Manor nie wyjedzie na tor podczas Grand Prix Australii?

Ekipa rzekomo nie posiada na komputerach żadnych potrzebnych systemów do obsługi bolidów
12.03.1518:14
Mateusz Szymkiewicz
2538wyświetlenia

Według ostatnich doniesień, bolidy ekipy Manor mogą nie wyjechać na tor podczas Grand Prix Australii.

Brytyjska ekipa w ostatniej chwili wróciła do stawki Formuły 1, będąc wcześniej przez kilka miesięcy pod kontrolą zewnętrznego administratora. Przez ten czas zdołał on zaplanować serię aukcji, podczas których miała zostać wyprzedana cała infrastruktura zespołu i jak podaje Auto Motor und Sport, komputery wykorzystywane na torze są przez to wyczyszczone ze wszystkich systemów i danych.

Procesy podjęte przez administratora spowodowały, iż wszystkie komputery zostały wyczyszczone, ponieważ miały zostać sprzedane - podaje Michael Schmidt, korespondent niemieckiej gazety.

W dalszej części raportu możemy przeczytać, iż Manor w chwili obecnej stara się zainstalować na nowo wszystkie oprogramowania, aczkolwiek całej sytuacji nie ułatwia fakt, że Ferrari nie wspiera już rozwoju zeszłorocznej specyfikacji swojej jednostki napędowej. Manor najprawdopodobniej musi spłacić kilka zaległych rat nim w ogóle otrzyma oprogramowanie do silnika. Mówi się w padoku, że zespół będzie w stanie wyjechać na tor dopiero w Bahrajnie - dodał Schmidt.

KOMENTARZE

40
FM WMR
13.03.2015 08:44
@jednooki_cyklop przyznaje-to chyba jedyny gość na tym forze co nie rzuca mięsem w przeciwnika jeżeli ten z nim się nie zgadza,ale z tym manorem troszkę mógłby wyluzować wręcz przymrużyć oko.W końcu wszędzie tak tą Maruśkę nazywają.;)
jednooki_cyklop
13.03.2015 08:58
@akkim Piszę ogólnie o postach SirKamila, nie tylko pod tym newsem. A to dlatego, że zauważyłem pewną prawidłowość. Gdy SirKamil przedstawia swoje zdanie poparte logicznymi argumentami, zawsze się znajdzie ktoś, kto nie dość, że kompletnie nie zrozumie jego przekazu, to jeszcze próbuje go oczerniać. Nie mam tu na myśli ludzi, którzy mają odmienne zdanie, ale mimo wszystko potrafią logicznie i uprzejmie dyskutować, czyli np. Ciebie. Żeby była jasność, nie piszę, że SirKamil zawsze i wszędzie ma rację itd. Piszę tylko o tym zjawisku ;)
akkim
13.03.2015 06:09
@jednooki_cyklop Nie bądź złośliwy, to nic nie da. Mam oleju w głowie dość aby widzieć i czytać to co widzę i czytam. Nie musisz mnie obrażać, jeśli to czynisz to wszystkie media, ba nawet kierowcy tego oleju nie mają. Mimo iż @SirKamil pisze jak jest w papierach i udowodnił mi to zamieszczając listę z FIA to ani On ani ja nie wpływamy na to, że wszędzie piszą i mówią MANOR - w padoku też. Choćbyś nawet chciał jeszcze bardziej mnie douczać to musiałbyś to zrobić z całym światem informacyjnym F1. Takie zgłoszenie zespołów zamieściła FIA na Australię a poniżej kaski kierowców: https://www.graphicnews.org/pages/en/32681/F1_Team_guide_2015_%283%29 https://www.graphicnews.org/pages/en/32649/F1_Drivers_helmets_2015_%284%29
corey_taylor
12.03.2015 10:18
@jednooki cyklop - to teraz wszyscy razem bijmy mu brawo
Yurek
12.03.2015 09:56
@LH44fan - haha
jednooki_cyklop
12.03.2015 09:52
Dzięki postom SirKamila fajnie można zobaczyć, kto na tym portalu ma trochę oleju w głowie, a kto mimo wyjaśnień dalej brnie w swej ignorancji ;)
LH44fan
12.03.2015 09:51
muszą pojechać do media marktu i kupić monitory, wtedy pojadą w Australii
SirKamil
12.03.2015 09:49
Ja wchodzę na YKS i widzę "A imię jego pierwiastek z sześćdziesięciu i cztery" :o FAKT. Nowy numer w poniedziałek. No a Marussia jak była Marussią, tak jest dalej.
THC-303
12.03.2015 09:49
i taborety, i klamki od sufitu. Tak jak pisałem, nie wiem po co ta długa, nudna dyskusja, bo jeśli napiszesz 'Manor wypadł w treningu powyżej oczekiwań' (o udział w kwalu czy wyścigu ich nie posądzam) to zwolennik Marussi to zrozumie i odwrotnie, tym niemniej jeśli chcemy kogoś do czegoś przekonywać to trzymajmy sie źródeł i wersji oficjalnych. Także slabe to trochę Saruto, sorry.
Saruto
12.03.2015 09:46
a w 2010 jeździł BMW Sauber - Ferrari :P i każdy NORMALNY wiedział, że z BMW tam nic wspólnego nie było, ale no cóż... są ludzie i służbiści :)
Yurek
12.03.2015 09:43
@akkim - coś się uparł na to Sky? Niech sobie piszą nawet Minardi. Ja patrzę na oficjalną listę startową FIA i widzę w rubryce "Name of the Chassis" nazwę Marussia. Manora tam nie ma.
Saruto
12.03.2015 09:37
@SirKamil i tak będzie to Manor ;) bo taki jest właściciel zespołu a Ty dalej będziesz przynudzał o zespole, z którego podobno został człon w nazwie :P Twoja partia jest z Ciebie dumna :D
dan193t
12.03.2015 09:33
Sir Kamil i Yurek mają rację. kto się kłóci to nie rozumie, albo się nie zna. Co gorsza pojęcia mylą wszyscy, również portale opiniotwórcze.
akkim
12.03.2015 09:25
@SirKamil no i cała "edukacja" poszłłłłłłłłłłłłłłłłaaaaaaaaaaaaaaa. Wchodzę na SKY i czytam Manor. Nie będę już drążył - słowo. Stwierdzam FAKT.
enstone
12.03.2015 09:19
sir kamil Piszesz strasznie długie i wylewne posty, które ciężko zrozumieć, bo co nowe zdanie to piszesz o czymś innym co nawet czasami nie jest związane z danym tematem. Gdy ktoś "próbuje" Ci odpowiedzieć na twój komentarz, z którym czasami się nie zgadza (ma do tego prawo) to próbujesz za wszelką cenę wbić do głowy śmiałkowi, że tylko Ty masz rację i nikt inny na tym portalu.
SirKamil
12.03.2015 09:08
Mi się na początku też nie chciało, ale zauważyłem, że skala nierozumienia zagadnienia była duża a wm tyko ją utrwalało. Spójrzcie- akkima już się udało wyedukować. Na niby wprawdzie udaje trwanie przy swoim, ale względem pierwszych postów z tabelką firmową kopiowaną po różnych tematach i poleceniem "dania sobie spokoju", postęp jest uderzający. Teraz tylko w telewizji dalej będą wyświetlać Marussie, wm skoryguje błąd i może nawet Saruto rozumie. Przy dobrych wiatrach.
Amalio
12.03.2015 08:42
Manor, Manor, Manor, Manor, Manor, Manor, Manor, Manor, Manor, Manor
akkim
12.03.2015 08:19
@SirKamil Nie mam żadnych powodów do szarpania się z Tobą, absolutnie. Mam jednak przekonanie, że to jednak nazwa "Manor" będzie używaną "wszem i wobec". Nie chcę się zapierać w czymkolwiek, skądże - raczej przekonanie i to co czytam wokół utwierdza mnie w tym, że ta a nie inna nazwa będzie obowiązywać w tym sezonie. @THC-303 I tak pisząc prawdę - Masz rację - gra nie warta świeczki i zdzierania palców. Ważniejsze, że nadal Polska bez transmisji, Manor (Marussia) to chyba jakaś pomyłka konstruktorów, wygląda jak nie z tej SERII, oprogramowanie w chmurze, Sauber zagryza palce a Holender na komisariacie czeka na konwój.
THC-303
12.03.2015 08:19
Serio czytanie liter przychodzi aż z takim trudem? Nie ma Manora, jest Marussia która chce być Manorem, to jak ją będą nazywać w mediach, albo podpisywać na paskach u dołu ekranu podczas transmisji nic nie zmieni. Chociaż mi osobiście używanie nazwy Manor przez osoby trzecie nie przeszkadza i nie rozumiem po co aż taka krucjata. Co innego wyjaśnić jeśli ktoś gdzieś przy okazji zahaczy ten temat, a co innego pod każdym newsem o Marussi pisać posta o treści "Manora nie ma" podczas gdy tematem jest wygląd ich bolidu albo obecność na gridzie w Melbourne.
Yurek
12.03.2015 08:16
[quote="Saruto"]Marussi już nie ma[/quote] Gdyby jej nie było, nazwa Marussia nie pojawiłaby się w nazwie zespołu ani konstruktora. Marussia nie jest właścicielem, ale kwestie własnościowe nie mają nic do rzeczy.
Saruto
12.03.2015 08:15
Marussia już nie istnieje :P a Ty dalej swoje, została tylko "nazwa", bo takie są bzdurne ustalenia, ale Marussi już nie ma, dalej będą bawić się w "super-samochody"
Indy
12.03.2015 08:14
Ja liczę, że pomimo tych plotek Manor jednak wystąpi.
SirKamil
12.03.2015 08:09
Jakim "moim tokiem rozumowania"? Nie pisz głupot dla samej przekory, nie przystoi Ci taki poziom. Konstruktorem tego samochodu w 2014 roku była Marussia. Konstruktorem tego samochodu w 2015 roku jest Marussia. Konstruktor Marussia jest uczestnikiem tegorocznych mistrzostw F1. Podwozie Marussia jest homologowane w tegorocznych mistrzostwach. Obaj wiemy, że doskonale rozumiesz o co chodzi, więc po co to zaparcie?
akkim
12.03.2015 08:03
@SirKamil no, ale gdybyśmy szli Twoim tokiem Button zdobył tytuł Hondą. Wszak to też konstruktor tego bolidu. Dla mnie fakt sprzedaży stanowi prawo do nazwy. Skoro tak się przedstawiają to raczej na prawach nabytych i w konkretnym celu.
Yurek
12.03.2015 08:01
Problemy tego typu wychodziły w 2011 roku, kiedy z uporem maniaka wszyscy na samochody 9/10 mówili Lotus-Renault, a na 20/21 - Team Lotus. Lotus-Renault to były samochody z numerem 20/21, 9/10 to było Renault. Nazwą konstruktora w 2015 roku jest Marussia, nieważne jak chce się identyfikować. Lotus F1 odcina się od historii Lotusa Chapmana, co nie zmienia faktu, że ich statystyki (ze względu na bycie Lotusem) są dopisywane do tamtego. W całym 2006 roku był Midland, to że w pewnym momencie zmienił się właściciel + malowanie + nazwa zespołu, nie determinowało zmiany nazwy konstruktora.
iceneon
12.03.2015 07:51
Wszyscy jesteśmy debilami jedynie wszechwiedzący snobkamil wie co mówi. Zatem dlaczego nigdzie nie pisze w swoich komentarzach np. Infiniti Red Bull Racing.
SirKamil
12.03.2015 07:40
akkim, pisałem to już wiele razy i napiszę jeszcze raz- nie ma żadnych dyskusji co do tego, jak chce identyfikować się Marussia. Marussia chce być Manorem. Baz wątpienia, bez żadnej dyskusji. Marussi, chcącej być już Manorem, Marussia ciąży. Niewykluczone że szczerze tej Marussi nie lubią z wielu powodów. Może przez wzgląd na złe wspomnienia z Bianchim, może przez niechęć do Czeglakowa, który zostawił ich na lodzie po GP Rosji. Pewne jest to, że Marussia przedstawia się jako Manor wszędzie, od oficjalnej korespondencji, przez szeroko rozumiany schemat graficzny po media społecznościowe. Tym niemniej dla archiwów i baz danych takich jak f1wm, oraz skróconej klasyfikacji zespołów pod kluczem konstruktora, Marussia to Marussia.
akkim
12.03.2015 07:29
@SirKamil Jednak uważam, że stosowana będzie nazwa Manor nie Manor Marussia F1 Team bez względu na język i region transmitowanego przekazu z F1. I chyba właśnie alternatywne nazewnictwo stanie się faktycznym obowiązującym. Tak to widzę. Także nie Obrażaj się, bo nie myślę Cię poprawiać czy pouczać, ale Marussia raczej nie będzie w "obiegu". Ona umarła z zeszłym sezonem. Chyba - to też mój prywatny osąd - nie będzie się w ogóle operować tym słowem poza punktacją.
Yurek
12.03.2015 07:22
Nazwą konstruktora jest Marussia. "Name of the Chassis - Marussia". Nie, w 2011 Heidfeld i Pietrow nie jeździli w Lotusie, wówczas w Lotusie jeździli Trulli i Kovalainen. Dziękuję dobranoc.
SirKamil
12.03.2015 07:19
Tutaj naprawdę nie chodzi o alternatywne mistrzostwa świata F1 z jej alternatywnymi uczestnikami, klasyfikowanymi według własnego widzimisię, bądź nazwami dominującymi w relacjach angielskich, zambezyjskich czy nepalskich telewizji :) Ja Cię pod żadnym pozorem nie zmuszam, żebyś chciał się dokształcić i używać poprawnych nazw, tym niemniej niestosowne jest, jeśli poprawiasz kogoś, kto w odróżnieniu od Ciebie pisze to poprawnie.
akkim
12.03.2015 07:14
@SirKamil Jeżeli Sky Sport powołując się na listę startową FIA podaje nazwę MANOR to nie będę się dokształcał i pozostanę przy tym nazewnictwie.
Basshuntersw
12.03.2015 07:11
Jako ciekawostkę dodam, że w boksach nazwa zespołu to "Marussia F1 Team", a na ich oficjalnej stronie "Manor F1 Team". Trzymamy się jednak listy zgłoszeń FIA, a więc "Manor Marussia F1 Team" (konstruktor Marussia). Btw. już w zeszłym roku nie było powiązania między zespołem F1, a Marussia - firmy produkującej samochody.
Saruto
12.03.2015 07:05
@SirKamil a to różnica jak brzmi pełna nazwa?;> obecnie właścicielem jest Manor
Sar trek
12.03.2015 07:05
Ale dlaczego mamy nazywać Marussią zespół, który nie ma już znią nic wspólnego, i sam zrywa z tą nazwą (w odróźnieniu od Lotusa)? Jedyne co pozostało po Marussi to człon w nazwie dający im wypłatę z poprzedni sezon.
SirKamil
12.03.2015 07:01
akkim, wkleiłeś nazwy przedsiębiorstw, które zgłosiły zespoły do mistrzostw świata. To akurat konkretne przedsiębiorstwo nazywa się Manor i nazywa się tak niezmiennie od 2010, gdy zgłaszało również zespoły Virgin i Marussia (z resztą nadal to robi w tym roku). 1Malaysia Racing Team Ltd. zgłaszało Lotusa i Catrhama. Potrzebujesz więcej przykładów? Po drugie. Pełna komercyjna nazwa zespołu to Manor Marussia F1 Team, nie Manor F1 Team. Nazwa konstruktora to Marussia, nazwa ich samochodu to Marussia. Po trzecie, jeśli szukasz wartościowych źródeł na ten temat, to znajdziesz je tutaj: http://www.fia.com/2015-fia-f1-world-championship-updated-entry-list-0?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter Odpowiadając w Twoim stylu powinienem napisać coś w rodzaju... 'może więc dokształć się zanim zaczniesz dawać dobre rady' ?
akkim
12.03.2015 06:37
@SirKamil wiem, że się Upierasz ale nazwa jest nazwa i jest oficjalnie przedstawiona przez FIA: [quote]Red Bull Racing Limited: Infiniti Red Bull Racing (Renault) Mercedes-Benz Grand Prix Limited: Mercedes AMG Petronas Formula One Team (Mercedes) Ferrari SpA: Scuderia Ferrari (Ferrari) Lotus F1 Team Limited: Lotus F1 Team (Mercedes) McLaren Racing Limited: McLaren Honda (Honda) Force India Formula 1 Team: Sahara Force India F1 Team (Mercedes) Sauber Motorsport AG: Sauber F1 Team (Ferrari) Scuderia Toro Rosso SpA: Scuderia Toro Rosso (Renault) Williams Grand Prix Engineering Limited: Williams Martini Racing (Mercedes) Manor Grand Prix Racing Ltd*: Manor F1 Team (Ferrari) [/quote] a dwa: [quote]Zespół, który funkcjonował w ubiegłym roku pod nazwą Marussia oficjalnie zgłoszony został pod nazwą Manor F1 Team.[/quote] Zatem jednak Manor może więc Dasz już spokój.
Ambrozya
12.03.2015 06:31
Andrea Moda...
SirKamil
12.03.2015 05:51
Manor z pewnością nie wyjedzie. Nie może. Nie jest uczestnikiem mistrzostw. Wyjechać na tor może ewentualnie Marussia samochodem Marussia.
enstone
12.03.2015 05:48
Zgadza się totalna kompromitacja.... Pisałem już o tym wcześniej, że ten zespół nie jest wogóle przygotowany do sezonu i chcą po prostu zgarnąć pieniądze za zeszły sezon, po czym w połowie tego sezonu lub w drugiej części będzie news, że Manor nie ma pieniędzy na dalsze starty i się wycofuje. Ot taki wspaniały powrót...
Masio
12.03.2015 05:42
Kolejna parodia...