GP Monako: wynik wyścigu

Webber ponownie wygrywa na ulicach Monte Carlo

REZULTATY WYŚCIGU

1. Mark Webber 278 okr. 1h46m06,557
2. Nico Rosberg 878 okr. +0:00,643
3. Fernando Alonso 578 okr. +0:00,947
P.Z.Kierowca (Nr)BolidOp.Ok.Czas/strata/powód nieukończ.B
1 =Mark Webber 2Red Bull RB8781h46m06,5571
2 =Nico Rosberg 8Mercedes F1 W0378+0:00,6431
3 +2Fernando Alonso 5Ferrari F201278+0:00,9471
4 +5Sebastian Vettel 1Red Bull RB878+0:01,3431
5 -2Lewis Hamilton 4McLaren MP4-2778+0:04,1011
6 +1Felipe Massa 6Ferrari F201278+0:06,1951
7 +7Paul di Resta 11Force India VJM0578+0:41,5371
8 +2Nico Hulkenberg 12Force India VJM0578+0:42,5621
9 -1Kimi Raikkonen 9Lotus E2078+0:44,0361
10 +3Bruno Senna 19Williams FW3478+0:44,5161
11 +12Sergio Perez 15Sauber C3177+1 okr.2
12 +4Jean-Eric Vergne 17Toro Rosso STR777+1 okr.2
13 +4Heikki Kovalainen 20Caterham CT0177+1 okr.2
14 +5Timo Glock 24Marussia MR0177+1 okr.2
15 +7Narain Karthikeyan 23HRT F11276+2 okr.2
16 -4Jenson Button 3McLaren MP4-2770+8 okr.1
Niesklasyfikowani
Daniel Ricciardo 16Toro Rosso STR765wspomaganie kierownicy1
Charles Pic 25Marussia MR0164elektryka1
Michael Schumacher 7Mercedes F1 W0363ciśnienie paliwa1
Witalij Pietrow 21Caterham CT0115elektryka1
Kamui Kobayashi 14Sauber C315uszkodzenia z kolizji1
Romain Grosjean 10Lotus E200kolizja z Schumacherem0
Pedro de la Rosa 22HRT F1120uszkodzenia z kolizji0
Pastor Maldonado 18Williams FW340kolizja z de la Rosą0
Najszybsze okrażenie: Sergio Perez (Sauber C31) - 1:17,296 na 49 okr.

KOMENTARZE

65
Aeromis
28.05.2012 06:55
@Kamikadze2000 Rajku no, przecież Lewis był wystarczająco szybki, gdyby nie miał zawalonego pit stopu,.... Jak VET wyjeżdżał to Lewis był niemal równo z nim, niemal. Te 0,7sek nie dało by VET żadnych szans, przecież "na oko" wiesz ile to jest 0,7 sek na torze i jaka jest różnica w odległości (zależnej od prędkości).
Kamikadze2000
28.05.2012 05:09
@Aeromis i @NEO86 - jak już napisałem, różnica niecałej sekundy w boksach może miec znaczenie, ale przede wszystkim na torze trzeba byc szybszym. Lepszym był Vettel. Pitstop Hamiltona mógł byc szybszy, ale i on mógł jechac szybciej (nie chodzi o to, czy miał możliwośc, tylko o samo pojęcie lepszego tempa). Różnica między nim, a Alonso był spora. Dlatego też nie krytykowałbym już tak postoju w boksach. Nie popełnili żadnego błędu, a że byli o tak niewielką różnicę słabsi, to także trzeba brac pod uwagę. Przegrał przez tempo, gdyż bez problemu mógł wyjechac przed Sebą - miał świeższe gumy i spory zapas czasu po wyjeździe Seby - to ten musiał nadganiac, aby zyskac lokaty. :) Pozdrawiam
NEO86
28.05.2012 12:20
Najnudniejszy wyścig w sezonie jak zwykle. Pierwsza 6 bardzo blisko siebie. Gratulacje dla Marka za zwycięstwo. Dobry wyścig w wykonaniu Nico i Fernando. Lewis znowu zawiedli w pit stopie- miał 0.9s wolniejszy postój w boksie od Vettela przez co wyjechał za nim. Felipe w końcu notuje zwyżkę formy- oby tak dalej. Kierowcy Force India zdobyli dzisiaj sporo punktów. Zawiodły mnie Lotusy i Button. Brawa dla Heikkiego za 13 miejsce. Grosjean zniszczył Schumacherowi świetnie zapowiadający się wyścig i powinien dostać za to karę. @Masio Jak już to raczej Grosjean nie powinien jeździć w F1 a nie Schumacher. Mam nadzieję że Schumi zostanie w F1 na przyszły sezon i tego mu życzę :))
marrcus
27.05.2012 11:14
Co z z tym incydentem Grosjana co miał być rozpatrywany po wyścigu, nie ma infa to chyba nie ma kary !?
fanclubGryfice
27.05.2012 10:17
pozytywnie ferrari, to trzeba przyznać, nawet Massa dał radę, pozdrawienia dla wielkiego fan Pana Zygmunta z Gryfic
Adakar
27.05.2012 10:03
@Aeromis a Takuma był tak bliski wejścia do historii ... co do Monako, dla mnie bohaterem był Perez :-D
Aeromis
27.05.2012 07:18
@oxiplegatz Jak masz barierę, to fakt że był z przodu nie zmienia nic, MSC zniknąć nie mógł, pomimo iż próbował. Do kolizji doszło, bo koła były już "zakleszczone", za co w żadnym przypadku Szumiego winić nie można ;) @jpslotus72 Dzięki, ja tam kontakt ALO-GRO widzę, poszło więc "domino". edit: Skończyło się Indy (a raczej Indy-przerwy między reklamami) to zacząłem czytać wypowiedzi po wyścigu. Alonso wypowiedział się, że miał kontakt z GRO.
RY2N
27.05.2012 06:46
[quote="m3nel23"]Mi sie teraz wydaje, że Red Bull, Ferrari i Lotus oraz Mercedes posiadają lepszy bolid od Mclarena[/quote] Ferrari i Mercedes byli w Monaco wysoko bo ten tor im pasuje. To są bolidy o wysokiej przyczepności mechanicznej a słabej aerodynamicznej (stąd na innych torach tak bardzo pożerają opony, bo tam gdzie inni mają przyczepność z aerodynamiki, oni muszą "wyciągać" maksa z przyczepności mechanicznej = z przyczepności opon). Na innych torach aż tak różowo nie będzie (im więcej szybkich łuków tym gorzej dla nich).
jpslotus72
27.05.2012 06:13
@Aeromis http://www.youtube.com/watch?v=fSM0i1iDFRM&feature=related Na filmiku właściwie to samo - może trochę lepiej widać. Z on-boardu Schumachera widać przede wszytskim ruch Grosjeana - ale ułamki sekundy wcześniej Alonso próbuje zaatakować Hamiltona i Grosjean (nawet jeśli nie było kontaktu) reaguje na ruch Hiszpana w lewo, odbijając tak samo... W kilku ujęciach z ogólnej perspektywy - jeśli się zastopuje kadr tuż przed kolizją, w jej momencie i zaraz po niej - widać w tym momencie cztery bolidy obok siebie (a w zasadzie można jeszcze doliczyć piątego Massę przy wewnętrznej - o 3/4 bolidu z tyłu) - to naprawdę trochę za dużo jak na to miejsce... Normalnie Schumacher mógłby wyjechać jednym kołem na pobocze - tutaj nie miał gdzie. Więc mnie się jednak wydaje, że było za ciasno i nie winiłbym Grosjeana. Schumacher miał otwartą drogę do momentu, kiedy Alonso była za Hamiltonem i Grosjean miał miejsce na środku - kiedy Hiszpan wyszedł w lewo, ruszyło "domino"... 0,51-52 sek. filmiku (link wyżej) - Webber i Rosberg z przodu - za nimi szeroki (zbyt szeroki) "wachlarz" bolidów na ograniczonym barierami odcinku.
oxiplegatz
27.05.2012 06:12
@Aeromis Jednak to Grosjean był bardziej z przodu niż Schumacher. Inna rzecz że było niesamowicie ciasno, bo z drugiej strony był Alonso.
Aeromis
27.05.2012 05:39
@jpslotus72 http://www.youtube.com/watch?v=MAQg1LR090A Od 2:50 onbboard MSC, jednak śmiem wątpić w ten brak miejsca (ale nie w to, że GRO mógł zahaczyć o ALO). Po prostu w niego wjechał. MSC jeszcze się ratował i chyba pogodził z tym, że musi oddać pozycję, ale nie mógł już nic zrobić.
IceMan11
27.05.2012 05:30
@oxiplegatz Na razie Groszek jest szybki, ale na tym się kończy. W tym sezonie trzeba być dobrym w wyścigu, a pod tym względem Francuzowi jeszcze brakuje trochę XP. W ich PP nie wierzę, ale w zwycięstwo jak najbardziej tak. Ba, ja jestem o tym święcie przekonany ;P
oxiplegatz
27.05.2012 05:04
@IceMan11 Wszystko jest możliwe. Ale stawiam na to, że to Grosjean prędzej od niego sięgnie po P1, a przynajmniej mam taką nadzieję. @jpslotus72 Też tak uważam.
jpslotus72
27.05.2012 04:53
@Aeromis Moim zdaniem trudno raczej mówić, że Grosjean "po prostu wjechał w Schumachera". Romain był z przodu i też szukał sobie miejsca - gdyby nie odbił w bok to albo miałby poważniejszy kontakt z Alonso, albo musiałby gwałtownie przyhamować i ktoś zaparkowałby mu na tylnym skrzydle. W tym miejscu po prostu nie ma pobocza (trochę miejsca robi się dopiero po prawej, przy samym zakręcie) - i to jest jedyny "winowajca" w tej sytuacji. Zakończę tak jak zacząłem: moim zdaniem.
IceMan11
27.05.2012 04:38
@oxiplegatz Za 2 tygodnie będziesz pisał po jego zwycięstwie, że zawsze w niego wierzyłeś. Dlatego proszę z takimi deklaracjami poczekać do końca sezonu.
adnowseb
27.05.2012 04:38
Dobry wyścig.Dla mnie nie nudny. (Przeciwnicy DRS płaczą ,ze mało wyprzedzen-dobre) Lotus i ''groszek'' mnie nie zawodzą. Szumi powinien udac się do egzorcysty lub szamana w celu odczynienie pecha/uroku:))
oxiplegatz
27.05.2012 04:34
Z tego co widziałem to MSC zniszczył zawieszenie GRO, potem nastąpił obrót Grosjeana i pośrednio ucierpiał na tym też Kobayashi. Szkoda, że tak się stało... No, a Kimi pojechał bardzo przeciętnie, zaczynam wątpić czy wygra w tym roku jakieś GP.
Aeromis
27.05.2012 04:29
@Kamikadze2000 Być może mógł zrobić więcej, a być może nie (opony), jednak ALO mógł. Bez wątpienia przez pit- stop słabszy wyraźnie niż u VET i tak stracił 4-te miejsce w wyścigu, co oczywiście nie znaczy że na 100% na mecie, jednak to więcej niż prawdopodobne. @Kamikadze2000 RA to raczej ciężko nazwać, MSC tam niczemu nie był winny, kompletnie, przecież nie da się zniknąć, opny już się zakleszczyły (żadna w tym wina MSC) i to tyle co mógł zrobić MSC - nic, GRO w niego po prostu wjechał. Jednak chyba GRO miał dotknięcie z ALO, czy aż tak poważne że nie mógł nic zrobić to nie mam bladego pojęcia, ale alibi jest.
Kamikadze2000
27.05.2012 04:00
Kolizja GRO-MSC to incydent wyścigowy - nie przewiduje tu kary. ;)
IceMan11
27.05.2012 03:59
@Aeromis Od razu mówiłem sobie, że to GRO spowodował wypadek. Zobaczymy
Kamikadze2000
27.05.2012 03:59
@Aeromis - 0,7 sekundy to błahostka. Hamilton sporo stracił, a luka między nim, a Alonso była spora. Mógł więcej zrobic, choc pitstopy nie był rewelacyjne.
Aeromis
27.05.2012 03:53
@katinka Też mi sie podobal wyścig. Jednak z tym żałowaniem GRO to niekoniecznie, jeśli nie "odbił" się on od ALO (co możliwe), to kara wisi w powietrzu.
IceMan11
27.05.2012 03:17
@marla Jeśli nic nie znajdziesz to mogę pomóc ;P
katinka
27.05.2012 03:16
A ja lubię Monaco nawet takie jak dzisiaj, chociaż szkoda, że nikt z czołowki nie pokusił się o jakies wyprzedzanie lub chociaż walkę o lepszą pozycje, a jechali tak blisko siebie. Nawet Rosberg nie powalczył o P1, a był przeciez 0,8 sek tuz za Webberem. O mało co mnie nie zemdliło od tych radiowych komunikatów o dbaniu o opony, zamiast zagrzewać kierowców do cisnięcia i walki. Ale gratulacje dla Webbera, świetna jazda. Button strasznie słabo, jakby nie jechał McLarenem, a Lewis dobrze, punkty spore są, co cieszy, ale mogło byc lepiej. Nie wiem, jak to się stało, że dał sie wyprzedzic po pit stopie Alonso, a potem Sebie, może pierwszy stint za długo na tych supermiękkich jechał i Fernando go szybko dopadł. Ale ogólnie zgadzam sie z @Sgt Pepper, brakuje mi tamtego agresywniej jeżdżącego Lewisa, dla którego nie było w wyscigu rzeczy niemozliwych, a komunikaty w stylu "dbac o opony" kwitował słowami, że nie bedzie jeździł jak emeryt. Fajna jazda Kovalainena i jego walki z Perezem, który dzisiaj poszalał, szkoda tej kary przejazdu przez boksy, bo moze mogły być punkty dla Sergio. No i dobry wyścig Felipe, oby tak dalej. Szkoda Grosjeana i Schumiego, chyba najwiekszego pechowca w tym sezonie. Chociaż po Kimim było widac, że Lotusy nie sprawuja się na tym torze tak jak wszyscy oczekiwali. Teraz Kanada i 7 zwycięsca?
marla
27.05.2012 03:13
@IceMan11 Dzięki za podpowiedź. Pzdr. :)
IceMan11
27.05.2012 03:08
@marla Nie musisz nikogo werbować. W necie znjadziesz w jakości HD wszystkie treny, kwale i wyścig. Chodzi mi o SKY Sports. Pozdro :)
Aeromis
27.05.2012 03:06
@Kamikadze2000 Tempo jednak musiał dostosować, a o 0,7 sek słabszy pit stop zaważył na przegranej z VET, w końcu najpierw przerypał z ALO (jednak tu zasługa samego ALO i jego tempa), a potem z VET i te 0,7sek przynajmniej w przypadku walki z VET byłoby dla niego jak zbawienie. IMO ewidentnie mechanicy dali ciała, zresztą żadna to nowość.
Kamikadze2000
27.05.2012 03:03
@jpslotus72 - fakt - obecne wozy są po prostu długie. No ale cóż, Monte Carlo nigdy nie dawało dużych szans na wyprzedzanie. To przede wszystkim prestiż. :)
marla
27.05.2012 03:01
@Kamikadze2000 A ja właśnie przez tę "dziwność" lubię Kanadę. :) Jednak nie obejrzę ani treningów, ani qualu, ani wyścigu... :( Muszę zwerbować kogoś do nagrania mi wszystkiego.
Kamikadze2000
27.05.2012 03:01
@IceMan11 - trzymam kciuki za twoje typowanie! :))
jpslotus72
27.05.2012 03:01
Jakkolwiek zabrzmi to prymitywnie - dzisiejsze bolidy są po prostu "za duże" dla Monako (czytając odwrotnie - ten tor jest dla nich najzwyczajniej za ciasny). Nigdy nie było tu różowo pod tym względem, ale gabaryty obecnych maszyn wyglądają na tych uliczkach trochę tak, jakby "licealiści ścigali się na torze dla przedszkolaków" - o dwa rozmiary za małym... Tu już nie chodzi o brak "punktów wyprzedzania", tylko (najdosłowniej) o brak miejsca do wyprzedzania. Wyjąwszy więc przypadki naprawdę deszczowych wyścigów (które zawsze otwierają jakieś możliwości) prawdziwe GP Monako będziemy mieli zawsze w sobotnich kwalifikacjach - a w niedziele "książęce parady bolidów F1".
Kamikadze2000
27.05.2012 03:01
@Aeromis - przede wszystkim przegrał słabym tempem. ;]
IceMan11
27.05.2012 03:00
@Kamikadze2000 Typuje Lewis'a na PP, ale wygra Raikkonen! Teraz nie ma bata ;D
Kamikadze2000
27.05.2012 02:57
Wyścigi w Monako zawsze były procesją i nic tego nie zmieni. Cała otoczka wokół tego wyścigu jest jednak niebywała. Gratulacje dla Webbera - fajnie, że mamy szóstego zwycięzcę! Znakomita strategia Seby pozwoliła awansowac kilka lokat. :) Wielki pech GRO, MAL, KOB i MSC. ;/ Jenson chyba oberwał w całym tym zajściu - jego bolid nie miał tempa. Poza tym widac wyraźnie, iż Brytyjczyk walczy z wozem, a nie jedzie. Cóż, za dwa tygodnie tor, którego nie lubię. ;] Tak jak dziwny jest ten obiekt, tak też dziwne są na nim wyścigi. ;] P.S. Tor ten lubię jedynie w grze, ponieważ jestem na nim bezkonkurencyjny. :D @Asmodeus - awansował!? Heh, przepraszam, ale mając na drodze Grosjeana, nie mógł w niego wjechac. I wcale nie zyskał. ;]
corey_taylor
27.05.2012 02:52
jak w monako było tak przecietnie to co bedzie w walencji
Yaneiro
27.05.2012 02:51
@IceOne Tylko czy to "wina" toru czy kierowców i zespołów? Lubię patrzeć na jazdę między bandami po wąskim torze, ale kilka wyprzedzań by nie zaszkodziło (nie mam na myśli tych z DRS). W końcówce było jednak trochę emocji.
Asmodeus
27.05.2012 02:49
Co do Kimiego to miał racje, nie należy ich stawiać na podium przed wyścigiem, hehe, szkoda go trochę
corey_taylor
27.05.2012 02:45
oh god przeciez grosjean sie krecił w pierwszym zakrecie i niektórzy po prostu musieli go ściąć
IceMan11
27.05.2012 02:45
@Asmodeus Panu już podziękujemy. Przy tobie Boro jest jak sokół (nie mylić z innym komentatorem). PS. Z 9 na 6 i 5 pozycji... Proszę się nie kompromitować, bo tylko wstyd. Zwłaszcza, że Vettel jako jedyny nic nie zyskał po ścięciu. Od razu wskoczył na 8 po wyprzedzeniu Kimiego, a później na 7 i ostatecznie na 6, bo dwóch odpadło - Ramain i Michael.
corey_taylor
27.05.2012 02:43
rno2 - hahahaha ogólnie wyścig zły nie był, ale po monako mozna było sie wiecej spodziewać fajnie że web wygrał i wyrównał sie w generalce z vetelem
rno2
27.05.2012 02:41
Wydaje mi się, że Red Bull wydał rozkaz, aby Vergne założył przejściówki i pokazał tempo na tych oponach, żeby w razie czego założyć przejściówki Vettelowi i Webberowi... szkoda bo mógł zdobyć solidne punkty.
IceOne
27.05.2012 02:41
Monaco ahh piekne Monako , duzo blichtru , silicon allover the place , najpiekniejsi , najbogatsi ,jachty,super cars , 2 tygodnie medialnego show , spekulacje ,domysly , pompowanie balonika -- a wyscig jak zawsze chu...wy. Szczerze mowiac to jest najbardziej zdymany wyscig w kalendarzu, ale nikt tego nie przyznaje , nie powie otwarcie -- kazdy czeka jak na zbawienie a zostaje z palcem w ........... To jest jak brytyjskie krolowe i ksiazeta Monaco , kazdy chce to widziec ale jak juz raz zobaczy to wie ,ze na ch.j nie jest to potrzebne Pozdrawiam
IceMan11
27.05.2012 02:40
No i macie 1 pitstop. Co za nuda... Nie wiem czemu, ale mimo 20 wyścigów w sezonie wydaje mi się jakby ich było mniej. 2 bardzo długie przerwy i wyścigi co 2 tygodnie... Za długo trzeba czekać.
Player1
27.05.2012 02:37
Ja tylko o Lotusie i Mercu. Lotus lubi jak jest ciepło, a Merc odwrotnie (wczoraj było 22*C, a dziś nie spojrzałem, ale upałów nie było). PS. Kierowcą GP zostaje KOV. Najlepszy kierowca II ligi. Za waleczność i nieustępliwość. PS2. Zgadzam się z resztą GP Monako-historia-miejsce = NUDA
Aeromis
27.05.2012 02:36
WEB świetnie pilnował własnego nosa, na pewno ROS, ALO i VET mogli być od niego szybsi. Nie wiem, czy kierowcy oglądają GP2, jednak dobrze, że nie zrobili aż takiego obciachu na starcie jak tam. Cieszę się, że RBR na siłę nie chciało "zrobić dobrze" VET, bo WEB wówczas by nie wygrał. W końcu to jego pierwszy prawdziwy sukces od 2010 roku, bo ta naciągana wygrana w 2011... Nie padało, choć zaklinałem, nachmurzonymi pogodynkami był jednak najpierw RAI blokując sporo kierowców, a potem WEB choć jego blokowanie tylko trochę pomogło VET. Wielkie gratulacje dla Caterhama, bardzo chciałem by wyprzedzili Marussię i nieco teraz odetchnąłem z ulgą. Lewis chyba jednak zbyt ostrożnie, być może supermiekka na której wystartował nie pozwalała na więcej. Niestety tak samo ostrożnie mechanicy McLarena, Lewis przegrał czwarte miejsce z VET w boksach, mechanicy znów dali ciała.
mrxns
27.05.2012 02:36
Wyścig nudny, bo i tor w Monako to porażka gdyby nie tradycja to by pewnie tego GP nie było. Liczyłem dzisiaj na Romka i szkoda że rozwalił bolid na starcie.
FelipeF1.
27.05.2012 02:35
@zbm Ja bym obstawił Hamiltona
zbm
27.05.2012 02:35
Zobaczycie, że w Montrealu wygra Schumacher.
Masio
27.05.2012 02:31
Ten wyścig, tak jak z resztą większość wyścigów w Monako, był nudny jak flaki z olejem. Przez większą cześć wyścigu gdy Vettel prowadził chciało mi się spać. Liczyłem przynajmniej na minimum 2 neutralizacje. Wypadków też był dziś mało, jak na Monako. Dopiero po pit-stopie Vettela zaczęło się robić ciekawie gdy 6 kierowców jechało blisko siebie. Generalnie chciałem, żeby wygrał kierowca Lotusa, no ale ten zespół miał dziś pecha. W takim razie kibicowałem Markowi Webberowi w walce o zwycięstwo. Dobrze, że wygrał i że nie musiał zjeżdżać na drugi pit-stop. Rosberg pokazał się z dobrej strony, no ale chciał na pewno wygrać. Kto wie może i powalczyłby, gdyby Kovalainen mu nie utrudniał. Alonso pojechał dobry wyścig jak zawsze. Dobrze, że był wyżej od Vettela. Hamilton pojechał tak sobie, ogólnie ostatnio ma pecha. Massa dzisiaj pokazał się z dobrej strony, ale ciekawe czy dalej też będzie tak dobrze mu szło. Kierowcy Force India też niezły wyścig. Obaj zdobyli punkty. Raikkonen przez cały weekend miał jakiegoś pecha. Senna też nieźle. Odpowiedział na zwycięstwo Maldonado w Hiszpanii. Jean Eric Vergne popełnił spory błąd zmieniając opony na przejściowe pod koniec. Stracił tylko punkty przez to. Heikki Kovalainen też nieźle dziś jechał. Szkoda tylko tej kolizji z Perezem pod koniec wyścigu. Ten sezon miał być znakomitym dla Jensona Buttona, tak jak większość to przewidywało, ale ja akurat tak nie myślałem. Tym czasem okazuje się, że kompletnie sobie nie radzi w tym bolidzie. Niektórzy myśleli, że Schumacher wygra ten wyścig, no i się przeliczyli. Ten facet nie powinien już jeździć w F1. Oby po tym sezonie odszedł już definitywnie na emeryturę, czego mu życzę. Ogólnie pecha miały dziś te zespoły: McLaren, Lotus i Sauber. Już z wielką niecierpliwością czekam na GP Kanady. Może tam będzie 7 zwycięzca. Może tam Hamilton powalczy o P1. No ale zobaczymy za 2 tygodnie. ;)
Reyon
27.05.2012 02:28
[quote="Sgt Pepper"][/quote] Trudno dogodzić kibicom :) Wcześniej Hamilton "zbyt agresywny" i rozbijał się w kilku wyścigach z rzędu teraz "stracił to coś" ale dowozi pewne duże punkty...
Zakhary
27.05.2012 02:22
Monaco bez "crasha z rozmachem" to Monaco stracone. Dziękuję i pozdrawiam.
m3nel23
27.05.2012 02:22
@Reyon Mi sie teraz wydaje, że Red Bull, Ferrari i Lotus oraz Mercedes posiadają lepszy bolid od Mclarena. Widac, ze Mclaren ma slabe tempo wysicgowe. Lewis wyciska maksimum z bolidu i przynajmniej rowno jezdzi, zdobywajac duze punkty w przeciwieństwie do Jensona. Oby poprawili bolid do Kanady.
Sgt Pepper
27.05.2012 02:21
Najnudniejszy wyścig w tym sezonie jak dla mnie. Liczyłem że choć końcówka będzie pasjonująca. Najbardziej zawiódł mnie HAM. Człowiek kompletnie stracił "to coś" czym wyróżniał się kiedyś wśród kierowców. Kiedyś był skłonny gryźć asfalt, a teraz ... ?
FelipeF1.
27.05.2012 02:19
Fakt niby Monaco a wyścig był najnudniejszy w sezonie :\
marla
27.05.2012 02:18
Muszę przyznać, że w pewnym momencie prawie przysnęłam. :/ Jenson wake up man!!! Cały weekend w jego wykonaniu to jakiś dramat. Vettel - 73 Webber - 73 no kto by pomyślał... :)
Reyon
27.05.2012 02:16
McLaren beznadziejnie, inny zespół przy takim bolidzie miałby kilka zwycięstw a nie jedno... Dzisiaj znów doskonali mechanicy pokazali klase dając się wyprzedzić Alonso. Button po raz kolejny źle... WCC dla Mclarena? Phi, przy takiej formie to nie możliwe.
francorchamps
27.05.2012 02:14
jpslotus72 @ Muszę się zgodzić, wyścig nudny jak "0:0" Dobrze że Borowczyk w formie.. :)
jpslotus72
27.05.2012 02:11
Przede wszystkim – gratulacje dla Marka! Oto co znaczy w Monako startować z PP. I z tego powodu Schumacherowi chyba długo jeszcze będzie się śnił koszmar z Hiszpanii... Cóż, wygląda na to, że Michael „wjechał w ten sezon lewym kołem” – mistrzostwo świata w kumulacji pecha. (Co do sytuacji na starcie – Monako to za wąski tor, żeby wyprzedzać „na trzeciego”, ale z drugiej strony – żeby coś osiągnąć, trzeba w pierwszy zakręt wejść na możliwie najwyższej pozycji... Schumi podjął więc ryzyko – bo inaczej z góry skazałby się na bycie „pasażerem” w stawce. Tym razem ryzyko się nie opłaciło – jak to w ruletce...) Lotus, Williams, Sauber – przed wyścigiem brane pod uwagę w gronie kandydatów do wygranej – z różnych przyczyn „czarny dzień”. McLaren też pewnie rozczarowany. Alonso „zrobił swoje” w punktach (klasyfikacji generalnej). Rosberg nic nie zyskał i nic nie stracił na liście pozycji - ale tak ogólnie drugi stopień podium w Monako to jednak "plus". Nieźle Force India - może nawet bardziej niż "nieźle"... Ogólnie – szkoda że nie było tego deszczu... Wyścig (jak dla mnie) średnio atrakcyjny. Jeszcze ciekawostka – Mercedesa wspierała dzisiaj na miejscu (nie wiem czy cała) reprezentacja piłkarska Niemiec (widziałem jak Poldi dyskutował o czymś z Schumim). Piłkarze typowali dla RTL-u swoich faworytów do wygranej – przeważali oczywiście Rosberg i Schumacher. Dobry humor przed EURO zaprezentował Muller, który typował... Laudę. Nie trafił.
Adam2iak
27.05.2012 02:10
Oba bolidy Force India w punktach, no i mało brakowało a Perez po pechowym wyścigu skończyłby w pierwszej dziesiątce.
FanAS
27.05.2012 02:09
Schumi zgodnie z oczekiwaniami :D
ari2k5
27.05.2012 02:07
@francorchamps Gdyby to był Facebook, dostałbyś za to lajka :D
francorchamps
27.05.2012 02:05
Boro: [quote]Rosberg miał najlepiej bo pocałował się z Księżną[/quote] :)))
FelipeF1.
27.05.2012 02:05
szósty wyścig szósty zwycięzca coś pięknego wreszcie jakieś dobre punkty Massy
ari2k5
27.05.2012 02:04
Gdyby przy walce z Perezem nie uszkodził skrzydła byłoby P12...
Yurek
27.05.2012 02:03
Heikki jak szalony...