Prodrive ma nowego dyrektora komercyjnego

Jest nim Tony Schulp, dotychczasowy dyrektor wykonawczy w wydawnictwie Haymarket
23.01.0712:24
Marek Roczniak
852wyświetlenia

Prodrive poinformował wczoraj o zatrudnieniu na stanowisku dyrektora ds. komercyjnych Tony'ego Schulpa. Będzie on między innymi odpowiedzialny za komercyjno-marketingową aktywność zespołu Formuły 1 Prodrive, mającego rozpocząć starty w sezonie 2008.

Schulp jest obecnie dyrektorem wykonawczym w wydawnictwie Haymarket (wydawca tygodnika Autosport i miesięcznika F1 Racing), z którym jest związany od ostatnich 29 lat. W swoim nowym miejscu pracy będzie bezpośrednio podlegał prezesowi Prodrive - Davidowi Richardsowi.

Znam Tony'ego od wielu lat i zawsze podziwiałem jego siłę oraz entuzjazm. - powiedział Richards. Wydaje mi się, że właśnie takiej osoby potrzebuje Prodrive w tej ważnej fazie rozwojowej, kiedy szykujemy się do naszego prawdopodobnie największego jak dotąd przedsięwzięcia - startów w Formule Jeden.

Źródło: Pitpass.com, GrandPrix.com