Skład HRT na GP Belgii pozostanie niezmieniony?

Tymczasem Christian Klien domaga się swojej szansy w hiszpańskim zespole
02.08.1014:57
Bartosz Pyciarz
2272wyświetlenia

Wszystko wskazuje na to, że skład kierowców zespołu Hispania Racing po letniej przerwie pozostanie niezmieniony.

Wynika tak z wypowiedzi po GP Węgier zarówno Sakona Yamamoto jak i Bruno Senny, chociaż jak zapewnia szef zespołu - Colin Kolles, Karun Chandhok i Christian Klien także są związani kontraktem z hiszpańską ekipą i cała czwórka brana jest pod uwagę przy ustalaniu składu na następne wyścigi.

Jednakże tuż po wyścigu na Hungaroringu, Japończyk Sakon Yamamoto przyznał, że wykorzysta letnią przerwę, by jak najlepiej przygotować się do następnych wyścigów. Z kolei Bruno Senna powiedział: Czekamy z niecierpliwością na letnią przerwę i powrót do walki w kolejnych wyścigach.

Na swoją szansę czeka jednak także Christian Klien i wiele wskazuje na to, że Austriaka także niedługo zobaczymy za kierownicą bolidu F110 podczas wyścigu. Nie stanie się to jednak podczas najbliższego wyścigu w Spa, bowiem bardzo prawdopodobne jest, że sponsorzy 28-letniego Yamamoto opłacą mu kolejny występ w GP.

Klien pomimo mniej zasobnego portfela jest jednak pełen nadziei na start w niedługim czasie. Nadzieję tę jeszcze bardziej podbudował Colin Kolles, który na Węgrzech powiedział: Zawsze powtarzaliśmy, że mamy zakontraktowanych czterech kierowców i skorzystamy z usług każdego z nich.

Spytany o to, jakie są szanse Kliena na występ w wyścigu, Kolles odpowiedział, że jest możliwość, iż wystartuje on jeszcze w 2010 roku. Sam Klien wygląda na pewnego siebie: Jestem jedynym kierowcą z doświadczeniem w tym zespole. Pieniądze oczywiście mogą być bardzo przydatne, ale w końcu zespół znajdzie się w takiej sytuacji, w której powie, że lepiej jest mieć w samochodzie kierowcę z doświadczeniem.

Źródło: Motorsport.com

KOMENTARZE

14
Jędruś
03.08.2010 04:41
Być może Klien dostanie szanse gdzieś w końcówce sezonu.Ja szczerzę bardzo na to liczę. Jeśli chce wrócić na stałe do F1(a tu już prawie 4 rok jak nie ma go tutaj jako kierowcy wyścigowego) to czas najwyższy
Mr President
03.08.2010 10:54
Skoro skład zostaje na Belgię, to pewnie do końca nie ujrzymy Karuna ani Christiana. W Wielkiej Brytanii zobaczyli coś, czego nikt inny nie wywnioskował. Yamamoto to NAJszybszy i NAJbogatszy kierowca, jakiego może mieć Hispania!
IceMan11
02.08.2010 10:39
Hahaha zaraz pierne ze śmiechu buahaha ten uśmiech Karuna!!! Co to jest?! Tak czy inaczej uważam, że Karun jeździ lepiej od Bruno, ale uśmiech po prostu powala hahaha :)
niza
02.08.2010 06:15
@dmaot malach, Senna ma po prostu więcej sponsorów dlatego jeździ, dzięki za te dwie foty, już wszystko jasne ;)
Nirnroot
02.08.2010 05:31
Ten Senny jest bardziej wymiętolony na łydkach
VJM02
02.08.2010 05:09
dmaot malach 1. Sponsorzy 2. Karun nie ma czapki 3. Wyraz twarzy Może ostatni punkt nie jest związany z kombinezonem, ale jednak ważny. ;)
Heikki
02.08.2010 04:58
~kovalf1 Tak Senna buli za starty dzięki Embratel, jak mnie pamięć nie myli to jak jeszcze jezdził w GP2 też był razem z Embartel. Co do Banco Cruzerio de Sou to nie wiem czy jest sponsorem Senny czy HRT. Tak czy siak kto ma kasę ten jezdzi nie liczą się umiejętności.........:))
krzysiek_aleks
02.08.2010 04:32
1. Nazwiska i flagi 2. Embratel 3. Banco Cruzerio de Soul czyli sponsor
dmaot malach
02.08.2010 04:18
Panowie, poniżej przedstawiam Wam zdjęcia Chandhoka i Senny z oficjalnej strony zespołu Hispania Racing. http://www.hispaniaf1team.com/images/stories/content/ProfileKarunChandhok.png http://www.hispaniaf1team.com/images/stories/content/ProfileBrunoSenna.png Zabawa na dzisiaj brzmi: znajdź 3 różnice pomiędzy kombinezonami obu kierowców =)
Wrzatek
02.08.2010 03:46
Jak dobrze kojarzę, to on nic nie płaci, ale były właściciel sobie wymyślił, że do zespołu gdzie jeździ Senna sponsorzy sami przyjdą........
kovalf1
02.08.2010 03:29
Mam pytanie: Czy Bruno Senna buli coś za starty? Jeżeli nie, to ja jestem zaskoczony, że to on, a nie Klien jeździ. Rozumiem jeszcze tego Yamamoto, zespół jakiegoś grosza potrzebuje, więc przynajmniej jeden kierowca powinien być paydriverem, a drugi robiłby za tego dobrego, doświadczonego.
Hans_Kloss
02.08.2010 03:29
A ja bym chciał żeby dali szansę Klienowi ;)
Yurek
02.08.2010 02:58
Ja bym chciał, żeby w ogóle nie było takich kibiców, jak FelipeF1, bo tylko przeszkadzają w czytaniu. Sensacja, bo wróciły zespoły tracące po 4-5 sekund do lidera. Kubicomaniacy jednak tego nie pamiętają i jak widać podnoszą larum.
FelipeF1.
02.08.2010 02:47
Ja bym chciał jakby w ogóle tego teamu nie było bo tylko przeszkalają na torze