Na torze w Australii dodano trzecią strefę aktywacji DRS
Ma to doprowadzić do poprawy widowiska i zwiększenia liczby manewrów wyprzedzania.
21.03.1808:37
4383wyświetlenia
Embed from Getty Images
W trakcie tegorocznego Grand Prix Australii na torze Albert Park wyznaczone będą aż trzy strefy DRS.
Dwie stosowane do tej pory strefy znajdujące się za wirażami numer dwa i szesnaście pozostały bez zmian. W ich przypadku wspólnym punktem pomiaru pozostaje dojazd do T14.
Nowy obszar aktywacji ruchomego tylnego skrzydła został umiejscowiony pomiędzy dwunastym i trzynastym zakrętem, z punktem pomiaru zlokalizowanym 170 metrów przed wierzchołkiem T11.
Po ubiegłorocznym wyścigu w Melbourne wielu obserwatorów krytykowało nowy pakiet aerodynamiczny bolidów Formuły 1. Na problemy z wyprzedzaniem zwracali także uwagę niektórzy kierowcy. Według statystyk Mercedesa w trakcie rywalizacji o Grand Prix Australii 2017 odnotowano czternaście manewrów wyprzedzania, przy czym tylko trzy z nich przeprowadzono przy użyciu DRS.
W trakcie tegorocznego Grand Prix Australii na torze Albert Park wyznaczone będą aż trzy strefy DRS.
Dwie stosowane do tej pory strefy znajdujące się za wirażami numer dwa i szesnaście pozostały bez zmian. W ich przypadku wspólnym punktem pomiaru pozostaje dojazd do T14.
Nowy obszar aktywacji ruchomego tylnego skrzydła został umiejscowiony pomiędzy dwunastym i trzynastym zakrętem, z punktem pomiaru zlokalizowanym 170 metrów przed wierzchołkiem T11.
Po ubiegłorocznym wyścigu w Melbourne wielu obserwatorów krytykowało nowy pakiet aerodynamiczny bolidów Formuły 1. Na problemy z wyprzedzaniem zwracali także uwagę niektórzy kierowcy. Według statystyk Mercedesa w trakcie rywalizacji o Grand Prix Australii 2017 odnotowano czternaście manewrów wyprzedzania, przy czym tylko trzy z nich przeprowadzono przy użyciu DRS.
KOMENTARZE