GP2: A1-Ring kolejną eliminacją
Zapowiedź wyścigów w Austrii serii GP2
20.02.1015:50
2321wyświetlenia

Data: 20/22 luty,
I Trening: 20.00 środa,
II Trening: 20.30 czwartek,
Godzina kwalifikacji (sobota): 22.30 sobota,
Godziny wyścigów: 22.55 sobota, 21.00 poniedziałek,
Liczba okrążeń - R1: 35 + Formation Lap,
Liczba okrążeń - R2: 24 + Formation Lap,
Pogoda: Słonecznie.
Informacje o torze

Nazwa: A1-Ring (Österreichring),
Położenie: Styria, Austria,
Data utworzenia: 1997,
Używany: 1997-2003,
Długość toru: 4.326 km,
Historia toru
tor wyścigów Formuły 1, położony w Austrii. Dawniej nazywał się Österreichring, ale po przebudowie w 1997 zmieniono jego nazwę właśnie na A1-Ring. Pierwszym zwycięzcą na skróconym torze został Jacques Villeneuve, wracając do walki o tytuł. Rok później zwyciężył Mika Häkkinen, a w sezonie 1999 najszybszy był Eddie Irvine. Hākkinen wygrał za to w 2000 roku, rok później triumfował David Coulthard, a w 2002 r. zawody skończyły się skandalem - Rubens Barrichello, zmierzając po pewną wygraną, musiał ustąpić miejsca Michaelowi Schumacherowi. Niemiec zwyciężył ponownie w sezonie 2003, który był jak dotąd ostatnim w historii zawodów w Austrii.
Szef Red Bulla Dietrich Mateschitz, otrzymał 24 września 2008 zgodę na przebudowę toru. Nowy tor będzie miał podobny układ, jak w latach 1997-2003, ze starą prostą Flatschach, która stanowiła część Osterrichringu. A1-Ring zmieni nazwę na Spielberg New i ma być otwarty wiosną 2010 roku.
Źródło: http://pl.wikipedia.org/wiki/A1-Ring
Informacje znajdziesz również: tutaj.
Okrążenie toru z Kamarinho
Konferencja prasowa
Komentarze prasowe zespołów są publikowane w oryginalnej formie. LiGNA nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Ferrari GP2 Team
Serek -
Dzień Dobry, wraz ze swoimi Inżynierami mamy nadzieje na ciekawy wyścig i troszkę punktów, które mogą Nam pomóc w dogonieniu Fisichella Motorsport, zobaczymy jak to będzie.
Może któryś z nas sprawi niespodziankę w wyścigach ?
Mercedes-Benz Racing
Kamarinho -
Tor A1 Ring jest świetny! Jeździ się po nim bardzo przyjemnie i łatwo jest złapać dobry rytm. Tor ten jest bardzo nierówny. Na przykład w pierwszym sektorze mamy bardzo duże wzniesienie. Najniebezpieczniejszym miejscem na torze jest bez wątpienia ostatni zakręt, w który wjeżdżamy z dużą prędkością mijając o centymetry bandę. W tym wyścigu wreszcie wraca Patryk, więc nie jest tajemnicą, że mamy zamiar zdobyć liczną sumkę punktów dla zespołu. Już nie mogę się doczekać tego Grand Prix!
Patryk -
Wracam do ścigania. Niestety na nowej kierownicy pojadę dopiero od kolejnego wyścigu. Dzisiaj chcę dojechać do mety i ewentualnie zdobyć punkty.
Zapraszamy!
KOMENTARZE