Albon: Samochody Racing Bulls wybaczają zbyt wiele błędów
Zdaniem 29-latka, z tego powodu kierowcy mają problem po przesiadce do Red Bulla.
13.06.2510:50
753wyświetlenia
Embed from Getty Images
Alexander Albon uważa, że zbyt duże różnice w charakterystyce samochodów Red Bulla i Racing Bulls powodują, iż juniorzy koncernu mają problemy po otrzymaniu promocji.
Stajnia z Milton Keynes ma duże trudności w dobraniu zespołowego partnera dla Maksa Verstappena. U boku Holendra nie zdołali się już utrzymać Pierre Gasly, Alexander Albon, Sergio Perez oraz Liam Lawson, natomiast coraz więcej wskazuje na to, iż wkrótce podobny los może podzielić Yuki Tsunoda.
Japończyk, który w Grand Prix Kanady zaliczy setny start w Formule 1, jako kierowca Red Bulla sięgnął po zaledwie siedem punktów, a jego najlepszym wynikiem pozostaje dziewiąte miejsce. Zdaniem Albona, Tsunoda przesiadając się z VCARB02 ma wyraźne problemy, by oswoić się agresywną charakterystyką RB21.
Alexander Albon uważa, że zbyt duże różnice w charakterystyce samochodów Red Bulla i Racing Bulls powodują, iż juniorzy koncernu mają problemy po otrzymaniu promocji.
Stajnia z Milton Keynes ma duże trudności w dobraniu zespołowego partnera dla Maksa Verstappena. U boku Holendra nie zdołali się już utrzymać Pierre Gasly, Alexander Albon, Sergio Perez oraz Liam Lawson, natomiast coraz więcej wskazuje na to, iż wkrótce podobny los może podzielić Yuki Tsunoda.
Japończyk, który w Grand Prix Kanady zaliczy setny start w Formule 1, jako kierowca Red Bulla sięgnął po zaledwie siedem punktów, a jego najlepszym wynikiem pozostaje dziewiąte miejsce. Zdaniem Albona, Tsunoda przesiadając się z VCARB02 ma wyraźne problemy, by oswoić się agresywną charakterystyką RB21.
Wydaje mi się, że samochody Red Bulla są na ostrzu noża- powiedział aktualny reprezentant Williamsa.
Max potrafi je prowadzić i przemawia tutaj jego doświadczenie, ja miałem z tym problemy. To moja interpretacja, ale trudności mogą wynikać z tego, że bolidy Racing Bulls wiele wybaczają. Mają dobry balans, są stabilne i dają kierowcy dużą pewność siebie.
Dla tego zespołu to naturalny kierunek przy projektowaniu samochodu, ponieważ w większości ich kierowcami są debiutanci. Główne założenie ekipy to wychowywanie młodych kierowców. Po drugiej stronie jest Red Bull z dosyć ekstremalnym bolidem. Przesiadając się z jednego samochodu do drugiego, tak naprawdę przeskakujesz ze skrajności w skrajność. Wymaga to całkowitej readaptacji. Przy aktualnym doświadczeniu uważam, że mógłbym sobie z tym poradzić. To nie jest jednak naturalna rzecz dla większości kierowców.