Ecclestone: Coca-Cola może reklamować w F1 swój napój energetyczny
Koncern mógłby reklamować swoją markę napojów - Relentless.
10.11.1209:19
3097wyświetlenia
Szef FOM, Bernie Ecclestone, przyznał, że jeśli koncern Coca-Cola zdecyduje się na dołączenie do Formuły Jeden jako sponsor, to będzie reklamować jedną ze swoich marek napojów energetycznych.
Wcześniej w tym roku pojawiły się doniesienia jakoby amerykańska firma bacznie przyglądała się F1 i rozważała zostanie nowym sponsorem tytularnym McLarena. Producent napojów zastąpiłby tym samym obecnego partnera brytyjskiej ekipy, operatora telefonii komórkowej - Vodafone.
Prezes Coca-Coli to mój dobry przyjaciel, jednak ich szef ds. marketingu uważa, że F1 nie jest dla nich odpowiednią platformą reklamową- powiedział Ecclestone w rozmowie z Eurosportem.
Jednak jeśli zdecydowaliby się dołączyć, to raczej uczyniliby to z jednym ze swoich napojów energetycznych.
Dziennikarz biznesowy, Christian Sylt, twierdzi, że najbardziej znaną marką napojów energetyzujących koncernu jest Relentless, której zadaniem jest rywalizacja z liderem tego rynku - Red Bullem. Jednak Ecclestone przestrzega, że takie rozwiązanie wcale nie jest przesądzone.
Raczej nie chciałbyś rywalizować z Red Bullem.
Źródło: onestopstrategy.com
KOMENTARZE