Karthikeyan zadowolony z nowego bolidu

Zdanie Hindusa również podziela Pedro de la Rosa
06.03.1213:14
Mateusz Szymkiewicz
1641wyświetlenia

Narain Karthikeyan jest zdania, że F112 będzie wyraźnym krokiem naprzód względem ubiegłego roku.

Hindus miał możliwość przejechania wczoraj kilku kilometrów za kierownicą tegorocznego samochodu HRT. Mimo, że Karthikeyan pokonał za kierownicą F112 niewielki dystans, uważa, że auto jest wyraźnym postępem względem tego, którym ścigał się w ubiegłym sezonie.

Byłem pierwszym kierowcą, który go [nowy bolid] poprowadził i pierwsze wrażenia były całkiem niezłe. Jest zdecydowanie krokiem naprzód względem ubiegłego roku - powiedział Narain Karthikeyan. Jeździliśmy na demonstracyjnych oponach i tak naprawdę nie mogłem sprawdzić żadnych ustawień, ale wszystko wydawało się działać poprawnie, bez większych problemów, a więc nie możemy doczekać się nadchodzącego sezonu.

Wszyscy pracowali ciężko, nowy zarząd złożył wszystko w całość w bardzo krótkim czasie i zrobili dobrą robotę z nowym samochodem. Jestem pewien, że to z pewnością będzie wielki krok naprzód względem ubiegłego roku, więc mamy nadzieje na rozpoczęcie rywalizacji z zespołami, z którymi wcześniej walczyliśmy - Marussią i Caterhamem.

Pedro de la Rosa również powiedział, że pierwsze kilometry zrobione wczoraj nowym samochodem były ważne dla zespołu. Te kilometry były ważne przed Australią, dają nam one pewność, że nowy samochód będzie działał niezawodnie. Narain zrobił kilka okrążeń i wynik tego jest pozytywny. Z bolidem nie ma problemów, ale musimy wykonać jeszcze dużo pracy, aby go poprawić i uczynić szybszym, jednak wszystko idzie na razie dobrze. Samochód ten stanowi dobrą podstawę.

Źródło: autosport.com

KOMENTARZE

14
SirKamil
07.03.2012 04:44
Marussia jest już dzisiaj prawdziwym zespołem- mają własne świeżutkie centrum technologiczne w najlepszym możliwym miejscu, czyli środkowej Anglii, z własną produkcją i najmocniejszą infrastrukturą do CFD w F1 + współpracę z McLarenem na część systemów i tunel aerodynamiczny. Są wreszcie technicznie dobrze zarządzani. W ujęciu infrastrukturalnym wypadają znacznie lepiej niż taki Caterham, który dopiero będzie się przenosił z peryferyjnego Hingham do Leafield, ich komputer do CFD jest raczej skromny zaś tunel aerodynamiczny wynajmują w dość odległych Włoszech i u Williamsa. HRT to mimo wszystko nadal głównie struktura istniejąca głównie formalnie- z podwoziem i w zasadzie całym samochodem budowanych przez poddostawców branży włókien węglowych z Niemczech. Zespół bez siedziby- jakieś tam powierzchnie mają wynajmować w Madrycie. Zespół bez kadry i stabilizacji. Zespół HRT to głównie sprzęt i personel jeżdżący na wyścig. Takie są realia.
cyntia2005
06.03.2012 09:48
Ja jestem zwolenniczką myśli @Campeon . Marussia górą
sneer
06.03.2012 07:20
Marussia, jeszcze za Virgina, była kaprysem Bransona. Liczył, że będą jak BrawnGP. Oczywiście - klapa. Istotnie, w tym roku perspektywy Marussi wyglądają teoretycznie lepiej. Ale HRT też nabrało realnych kształtów. Wprawdzie po raz trzeci zaczynają teoretycznie prawie od zera. ale mimo to - kibicuję im.
adnowseb
06.03.2012 06:51
@AleQ [quote]I co z tego,że HRT jest we współpracy z Virgienm??[/quote] Nic. Jakąś nowośc tu zapodajesz :))))(od kiedy?) Zrobiłem'' ciach''z resztą tekstu:))
AleQ
06.03.2012 06:44
I co z tego,że HRT jest we współpracy z Merolem?? Będzie jak co roku,czyli bolid składany na treningach, zatrudnianie mizernych kierowców paydriverów i marudzenie jaka to FOTA jest zła. @up Bład wynikający z gapiostwa, bo czytając to teraz nieźle się uśmiałem :)
adnowseb
06.03.2012 04:45
@benethor Tak zobaczymy,liczę na dobrą i emocjonującą walkę tych zespołów. Jednak bardziej będę kibicował HRT. Pozdr.
benethor
06.03.2012 04:39
@adnowseb W ostatnich dwóch latach przegrywali głównie dzięki Nickowi Wirthowi i jego światłemu pomysłowi niekorzystania z tunelu aerodynamicznego. W tym roku, zobaczymy:P
adnowseb
06.03.2012 04:33
A HRT nawiązało współpracę z Mercedesem.-Tez perspektywa Właśnie, mając lepszy skład kierowców, Marussia(Virgin) przegrywa systematycznie z HRT. Budżet równiez mają nieporównywalnie większy i nic z tego nie wynika. Jak dla mnie, mimo iz HRT wypada słabiej w zestawieniu, stawiam 50%:50%w walce z Marussią. (HRT z innym silnikiem byłoby bardziej konkurencyjne)
Simi
06.03.2012 04:16
Zdecydowanie przychylam się do zdania kolegi Campeon. Marussia ma perspektywy - nawiązanie współpracy z McLarenem, znacznie bardziej sensowny skład kierowców... Ok, to nie Caterham, ale Marussia wygląda znacznie poważniej niż HRT, które równie dobrze mogłoby rywalizować w GP2. Żonglerka paydriverami jest naprawdę bez sensu.
Adam2iak
06.03.2012 04:07
@Campeon Mam taką nadzieję :) No i skład kierowców Marussi jakby bardziej przekonuje.
Campeon
06.03.2012 02:46
Marussia jest bardziej poukładanym projektem. Po kilka chwilach zawirowań w swoich szeregach powinni zacząć z czasem odjeżdżać HRT, o ile ci w ogóle przetrwają. Marussia ma jakieś perspektywy, w przeciwieństwie do HRT.
benethor
06.03.2012 01:16
@sneer żeby w następnym miało być lepiej musieliby zacząć budować samochód chyba już teraz. A na to nie mają kasy.
archibaldi
06.03.2012 01:01
Te kilka kilometrów daje pewność, że to "wielki krok naprzód"? I że "samochód będzie działał niezawodnie"? Please...
sneer
06.03.2012 12:42
Cóż, Marussie raczej pokonają. I nikogo innego. Ten sezon spisany na straty, w następnym powinno być lepiej.