Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Rosji
Włoski producent zdecydował się na najczęściej stosowane w tym sezonie opony.
13.06.1913:35
487wyświetlenia
Embed from Getty Images
Pirelli wskazało mieszanki ogumienia, które zostaną użyte podczas wrześniowego Grand Prix Rosji.
Włoski producent zdecydował się na najpopularniejsze w tym sezonie połączenie mieszanek, a więc C2, C3 i C4. Podczas wyścigowego weekendu będą one oznaczone jako opony twarde, pośrednie i miękkie.
Zasady:
• Każdy kierowca musi zachować jeden zestaw opon wykonanych z najbardziej miękkiej mieszanki z myślą o Q3. Zawodnicy, którzy awansowali do finałowego bloku czasówki będą musieli zwrócić go Pirelli po zakończeniu czasówki. Pozostali będą mogli skorzystać z niego w trakcie wyścigu.
• Każdy kierowca musi mieć w zapasie oba zestawy opon wyznaczonych na wyścig. Przynajmniej jeden z nich musi zostać użyty w trakcie niedzielnej rywalizacji.
• Zespoły mają dowolność w wyborze pozostałych 10 zestawów. W sumie na kierowcę przypada 13 kompletów ogumienia.
• Wybór mieszanek na wyścigi rozgrywane poza Europą musi zostać ogłoszony z 14-tygodniowym wyprzedzeniem. W przypadku rund na Starym Kontynencie okres ten wynosi 8 tygodni.
Pirelli wskazało mieszanki ogumienia, które zostaną użyte podczas wrześniowego Grand Prix Rosji.
Włoski producent zdecydował się na najpopularniejsze w tym sezonie połączenie mieszanek, a więc C2, C3 i C4. Podczas wyścigowego weekendu będą one oznaczone jako opony twarde, pośrednie i miękkie.
Grand Prix Rosji | ||||
Zestawy obowiązkowe | C2 (twarde) | C3 (pośrednie) | C4 (miękkie) | |
---|---|---|---|---|
Kwalifikacje | • | |||
Wyścig | • | • |
Zasady:
• Każdy kierowca musi zachować jeden zestaw opon wykonanych z najbardziej miękkiej mieszanki z myślą o Q3. Zawodnicy, którzy awansowali do finałowego bloku czasówki będą musieli zwrócić go Pirelli po zakończeniu czasówki. Pozostali będą mogli skorzystać z niego w trakcie wyścigu.
• Każdy kierowca musi mieć w zapasie oba zestawy opon wyznaczonych na wyścig. Przynajmniej jeden z nich musi zostać użyty w trakcie niedzielnej rywalizacji.
• Zespoły mają dowolność w wyborze pozostałych 10 zestawów. W sumie na kierowcę przypada 13 kompletów ogumienia.
• Wybór mieszanek na wyścigi rozgrywane poza Europą musi zostać ogłoszony z 14-tygodniowym wyprzedzeniem. W przypadku rund na Starym Kontynencie okres ten wynosi 8 tygodni.