GP Hiszpanii: najszybsze okrążenia w wyścigu

Romain Grosjean był najszybszy na pojedynczym okrążeniu

NAJSZYBSZE OKRĄŻENIA W WYŚCIGU

P.Kierowca (Nr)BolidOponyCzas okr.StrataOdstępOkr.
1.Romain Grosjean (10) Lotus E201:26,25053
2.Kimi Raikkonen (9) Lotus E201:26,9380,6880,68850
3.Fernando Alonso (5) Ferrari F20121:27,3901,1400,45246
4.Sebastian Vettel (1) Red Bull RB81:27,7681,5180,37865
5.Mark Webber (2) Red Bull RB81:27,8571,6070,08944
6.Pastor Maldonado (18) Williams FW341:27,9061,6560,04926
7.Nico Rosberg (8) Mercedes F1 W031:28,1501,9000,24445
8.Kamui Kobayashi (14) Sauber C311:28,2662,0160,11645
9.Jean-Eric Vergne (17) Toro Rosso STR71:28,3082,0580,04254
10.Paul di Resta (11) Force India VJM051:28,3132,0630,00544
11.Felipe Massa (6) Ferrari F20121:28,4482,1980,13547
12.Daniel Ricciardo (16) Toro Rosso STR71:28,5872,3370,13944
13.Sergio Perez (15) Sauber C311:28,6052,3550,01820
14.Jenson Button (3) McLaren MP4-271:28,6242,3740,01941
15.Heikki Kovalainen (20) Caterham CT011:28,7152,4650,09150
16.Witalij Pietrow (21) Caterham CT011:28,7732,5230,05848
17.Nico Hulkenberg (12) Force India VJM051:28,9122,6620,13948
18.Lewis Hamilton (4) McLaren MP4-271:28,9182,6680,00650
19.Timo Glock (24) Marussia MR011:29,5993,3490,68149
20.Pedro de la Rosa (22) HRT F1121:30,7224,4721,12354
21.Michael Schumacher (7) Mercedes F1 W031:31,0894,8390,3674
22.Charles Pic (25) Marussia MR011:31,1364,8860,04729
23.Bruno Senna (19) Williams FW341:31,8225,5720,68610
24.Narain Karthikeyan (23) HRT F1121:32,9036,6531,08115
107% najlepszego czasu: 1:32,287

KOMENTARZE

9
marla
13.05.2012 03:58
@Kamikadze2000 Dokładnie tak jak piszesz. :/ W tamtym roku tez przecież stracił połowę sezonu przez podobne problemy i teraz znowu traci. Wielka szkoda, bo w aktualnym sezonie, gdzie opony odgrywają tak wielką rolę, Jenson z odpowiednimi dla niego ustawieniami mógłby bić resztę na głowę. Przed rozpoczęciem sezonu i po GP Australii ze 100% pewnością pisałam, że to będzie jego złoty czas. Czyżbym się przeliczyła? :/ @oxiplegatz Ależ oczywiście, że powinien! Sama przecież [s]mówiłam[/s] pisałam, że to nierozsądny pomysł, gdy pojawił się news o testerach McLarena w Mugello.
oxiplegatz
13.05.2012 03:56
@marla Jenson powinien zacząć żałować, że go nie było na testach w Mugello.
Kamikadze2000
13.05.2012 03:49
@xdomino996 - od początku o Buttona były problemy z balansem. A gdy są problemy z wozem, wówczas Jenson jest o klasę słabszy. W Australii wszystko grało i nie dał nikomu szans. Bahrajn i Hiszpania to walka z wozem i Brytyjczyk traci punkty. Podobnie było w BrawnGP - gdy wóz "jechał", nie dawał żadnych szans Bariczowi. Druga połowa sezonu to problematyczny wóz, który nie był właściwie rozwijany i wówczas Rubinho tak jakby przejął pałeczkę (np. Walencja). Chyba nowe poprawki po prostu źle wpłynęły na "Guzika". ;/
marla
13.05.2012 03:46
@xdomino996 Co prawda Jenson raczej nigdy porażającą prędkością nie grzeszył, ale dziś to już porażka. Nowe ustawienia ewidentnie mu nie leżą.
xdomino996
13.05.2012 03:41
@marla McLaren Lewisa taki czas ma bo stategia była bardzo ryzykowna ale się opłaciła, ale czemu Jenson tak słabo to nie wiem
kaliberus
13.05.2012 03:07
@Il Capitano >sadze ze powodem byly krecone najlepsze czasy w ostatnich okrazeniach przez Lotus(y) i jak pisze @kamil_zmc >to przyczynilo sie do tegosz wyniku Pozdr..
kamil_zmc
13.05.2012 03:00
Znowu przez strategie uciekło im zwycięstwo. 2 okrążenia wcześniej do boksów i po wygraną. Szkoda
marla
13.05.2012 02:51
E20 szatan nie bolid :) McLareny w drugiej dziesiątce. Źle się dzieje.
Il Capitano
13.05.2012 02:40
Lotusy w końcówce naprawde wierzyły w pitstopy Maldonado i Alonso, jechali na 100%, gdyby Kimi zmienił dwa okrązenia wcześniej byłby na P2, Alonso nie miał juz opon. Martwi fakt, że Lotus był wolny w 3 krętym, ciasnym sektorze, co w perspektywie Monaco nie wróży zbyt dobrze