Glock zaniepokojony osiągami MVR-02

"Wygląda na to, że na tę chwilę nie wykonaliśmy założonego przez nas celu".
14.03.1121:25
Nataniel Piórkowski
2011wyświetlenia

Timo Glock przyznał, że żywi obawy co do konkurencyjności MVR-02 na torze. Niemiec obawia się, że jego zespołowi trudno będzie się włączyć do walki w środku stawki.

Pomimo optymizmu, jaki panował w Virgin Racing podczas zimowych przygotowań, a który zakładał awanse do Q2 i walkę o punkty, Glock spogląda teraz na osiągi bolidu nieco bardziej pesymistycznym spojrzeniem.

Patrząc na testy myślę, że możemy mieć trudności w kilku pierwszych wyścigach. Będziemy musieli poczekać na większe udoskonalenia, które pojawią się w naszym samochodzie podczas Grand Prix Turcji, gdzie każdy zespół przywiezie coś nowego - powiedział Niemiec, który opuścił ostatnie testy z powodu usunięcia wyrostka robaczkowego.

Jako powód kiepskiej dyspozycji MVR, Glock podaje dyspozycję ich potencjalnych głównych rywali, którzy podczas zimy poczynili znaczne postępy: Patrząc na testy nadal jesteśmy z dala od drużyn ze środka stawki i awans do Q2 może być dla nas trudnością. Szczególnie Toro Rosso nabrało w zimie prędkości. Tak samo Sauber.

Wszystkie zespoły, w stosunku do których moglibyśmy nadrobić trochę więcej, zrobiły bardzo duży krok naprzód, podczas gdy my nadal trochę do nich tracimy. Wygląda na to, że na tę chwilę nie wykonaliśmy założonego przez nas celu - przyznał Timo.

Źródło: autosport.com

KOMENTARZE

14
SirKamil
15.03.2011 03:15
o czym my tu mówimy... przecież sam Glock przyznał się, że odrzucił kontrakt bo bał się o przyszłość Renault....
kabans
15.03.2011 07:06
przecież to oczywiste ze renault szukało zawodnika który mógłby wnieść kase do zespołu
MairJ23
15.03.2011 04:00
nie znacie kulisow podpisywania i omawiania tamtych umow/warunkow wiec co wy mozecie wiedziec ?
SirKamil
14.03.2011 10:47
Miałeś Glocku złoty róg. Ostał Ci się ino h... Typowy przykład głupiej decyzji... jak rozumiem, że Enstone balansowało na krawędzi a istnienie VR było pewne, ale zachowawczość jest dobra przy rozbrajaniu ładunków wybuchowych, a nie w F1.
Adakar
14.03.2011 10:26
Dnem ostatecznym będzie chwila, gdy nawet HRT bez testów będzie ich objeżdzać w Australi
Dasqez
14.03.2011 09:26
Mają swoje CFD.
akkim
14.03.2011 09:25
@Master >>> Tak, sensowne pytanie lecz "spodu" nie znamy, czy tylko autograf, czy coś więcej mamy ? Może sprawa pieniędzy, za miejsce opłata, może nie chciał być dwójką dla Naszego Brata.
phildoon
14.03.2011 09:21
Pewne jest to, że chciał trafić do ekipy w której będzie liderował, w Renault byłby na przegranej pozycji względem Kubicy. Dwa, bardzo możliwe, że nie chciał jeździć z nim w jednym teamie. Pytanie tylko, dlaczego ?
Master
14.03.2011 09:15
Takie mega-sensowne pytanie: dlaczego Glock pchał się do Virgin, a nie wybrał Renault? Wystarczył tylko jego podpis.
adnowseb
14.03.2011 09:07
Cały wcześniejszy optymizm chyba został mu usunięty z wyrostkiem robaczkowym.
akkim
14.03.2011 08:59
@ dmaot malach >>> Dzięki, przegapiłem a miałem to samo, tyle, że mojego nierekonstruowano.
dmaot malach
14.03.2011 08:54
@akkim 8 kwietnia - http://www.f1wm.pl/php/news_id-19981.html
akkim
14.03.2011 08:50
Mierz siły na zamiary, walka w środku stawki jest już hipper celem, bo jak nie w odstawki, kaprys liźnięcia Formuły zakończy się na tym, że sukces nie zawsze jak jesteś bogaty. Swoją drogą mam pytanie, co z tą stewardessą, czemu zdjęcia z lotu mych oczu nie cieszą ? Padł pomysł zakładu, czy Mu darowali, Branson w kiecce i z wózkiem Youtube by rozwalił.
jpslotus72
14.03.2011 08:38
Jeszcze nie zaczęło się ściganie - a już entuzjazm niektórych gaśnie. Pierwsze wyścigi prawdopodobnie sprawią, że wszyscy wrócą z obłoków na ziemię - z tym, że jedni na szczyty, inni na równiny, a niektórzy w depresje. Tylko w zimowym wyścigu na hurrazapowiedzi stawka jest idealnie wyrównana.