Orlen zapowiada rozszerzenie swej marki na zagraniczne rynki

Ważnym elementem promocji koncernu ma być F1 i postać Roberta Kubicy.
07.10.1917:05
Nataniel Piórkowski
1966wyświetlenia


PKN Orlen zapowiedział, że w celu promocji swojej marki na zagranicznych rynkach wykorzysta możliwości reklamowania się poprzez Formułę 1 oraz współpracę z Robertem Kubicą.

W poniedziałek ogłoszono, że jeszcze w tym roku na czeskich, niemieckich i słowackich stacjach benzynowych koncernu zacznie być wykorzystywana marka Orlen.

W ramach wzmacniania znajomości marki ORLEN połączone logotypy będą pojawią się między innymi na dystrybutorach, pylonach cenowych oraz na ekranach wewnątrz stacji Benzina i star.

Koncern wprowadzi flagową markę do lokalnych działań marketingowych, wykorzystując na rynkach zagranicznych także potencjał komunikacyjny wynikający z zaangażowania w Formułę 1 i sponsoring Roberta Kubicy - możemy przeczytać w komunikacie prasowym.

Podjęliśmy strategiczną decyzję, że będziemy budować jedną międzynarodową markę ORLEN na wszystkich rynkach, gdzie prowadzimy działalność lub sprzedawane są nasze produkty - powiedział Daniel Obajtek, prezes zarządu PKN ORLEN.

Docelowy rebranding pozwoli nam uzyskać synergie w obszarze komunikacji i marketingu, a jego wsparciem będzie wykorzystanie naszego dalszego zaangażowania w jeden z najbardziej popularnych sportów na świecie, czyli Formułę 1 - podkreślił.