Drugi dzień testów na torach Catalunya i Jerez
Zespół B.A.R już we wtorek rozpoczął samotne testy na hiszpańskim torze Catalunya
15.09.0511:20
776wyświetlenia
Kierowca | Konstruktor | Op. | Czas okr. | Okr. | |
---|---|---|---|---|---|
Czasy uzyskane we wtorek na torze Catalunya | |||||
Enrique Bernoldi | B.A.R Honda | mic | 1:16.780 | 86 | |
1 | Adam Carroll | B.A.R Honda | mic | 1:17.720 | 70 |
1 | James Rossiter | B.A.R Honda | mic | 1:18.740 | 26 |
Czasy uzyskane w środę na torze Catalunya | |||||
Takuma Sato | B.A.R Honda | mic | 1:15.010 | 124 | |
1 | Jenson Button | B.A.R Honda | mic | 1:15.110 | 124 |
1 | James Rossiter | B.A.R Honda | mic | 1:16.190 | 59 |
Czasy uzyskane w środę na torze Jerez | |||||
Marc Gene | Ferrari | bri | 1:18.861 | 99 | |
Wczoraj Bernoldiego i Carrolla zastąpili główni kierowcy stajni z Brackley, Takuma Sato i Jenson Button, łącznie przejeżdżając blisko 250 okrążeń. Button kontynuował zapoczątkowane przez Bernoldiego testy aerodynamiczne, natomiast Sato, który okazał się nieznacznie szybszy od swojego partnera, skupił się na sprawdzaniu hamulców i jednocześnie testował opony Michelin przeznaczone do użycia w swoim domowym wyścigu, Grand Prix Japonii. Za kierownicą rozwojowej wersji bolidu na sezon 2006 w środę ponownie zasiadł Rossiter, przejeżdżając tym razem blisko 60 okrążeń, a jego strata do Sato wyniosła niewiele ponad sekundę. Dzisiaj samochód ten do dalszych testów przejął Carroll.
Tymczasem zespół Ferrari zaliczył wczoraj drugi dzień samotnych testów na torze Jerez. Za kierownicą F2005 ponownie zasiadł kierowca testowy Marc Gene, kontynuując zapoczątkowany we wtorek program rozwojowy opon Bridgestone w ramach przygotowań do trzech ostatnich wyścigów sezonu.
Źródło: pitpass.com
KOMENTARZE