Bioly74 mistrzem LiGNY F1 2009/2010
24.03.1017:33
2184wyświetlenia
Sezon 2009/2010 dobiega końca. Ostatni wyścig rozegrany na brazylijskim torze Interlagos odbędzie się za niespełna dwa tygodnie. Jednak mistrz został już wyłoniony i pierwsze miejsce w klasyfikacji indywidualnej nie powinno ulec żadnym zmianom, bo to Bioly zgarnie mistrzowską koronę. Drugi w klasyfikacji - Figo - traci do niego 10 pkt., i nawet gdyby wygrał wyścig, a kierowca Toyoty nie dojechał do mety, tytuł i tak idzie w ręce tego drugiego, bo triumfował więcej razy od swojego głównego rywala. Tylko druga pozycja Figa wydaje się być zagrożeniem, bo tuż za nim z trzema punktami straty jest Tomasz. Jednak jeżeli spojrzeć na formę lidera DF Racing, powinien skutecznie obronić wice-mistrzostwo.
Dalej w klasyfikacji mamy L00kersa i Sobczaka i sądzę, że tutaj odegra się prawdziwa batalia, bowiem partner Tomasza traci do L00kersa tylko 3 punkty i jeżeli pojedzie "swoje", a los będzie po jego stronie, przeskoczenie kolegi Biolego jest kwestią pojechania dobrego wyścigu. Szansę na poprawienie swojej sytuacji mają także LUKE i Kaczy. Ten pierwszy traci do swojego partnera z zespołu - Autoryteta - tylko 1 punkt, a żeby Kaczy mógł przeskoczyć ubiegłorocznego mistrza ligi - Malarza - musi dojechać co najmniej szósty.
Poważniejszych zmian nie powinno być w klasyfikacji konstruktorów. No chyba, że dwóch kierowców Toyoty spisze się katastrofalnie, a zawodnicy BMW Sauber pojadą na maksimum swoich możliwości i ustrzelą dublet, a na to raczej się nie zanosi.
Kilka słów o następnym sezonie, który niewątpliwie będzie przełomem. Po raz pierwszy w lidze zagości seria, która prezentować będzie konstrukcje z XX wieku i chętni do udziału w lidze będą mieli możliwość poprowadzenia bolidu Senną, Prostem, Mansellem i wieloma innymi. Organizatorzy zdecydowali się odstąpić od czasów Alonso i Hamiltona. Zdecydowali się wybrać czasy, kiedy Senna toczył wielkie batalie z Alainem Prostem i kiedy młody Schumacher zachwycał wszystkich swoimi nietuzinkowymi umiejętnościami. Postanowili wybrać mod, który powinien zaprzyjaźnić się z kierowcami mającymi mniej czasu na dostrojenie set-upu, bowiem - w przeciwieństwie do modów z XXI wieku - setup nie gra tutaj praktycznie żadnej roli. Od przyszłego sezonu liczyć się będą tylko umiejętności i opanowana do perfekcji konfiguracja toru. Serdecznie zapraszamy do udziału w nowej lidze LiGNA History!
Master
KOMENTARZE