Nowy sponsor zespołu Virgin

Jest nim firma UST Global, będąca liderem w dostarczaniu usług i rozwiązań IT
18.02.1020:55
Łukasz Godula
2868wyświetlenia

Zespół Virgin Racing ogłosił dzisiaj podpisanie umowy z nowym partnerem. Jest nim firma UST Global, będąca liderem w dostarczaniu usług i rozwiązań IT. Porozumienie pomiędzy zespołem a firmą z siedzibą w Kalifornii zostało podpisane na trzy lata.

Virgin Racing i UST Global zamierzają rozwinąć mocne partnerstwo. Amerykańska firma będzie współpracowała z zespołem w wielu zaawansowanych technicznie projektach. Na 2010 rok UST Global opracowuje narzędzie do zarządzania wyścigiem, które zapewni inżynierom pełny wgląd na to, co się dzieje na torze podczas każdego grand prix.

Oprogramowanie to będzie zestawiało wiele różnych informacji pochodzących od FIA i FOM, pozycjonowanie GPS bolidów Virgin na torze oraz wizualne przekazy FOM, by umożliwić inżynierom optymalizację strategii wyścigowej. UST Global zintegruje również symulator Wirth Research z danymi ustawień VR-01, by zapewnić stałą, dwustronną korelację pomiędzy tymi jednostkami.

Znaki firmowe UST Global będą widoczne w wielu miejscach. Pojawią się na bolidach Virgin Racing, kombinezonach wyścigowych, ubraniach kierowców, sprzęcie zespołu, jak również na ubraniach mechaników zespołu.

Źródło: VirginRacing.com

KOMENTARZE

7
arahja
18.02.2010 10:38
@Nirnroot wcale nie napisałem że jaki sposób jest gorszy ale bardziej podatny na zawirowania (ewentualne problemy gospodarcze kraju/regionu dotykają wszystkich jednocześnie) ale łatwiej w ten sposób np prosić o zwiększenie zaangażowania finansowego (jak to jest w lotusie). podkreśliłem tylko fakt że spośród wszystkich czterech nowych ekip (+BMW Sauber Ferrari) udało im się stworzyć naprawdę solidne podstawy biznesu (mam na myśli Manor GP), nie podpierając się samymi pay-driverami (choć di Grassi wniósł firmę Clear). co do Taty, to jako prezes wolałbym mieć na biurku bolid ferrari żeby pochwalić się tym przed kontrahentami, niż FI i na GP siedzieć w siedzibie włochów i zjeść ich słynny makaron:))
Nirnroot
18.02.2010 09:08
@arahja , to są różne sposoby, a nie lepszy czy gorszy ; ) Lotus z nazwy nie jest już malezyjski, ale specjalnie otwiera sponsorom z własnego kraju nową i prostszą drogę do sponsoringu. Taki Vodafone może kombinować, Ferrari/McLaren, oni są ogólnoświatowi. Tylko dziwi mnie umowa Tata z SFM gdy mają FI po drodze, ale to taka dygresja.........
arahja
18.02.2010 08:40
trzeba przyznać że szefowie Virgin w naprawdę dobry sposób kielują tym biznesem. bardzo zróżnicowani sponsorzy a nie jak w przypadku lotusa (celowo z małej litery) gdzie wszyscy sponsorzy są z Malezji.
F1-HELP
18.02.2010 08:10
jedni sponsorów zyskują, inni tracą ;) jak nie wiadomo o co chodzi to wiadomo o co chodzi ;)
Bart125
18.02.2010 08:04
Tak samo pomyślałem ;P
WicI
18.02.2010 07:59
też tak sądze;P
Maraz
18.02.2010 07:57
To odpowiedź na to, czy są w Ameryce firmy chętne do sponsoringu w F1 - być może są to nawet uciekinierzy z tonącego okrętu o nazwie US F1 ;)