Kolejne doniesienia na temat kierowców GP2 w sezonie 2011
Ponadto pojwiła się informacja, że francuska ekipa DAMS zamierza wrócić do Formuły Renault 3.5
23.12.1019:57
4192wyświetlenia
Mimo zbliżających się świąt rynek transferowy GP2 jest w pełnym ruchu. Wcześniej już informowaliśmy, że Giedo van der Garde pozostaje w zespole Barwa Addax, a Jules Bianchi w Lotus ART. Na tym jednak nie koniec dzisiejszych doniesień.
Johnny Cecotto Jr, ostatnio startujący w Trident Racing, czyni starania o etat w Team Air Asia, czyli juniorskim zespole Tony'ego Fernandesa. Pochodzącemu z Wenezueli kierowcy szyki może pokrzyżować Álvaro Parente bądź Alberto Valerio - obaj również liczą na posadę w Air Asia.
Prawdopodobnie jest jeszcze kilku innych kierowców, którzy chcieliby reprezentować barwy tego nowego w stawce GP2 zespołu. Główny powód jest taki, że Fernandes zapowiedział już, iż obydwaj kierowcy zatrudnieni w GP2 będą jednocześnie pełnili wymiennie funkcje kierowców rezerwowych i testowych dla Team Lotus w Formule 1.
Co więcej, niedawno z funkcji trzeciego kierowcy Lotusa zwolniony został Fairuz Fauzy. Posada w Team Air Asia jest więc dosyć łakomym kąskiem i stwarza duże nadzieje w przyszłości na przejście do F1. Jarno Trulli ma swoje lata i być może sezon 2011 będzie jego ostatnim w królowej sportów motorowych.
Charles Pic drugim kierowcą Barwa Addax
Dziś potwierdzony został również drugi kierowca w zespole Barwa Addax. Jest nim Charles Pic, który zadebiutował w GP2 w obecnym roku. Francuz jeździł dla zespołu Arden International. W najbliższym czasie należy oczekiwać też oficjalnego potwierdzenia informacji, że Jolyon Palmer związał się z iSport International. Palmer jest tegorocznym wicemistrzem Formuły 2, w której zadebiutował w sezonie 2009.
^lista startowa,5,2011,bez nieaktywnych
DAMS wraca do Formuły Renault 3.5
Serwis italiaracing.net poinformował ponadto, że startujący m.in. w Auto GP i GP2 francuski zespół DAMS związał się z czeską ekipą Charouz Racing i w sezonie 2011 ma wspólnie wystawiać dwa bolidy w Formule Renault 3.5.
Zespół DAMS po raz ostatni w najwyższej kategorii zaliczanej do cyklu World Series by Renault startował w sezonie 2005, czyli w pierwszym roku istnienia tych mistrzostw, kiedy mistrzostwo wywalczył Robert Kubica.
Źródło: italiaracing.net
KOMENTARZE