Circuit of the Americas cały czas bez budynków i trybun

Takie informacje podaje lokalna gazeta, powołując się na przedstawiciela tamtejszych władz
19.10.1123:10
Michał Roszczyn
1995wyświetlenia

Wbrew niedawnym doniesieniom, prace budowlane na mającym gościć w przyszłym sezonie Grand Prix Stanów Zjednoczonych torze stoją praktycznie w miejscu, albowiem nawet nie rozpoczęto jeszcze wznoszenia budynków i trybun.

Na początku października pojawiły się informacje mówiące, że - na ledwie rok przed inauguracyjnym wyścigiem - budowa Circuit of the Americas została wznowiona po długiej przerwie.

Niemniej lokalna gazeta Austin American Statesman twierdzi, że nawet nie wydano jeszcze pozwoleń na postawienie budynków i trybun powyżej poziomu fundamentów. Doniesienia te potwierdza oficjel hrabstwa Travis County, który podobno powiedział, że władze współpracują z włodarzami toru nad wydaniem kolejnych pozwoleń, co powinno nastąpić wkrótce.

Źródło: onestopstrategy.com

KOMENTARZE

13
yaper
20.10.2011 05:19
Najważniejsze żeby trasę robili - reszta jakoś się zrobi na boku, Amerykańce mają do tego talent. USF1 to była jedynie sprawa samego zespołu, tor to sprawa całej F1 - będzie fail, będzie brutalne obnażenie USA jako narodu niekompetentnego w kwestii motorsportu, a tego chyba nie chcą włodzarze.
Dante
20.10.2011 04:57
@eljakubo - Jakoś nie wydaje mi się, żeby ktoś budował tor pod F1 a później czekał rok z nadzieją, że zdobędzie miejsce w kalendarzu (albo nie...).
Qooler
20.10.2011 12:58
[quote="renegade"][/quote] No tak, a później 360 km/h na owalu. Mieliśmy to na Indianopolis, gdzie walili po ścianach.Teraz jest jeszcze więcej takich co sie poszczają na owalu i będzie ......Oj, lepiej nie. Niech zrobią Tilketrack i szukaja obłożenia.
ENDR
20.10.2011 12:53
Fragment toru po owalu był ciekawym urozmaiceniem w sezonie, ale były już z tym pewne problemy. Ciekawe, jak PZero zachowywałyby się przy takim obciążeniu... Ale dlaczego owale? Dlaczego nie Road America? Bardzo fajny tor, może trochę "prosty" jak na standardy F1... ale Monza jest jeszcze bardziej toporna ;D Musieliby chyba jedynie dostosować go do standardów bezpieczeństwa (żeby nikt po wyjechaniu przez żwir nie wypadł przez ogrodzenie...), ale koszty takiej operacji pewnie są znacznie niższe, niż budowa toru od postaw.
Adakar
20.10.2011 11:52
@renegade Bristol ? Martinsville ? ;-) ale serio ... piękna arena i daleko nie trzeba szukać. Texas motor speedway
renegade
20.10.2011 08:08
Pieniadze, braki w budzecie a nie niekompetencja. Po co im nowy tor. Wystarczylo wybrac jeden z owali,wstawic tam wersje drogowa w srodku owalu,skorzystac z jednego, dwoch zakretow owalu...i tyle. Pojemne i duze trybuny sa, drogi dojazdowe tez... Po co budowac nowy tor?! Oni nie maja jeszcze umowy ani na AMA, ani na ICS, ani na ALMS... Maja F1, MGP, V8 Supercars... ile z nich sie sprzeda?
eljakubo
20.10.2011 07:25
cos czuje w kosciach, ze moze skonczyc sie tak spektakularnym "sukcesem" jak z USF1... to nie chodzi o to ,ze nie potrafia dogadac, czy kasy nie ma... tam chyba nad projektem pracuja osoby z przypadku, jesli chodzi o podejscie ogranizacyjne... zreszta nie czarujmy sie F1 nie jest jakims szczegolnie chodliwym towarem w USA i po co ich na sile usczesliwiac? Po tylu problemach zwiazanych z oddawaniem ostatnich obiektow na czas, FOM powinna postawic sprawe jasno: bedzie miejsce w kalendarzu jak bedzie tor fizicznie stal i wszystko bedzie zapiete na ostani guzik ta wszystko przypomina mi nieco sytuacje kiedy kupiec kupuje od dewelopera mieszkanie istniejace na papierze, a wrzeczywistosci bedace dziura w ziemi pod fundamenty
Adakar
20.10.2011 06:55
@scanner "Driver, MOVE THAT BUS !" :-D Zrobią z tego TV show. Z tego co pamiętam, taki program z Tony Georgem w roli głównej, zrobili - gdy czekaliśmy na pierwszy wyścig w Indianapolis. Tony robił z siebie mega logistka, bo musiał pare barierek ustawić i "odwrócić" tor w drugą stronę (inaczej niż Indy i Nascar). Często na Discovery było puszczane (albo Explorer)
scanner
20.10.2011 06:33
Spokojnie, wjedzie ekipa z "Dom nie do poznania", postawię kilka desek, przykryją nidagipsem i będzie w tydzień gotowe...
Mahilda111
20.10.2011 06:00
@benethor Buddh Interiotional został już otwarty, trybuny, nawierzchnia itp. są już gotowe. Na otwarciu był Red Bull z Neelem Janim.
Prophet
19.10.2011 10:00
Moim zdaniem Korea dla widza TV nie była failem. Może dla kibiców na torze (w zeszłym roku były ogromne korki), może dla pracowników zespołów, ale widowisko było świetne w zeszłym roku (wg mnie byłoby lepsze, gdyby tak bardzo nie przejmowaliby się opadami, ale pewnie wiedzieli więcej niż ja), a w tym roku też niczego sobie (o drobinę zepsute przez DRS - przykładowo Webber wyprzedził Hamiltona uczciwie, ale dzięki DRS Hamilton mógł odzyskać wolniejszym bolidem pozycję)...
kibic sribic
19.10.2011 09:44
@benethor 2 faile w przeciągu 2,5(?) roku to wyczyn godny "miszczuf":D
benethor
19.10.2011 09:37
Korea: fail plus fail. Indie: dowiemy się za tydzień. USA: fail?;]