Ricciardo, Verstappen i Sainz otrzymają kary cofnięcia na starcie GP Włoch
W bolidach #3, #33 oraz #55 dokonano wymiany części składowych jednostki napędowej.
01.09.1712:15
2389wyświetlenia
Embed from Getty Images
Daniel Ricciardo i Max Verstappen z Red Bulla oraz Carlos Sainz z Toro Rosso otrzymają kary cofnięcia na starcie niedzielnego wyścigu o Grand Prix Włoch.
Verstappen i Ricciardo otrzymają kary cofnięcia o odpowiednio piętnaście i dwadzieścia pozycji, po skorzystaniu z nowych elementów jednostki napędowej Renault. W bolidzie Holendra znalazł się piąty w tym sezonie silnik V6, piąte MGU-H oraz czwarta turbosprężarka (część składowa z regulaminowej puli). Ricciardo rozpoczął korzystanie z piątego silnika spalinowego, piątej turbosprężarki i szóstego MGU-H.
Sainz zostanie cofnięty o dziesięć miejsc względem wyniku osiągniętego w sesji kwalifikacyjnej, po skorzystaniu z piątego generatora odpowiadającego za magazynowanie energii termicznej.
W czwartek Daniel Ricciardo przyznał, że Red Bull pragnie zwiększyć swoje szanse na osiągnięcie dobrych wyników na ulicznym torze Marina Bay.
Daniel Ricciardo i Max Verstappen z Red Bulla oraz Carlos Sainz z Toro Rosso otrzymają kary cofnięcia na starcie niedzielnego wyścigu o Grand Prix Włoch.
Verstappen i Ricciardo otrzymają kary cofnięcia o odpowiednio piętnaście i dwadzieścia pozycji, po skorzystaniu z nowych elementów jednostki napędowej Renault. W bolidzie Holendra znalazł się piąty w tym sezonie silnik V6, piąte MGU-H oraz czwarta turbosprężarka (część składowa z regulaminowej puli). Ricciardo rozpoczął korzystanie z piątego silnika spalinowego, piątej turbosprężarki i szóstego MGU-H.
Sainz zostanie cofnięty o dziesięć miejsc względem wyniku osiągniętego w sesji kwalifikacyjnej, po skorzystaniu z piątego generatora odpowiadającego za magazynowanie energii termicznej.
W czwartek Daniel Ricciardo przyznał, że Red Bull pragnie zwiększyć swoje szanse na osiągnięcie dobrych wyników na ulicznym torze Marina Bay.
To żadna tajemnica, że jesteśmy mocni na torze w Singapurze. Nie chcę podejmować tam żadnego ryzyka, ścigając się ze starym silnikiem. Jeśli będziemy mogli podejść do tego strategicznie, to tak zrobimy. Nie znajdujemy się obecnie w tak komfortowej sytuacji, aby iść na ryzyko z niezawodnością, więc rozegramy to w bezpieczny sposób.
KOMENTARZE