GP Singapuru: waga bolidów po kwalifikacjach
Lewis Hamilton zdobył pole position z dość dużym ładunkiem paliwa
26.09.0920:49
17552wyświetlenia
@P. | Kierowca | Konstruktor | Czas Q3 | Strata* | Waga | Paliwo** | Pit na okr.*** |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1. | Lewis Hamilton | McLaren Mercedes | 1:47,891 | 1,234 | 660,5 | 55,5 | 20 |
2. | Sebastian Vettel | Red Bull Renault | 1:48,204 | 1,842 | 651,0 | 46,0 | 16 |
3. | Nico Rosberg | Williams Toyota | 1:48,348 | 2,151 | 657,5 | 52,5 | 19 |
4. | Mark Webber | Red Bull Renault | 1:48,722 | 2,394 | 654,5 | 49,5 | 18 |
5. | Fernando Alonso | Renault | 1:49,054 | 2,287 | 658,0 | 53,0 | 19 |
6. | Timo Glock | Toyota | 1:49,180 | 2,473 | 660,5 | 55,5 | 20 |
7. | Nick Heidfeld | BMW Sauber | 1:49,307 | 2,475 | 650,0 | 45,0 | 16 |
8. | Robert Kubica | BMW Sauber | 1:49,514 | 2,701 | 664,0 | 59,0 | 21 |
9. | Heikki Kovalainen | McLaren Mercedes | 1:49,778 | 2,936 | 664,5 | 59,5 | 21 |
10. | Rubens Barrichello | Brawn Mercedes | 1:48,828 | 2,041 | 655,5 | 50,5 | 18 |
Kierowcy, którzy nie weszli do Q3 (waga bolidów zadeklarowana przez zespoły) | |||||||
11. | Kazuki Nakajima | Williams Toyota | 680,7 | 75,7 | 28 | ||
12. | Jenson Button | Brawn Mercedes | 683,0 | 78,0 | 29 | ||
13. | Kimi Raikkonen | Ferrari | 680,5 | 75,5 | 28 | ||
14. | Sebastien Buemi | Toro Rosso Ferrari | 678,0 | 73,0 | 27 | ||
15. | Jarno Trulli | Toyota | 690,9 | 85,9 | 32 | ||
16. | Adrian Sutil | Force India Mercedes | 693,0 | 88,0 | 33 | ||
17. | Jaime Alguersuari | Toro Rosso Ferrari | 683,5 | 78,5 | 29 | ||
18. | Giancarlo Fisichella | Ferrari | 678,5 | 73,5 | 27 | ||
19. | Romain Grosjean | Renault | 683,0 | 78,0 | 29 | ||
20. | Vitantonio Liuzzi | Force India Mercedes | 656,0 | 51,0 | 18 | ||
Średnie zużycie paliwa na okrążeniu według zespołu Williams: 2,533 kg * - strata do najlepszego czasu danego kierowcy w całych kwalifikacjach ** - ilość paliwa (w kg) przy założeniu, że bez paliwa bolid waży dokładnie 605 kg *** - całe paliwo podzielone na średnie zużycie, 2 okrążenia odjęte na dojazd na start i okr. formujące |
KOMENTARZE