LiGNA: WTCC: Zapowiedź weekendu na torze Macau

23.03.0913:45
B4ndit
2103wyświetlenia
Okrążenie toru



rfactor WTCC Macau onboard on Vimeo.

Track report:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Konkurs dla chętnych. Wskazać gdzie na tych okrążeniach popełniliśmy błędy :) Obaj zrobiliśmy po jednym oczywistym i kilka mniejszych. Macie trochę ułatwione zadanie, bo tam gdzie popełnialiśmy błędy, to jedna z stron zyskiwała przewagę. Drugie pytanie konkursowe: wskazać różnice w stylu jazdy. Zapewniam że różnica jest naprawdę spora i wyraźnie widoczna w telemetrii :)

Balast na torze Macau

Balast
KierowcaBalastZmiana
1Rubiq70kg+30kg
1B4ndit70kg+15kg
1Master65kg+5kg
1Grekyy50kg+10kg
1Kojot45kg-10kg
1Unikalny.Nick40kg-10kg
1dodgers40kg-10kg
1malyboy30kg+25kg
1Poul20kg-10kg
1Miczek20kg-10kg
1Kemek20kg-10kg
Kary przyznane w poprzednim wyścigu

Przyznane kary
KierowcaKaraPowód
Byczek+5 pozycji na starcie R1 w następnym wyścigukolizja z innym kierowcą
Kajek+5 pozycji na starcie R1 w następnym wyścigukolizja z innym kierowcą
MalyBoy+5 pozycji na starcie R1 w następnym wyściguścinanie toru w kwalifikacjach

KOMENTARZE

5
B4ndit
23.03.2009 06:29
sa tylko zbugowane bandy ;)
Kajek
23.03.2009 05:13
A są tutaj jakieś latające szykany? :D no szykany nie, ale zakręty nie wiem, bo znów na coś trafie ^^
B4ndit
23.03.2009 03:09
Figo: poprawione Grekyy, najwiekszym kruczkiem to jest przejechanie czystego okrazenia... mimo przejechania 470 okrazen ani razu nie wpadlo mi okrazenie bez przynajmniej 1 kosztownego bledu... Co do punktow... Nie dosc ze o blad latwo, i ze jeszcze latwo zostac pokaranym przez blad innych, to jeszcze wystarczy otrzec sie o bande z reklama i miec pecha, ze gra policzy zle kolizje i w efekcie zamaiast otarcia mamy "dzwon" przy pelnej predkosci w T1 np... jednym slowem tor nie wrozy dobrze tym co popelniaja duzo bledow (np pour moi)
Figo
23.03.2009 02:08
+5 poyzcji na starcie R1 w następnym wyścigu
Grekyy
23.03.2009 01:59
Kruczków jak podciągnąć w ostaniej chwili czasy o sekudnę inni kierowcy tu nie znajdą :) Nie ma nic zaskakującego poza naprawdę dobrą płynnością. O ile po opanowaniu toru dobre czasy wpadają same, jeśli się jedzie bez balastu, to już z balastem, głównie przez ciężar a nie trudności w prowadzeniu, jechać tak szybko to naprawdę sztuka. Respekt dla B4ndIta. Dla mnie 20 kg mniej to prawie wyrok, nie potrafię tak sobie z tym poradzić. Setup też strasznie ważny tutaj o czym przekonałem się w weekend zmieniając jeden detal (na niekorzyść). Ja dziś po prostu muszę się bronić i zdobyć chociaż 1-2 punkty ; ] Pomysł na przedstawienie zapowiedzi wyścigu bardzo fajny.