Renault testuje części silnika rozwijane z myślą o sezonie 2018
Z tego względu do grupy kierowców z karami cofnięcia na starcie dołączy Nico Hulkenberg.
20.10.1717:38
1696wyświetlenia
Embed from Getty Images
Nico Hulkenberg zostanie ukarany cofnięciem na starcie wyścigu o Grand Prix USA, ze względu na przetestowanie elementów jednostki napędowej rozwijanych z myślą o nadchodzącym sezonie.
Francuski producent przygotował trzy silniki w specyfikacji R.E.17G - zostaną one sprawdzone przez Hulkenberga, Daniela Ricciardo z Red Bulla i Brendona Hartleya z Toro Rosso. Renault nie przewiduje zapewniania w tym roku kolejnych jednostek z grupy R.E.17G, co potencjalnie może doprowadzić do powstania różnic w osiągach bolidów kierowców tego samego zespołu.
Prócz zastosowania nowego silnika spalinowego, Hulkenberg, Verstappen i Hartley rozpoczną korzystanie z co najmniej jednego nowego elementu jednostki napędowej. Na chwilę obecną nie wiadomo jednak, ile tego typu części znajdzie się w ich bolidach i jak wysokie będą nałożone na zawodników kary cofnięcia na starcie Grand Prix Stanów Zjednoczonych.
Nico Hulkenberg zostanie ukarany cofnięciem na starcie wyścigu o Grand Prix USA, ze względu na przetestowanie elementów jednostki napędowej rozwijanych z myślą o nadchodzącym sezonie.
Francuski producent przygotował trzy silniki w specyfikacji R.E.17G - zostaną one sprawdzone przez Hulkenberga, Daniela Ricciardo z Red Bulla i Brendona Hartleya z Toro Rosso. Renault nie przewiduje zapewniania w tym roku kolejnych jednostek z grupy R.E.17G, co potencjalnie może doprowadzić do powstania różnic w osiągach bolidów kierowców tego samego zespołu.
Prócz zastosowania nowego silnika spalinowego, Hulkenberg, Verstappen i Hartley rozpoczną korzystanie z co najmniej jednego nowego elementu jednostki napędowej. Na chwilę obecną nie wiadomo jednak, ile tego typu części znajdzie się w ich bolidach i jak wysokie będą nałożone na zawodników kary cofnięcia na starcie Grand Prix Stanów Zjednoczonych.
Wszystko ma związek z silnikiem spalinowym. Części są zgodne z tym, co przewidziano na sezon 2018, a co mogliśmy zastosować już teraz- powiedział Cyril Abiteboul, kierujący projektem Renault w F1.
Wyrażę się jasno - nie jest to wszystko, co mamy w planach na 2018 rok, ale to krok w tym kierunku. To dobry krok pod względem osiągów, ale także niezawodności. Problem awaryjności jest jednak w większym stopniu związany z innym obszarem jednostki napędowej. Musimy wykazywać bardzo ostrożne podejście w naszych działaniach, zwłaszcza na płaszczyźnie systemów hybrydowych, układu magazynowania energii. Wprowadzamy także nowe paliwo, stworzone przez BP- dodał Francuz.
KOMENTARZE