Organizatorzy GP Niemiec próbują wynegocjować nową umowę z F1
Norbert Haug uważa, że Liberty powinno spełnić swoją obietnicę chronienia tradycyjnych torów.
26.07.1809:33
1143wyświetlenia
Embed from Getty Images
Organizatorzy GP Niemiec pracują nad nową umową z Liberty Media.
Sport Bild donosi, że niemieckie kluby ADAC i AVD aktywnie działają na rzecz wynegocjowania nowej umowy z właścicielem praw komercyjnych F1 - Liberty Media. Okazja ku temu pojawiła się po tym, jak władze sportu ogłosiły, iż Grand Prix Miami odbędzie się najwcześniej w sezonie 2020.
Organizatorzy GP Niemiec pracują nad nową umową z Liberty Media.
Sport Bild donosi, że niemieckie kluby ADAC i AVD aktywnie działają na rzecz wynegocjowania nowej umowy z właścicielem praw komercyjnych F1 - Liberty Media. Okazja ku temu pojawiła się po tym, jak władze sportu ogłosiły, iż Grand Prix Miami odbędzie się najwcześniej w sezonie 2020.
Jestem przekonany, że mamy kompetentnych reprezentantów w ADAC oraz AVD, którzy działają na rzecz dalszej organizacji wyścigu- powiedział Norbert Haug, były szef działu sportów motorowych Mercedesa.
Liberty powtarzało, że chce, aby w kalendarzu były tradycyjne wyścigi oraz nowe eliminacje. Nie powinni pozostawać gołosłowni. Myślę, że Grand Prix w Miami to świetna sprawa, ale nie jeśli z kalendarza znikną takie tory jak Hockenheim, Monza czy Silverstone. Wtedy Formule 1 będzie można powiedzieć «dobranoc».