FIA zredukowała liczbę stref DRS na Hockenheimringu
Od tego sezonu kierowcy nie skorzystają z systemu na prostej startowej.
25.07.1911:36
1069wyświetlenia
Embed from Getty Images
FIA zrezygnowała z wyznaczenia trzeciej strefy DRS na torze Hockenheim.
W ubiegłym roku kierowcy mogli skorzystać z systemu redukcji oporów pomiędzy zakrętami jeden i dwa, cztery i pięć (prosta Parabolica) oraz na prostej startowej. Od tego roku w użyciu pozostaną tylko dwie pierwsze z nich.
Punkt detekcji pierwszego obszaru znajdzie się 103 metry przed wierzchołkiem T1 a drugiego tuż za wyjazdem z T4. Aktywacja DRS w pierwszej strefie będzie mogła nastąpić 60 metrów za pierwszym wirażem (redukcja o 5 metrów w porównaniu do sezonu 2018). W kolejnej utrzymano w mocy zasady z ubiegłego roku.
FIA zrezygnowała z wyznaczenia trzeciej strefy DRS na torze Hockenheim.
W ubiegłym roku kierowcy mogli skorzystać z systemu redukcji oporów pomiędzy zakrętami jeden i dwa, cztery i pięć (prosta Parabolica) oraz na prostej startowej. Od tego roku w użyciu pozostaną tylko dwie pierwsze z nich.
Punkt detekcji pierwszego obszaru znajdzie się 103 metry przed wierzchołkiem T1 a drugiego tuż za wyjazdem z T4. Aktywacja DRS w pierwszej strefie będzie mogła nastąpić 60 metrów za pierwszym wirażem (redukcja o 5 metrów w porównaniu do sezonu 2018). W kolejnej utrzymano w mocy zasady z ubiegłego roku.