Berger: Hamilton może zostać najlepszym kierowcą w historii
Austriak obawia się, że sezon 2020 będzie ciężki dla Verstappena i Leclerca.
14.01.2008:45
925wyświetlenia
Embed from Getty Images
Legenda F1 - Gerhard Berger uważa, że Charles Leclerc i Max Verstappen mogą mieć problem z pokonaniem Lewisa Hamiltona w walce o status najlepszego kierowcy F1.
Ubiegłoroczny sezon pokazał, że z odpowiednimi bolidami Leclerc i Verstappen są w stanie walczyć o mistrzostwo świata. W wywiadzie udzielonym magazynowi Auto Motor und Sport Berger zaznaczył jednak, że Lewis Hamilton jest absolutnie topowym zawodnikiem, który nie zamierza szybko ustąpić miejsca młodym.
Wielu fanów ma nadzieję, że w nadchodzącym sezonie gwiazdami widowiska będą właśnie Leclerc i Verstappen.
Legenda F1 - Gerhard Berger uważa, że Charles Leclerc i Max Verstappen mogą mieć problem z pokonaniem Lewisa Hamiltona w walce o status najlepszego kierowcy F1.
Ubiegłoroczny sezon pokazał, że z odpowiednimi bolidami Leclerc i Verstappen są w stanie walczyć o mistrzostwo świata. W wywiadzie udzielonym magazynowi Auto Motor und Sport Berger zaznaczył jednak, że Lewis Hamilton jest absolutnie topowym zawodnikiem, który nie zamierza szybko ustąpić miejsca młodym.
Dla nich to będzie trudny sezon. Obecnie Hamilton nie jest tylko najlepszym kierowcą w stawce. Trzyma kurs na to, by stać się najlepszym kierowcą w historii Formuły 1.
Przed długi czas wzbraniałem się od tego, by porównywać go do Senny. Miałem ten przywilej, że mogłem dobrze poznać Sennę. Teraz mogę jednak z pełną świadomością powiedzieć, że Hamilton jest pierwszym kierowcą, o którym wypowiedziałbym się w takim samym tonie.
Wielu fanów ma nadzieję, że w nadchodzącym sezonie gwiazdami widowiska będą właśnie Leclerc i Verstappen.
To dwaj kompletnie różni kierowcy. Verstappen jest bardziej agresywny i nieprzewidywalny. Jest kompletnie apolityczny. Mówi to co myśli - robi to głośno i dba o to, aby wszyscy usłyszeli jego zdanie. Jeździ w ten sam sposób.
Z drugiej strony jest Leclerc, który sprawia wrażenie spokojniejszego i bardziej taktownego kierowcy. W jego przypadku widzę więcej kalkulacji, więcej polityki.
Tak jak już powiedziałem - obaj mają zupełnie inne podejścia, ale znajdują się na tym samym poziomie pod względem swoich możliwości.