WTCC: Okrążenie toru Algarve z Dźwiadkiem

21.09.1014:22
Master
1512wyświetlenia

Dojeżdżamy do pierwszego zakrętu z prędkością około 250km/h. Mocne hamowanie i redukcja z 6 biegu do 3 i od razu gaz w podłogę. Przed kolejnym hamowaniem przejeżdżamy przez delikatny łuk za którym musimy wyhamować dość mocno. Po zredukowaniu do pierwszego biegu wchodzimy w zakręt, który pod górę prowadzi nas do zakrętu/łuku pokonywanego na pełnym gazie na 3 biegu. Mamy krótki odcinek prostej pod górę, zaraz za wierzchołkiem wzniesienia mamy punkt hamowania i nawrót pokonujemy na pierwszym biegu.

Na wyjściu gaz w podłogę i szybko biegi w górę. Zaraz za łukiem w lewo mamy podsterowny delikatny zakręt w prawo i zaraz po nim dość mocny zakręt prawie nawrót również w prawo. Pokonujemy go na dwójce. Wyjście z zakrętu jak i zakręt jest pod górę. Dajemy gaz w podłogę choć przez moment nie widzimy gdzie jedziemy. Po przejechaniu wierzchołka mam łuk w lewo jedziemy dalej na pełnym gazie. Łuk doprowadzi nas do bardzo, ale to bardzo podsterownego zakrętu, na który składają się tak naprawę dwa zakręty połączone w jeden.

Trzeba delikatnie dohamować, bo łatwo przestrzelić gdyż hamujemy z górki. Zakręt prowadzi do krótkiej prostej z górki, z lewym łukiem pod górę. Zaraz za łukiem delikatny nawrót w lewo na dwójce, prawie od razu po nim bardzo podsterowny nawrót w prawo. OD tego nawrotu po chwili prostej mamy dość długi łuk w prawo który prowadzi nas do prostej start/meta. I to było okrążenie toru Algarve z Dźwiadkiem.
Czas kółka to 1:55:880 tak informacyjnie na koniec.


KOMENTARZE

2
Sync
25.09.2010 01:11
ale zapierdzielasz z biegami w dół :) masakra
Figo
21.09.2010 02:42
Onboard fajny, trochę obczaiłem zakręty bo szczerze mówiąc pierwszy raz pojadę na tym layoucie a na trening jeszcze się nie wybrałem. Słaby tor imo, taki plastikowy.