Drugi kierowca HRT będzie musiał zapłacić 6 milionów euro?

Według gazety Marca, faworytem do hiszpańskiej ekipy jest Giedo van der Garde
18.01.1210:28
Mateusz Szymkiewicz
1851wyświetlenia

Ewentualni kandydaci do ekipy HRT muszą przynieść 6 milionów euro, aby otrzymać ostatnie wolne miejsce w tegorocznej stawce Formuły 1, twierdzi gazeta Marca.

Według hiszpańskiego dziennika, to Giedo van der Garde jest największym faworytem do zostania zespołowym kolegą Pedro de la Rosy. Były kierowca GP2 może zaoferować HRT co najmniej 6 milionów euro, ale lista kandydatów jest długa.

Wciąż czekam na dobre wieści - powiedział van der Garde w rozmowie z gazetą De Telegraaf. Trenuje ciężko, żeby przygotować się jak najlepiej. Oprócz Holendra kandydatami do ekipy HRT, są również Narain Karthikeyan i Vitantonio Liuzzi.

Niektórzy uważają, że coraz większa ilość kierowców płacących za swe starty, to zła wiadomość dla sportu takiej rangi, jak Formuła 1. Cokolwiek się zdarzy, przynajmniej wiem, że nigdy nie będę musiał płacić za swoje starty - powiedział w zeszłym tygodniu Felipe Massa, wśród krążących spekulacji, jakoby mógł stracić posadę w zespole Ferrari.

Źródło: onestopstrategy.com

KOMENTARZE

12
Kamikadze2000
20.01.2012 09:33
@Simi - owszem, ale może to być okres przejściowy. Myślę jednak podobnie - zakończy karierę, a właściwie jest to wskazane dla tak renomowanego zawodnika. Po co się rozdrabniać. :)
Simi
18.01.2012 08:57
Kamikadze2000 - nie sądzę, aby posada testera była wystarczająca dla Rubensa. Według mnie zakończy karierę. Bycie testowym dla kierowcy w takim wieku, z takim doświadczeniem jest chyba bardzo mało motywujące. Jasne, Pedro jest trochę starszy, a większość kariery spędził na testowaniu, ale pościgać się za wiele nie pościgał.
Kamikadze2000
18.01.2012 01:39
@katinka - Rubens nie może wybrzydzać. Poza Williamsem po prostu nie ma gdzie iść. Może zostanie testowym!? ;)
barell123
18.01.2012 12:00
Adrian chyba stracił wsparcie Mediona. http://www.f1wm.pl/php/news_id-25144.html
katinka
18.01.2012 11:36
6 mln euro, no strasznie drogi ten piekny sport. A jak zaczelam ogladac F1, myslalam, ze tu chodzi tylko o marzenia, talent, pasje i cos wiecej. Szkoda, ze d'Ambrosio nie bedzie mial chyba takiej kasy, wydaje sie tez utalentowany, a zostal na lodzie. A Sutil chyba na jazde w F1 w tym sezonie nie ma juz niestety szans, bo ma ten proces i gdzies tez czytalam, ze Medion juz nie jest sponsorem niemieckiego kierowcy, ale czy to prawda nie wiem. Rubensa jakos tu nie widze, On mowil zawsze, ze interesuje go jakis lepszy team, a nie z konca stawki.
akkim
18.01.2012 11:30
Nowa świecka tradycja rodzi się w Formule, oficjalnie już nam mówią ile, co kosztuje, do niedawna temat tabu, dżentelmeński zwyczaj, o pieniądzach – sza, nic nie wiem, nikt o nich nie krzyczał. Dzisiaj stragan, takie droższe Allegro na kołach, chcesz fotelik to nam powiedz ile wpłacić zdołasz, już przestano mówić o tym kto czyim sponsorem, zeszło wszystko do konkretów, kładź kupkę na stole. Czy to dobrze? Moim zdaniem zabija to urok, taki handel żywym ciałem, nie trza być fachurą, dużo kasy, mały talent i jesteś w Królowej, tylko czemu miast się cieszyć to mam wciąż ból w głowie ?
Mahilda111
18.01.2012 11:16
@VJM02 Rubinho robi sobie rok przerwy
VJM02
18.01.2012 11:09
Ciekawe co na to budżet Rubensa. :)
mbg
18.01.2012 10:45
@rno2 McGregor raczej nie zostawi vdG na lodzie ;) tak jak Embartel Senny.
Mahilda111
18.01.2012 10:36
Van der Garde ma tle hajsu, że może sobie pozwolić na dwuletni kontrakt z HRT i zaraz po podpisaniu go przelać te ileśtam milionów, które sobie zespół zażyczy.
rno2
18.01.2012 10:05
Powinno być na odwrót - to HRT powinno zabiegać o kierowców, żeby chcieli jeżdzić czymś co tylko z wyglądu przypomina samochód F1 i prowadzi się jak rajdówka (wg słów Kliena). Moim zdaniem debiutant, debiutując w HRT tylko sobie szkodzi. Po roku sponsorzy przejrzą na oczy, że ich podopieczny jedyne co może zrobić, to zbliżyć się na 6 sekund do starych ekip, nastąpi zakończenie umów i taki kierowca po roku jest na lodzie...
mat_eyo
18.01.2012 09:43
Hmm chciałbym tam zobaczyć Sutila, który powinien przecież mieć swoje 5 baniek od Mediona. Fajnie by to wyglądało: w trzech ostatnich zespołach po jednym lepszym (IMO) kierowcy niż w Williamsie, FI, Sauberze i Toro Rosso.