Steiner potwierdza problemy z przegrzewającym się zawieszeniem
AMuS sugeruje, że Haas niewłaściwie zaprojektował bolid wokół silnika Ferrari.
30.10.2010:04
793wyświetlenia
Embed from Getty Images
Gunther Steiner potwierdza, że Haas ma problemy z przegrzewającym się zawieszeniem bolidu VF-20.
Kierowca ekipy - Romain Grosjean, podczas weekendu w Portugalii zdradził, że tył samochodu Haasa zmienia prześwit podczas jazdy na torze. Francuz tłumacząc bardziej szczegółowo na czym polega problem, zasugerował, iż wynika on z przegrzewającego się zawieszenia
Przed startem Grand Prix Emilii-Romanii słowa Grosjeana potwierdził Gunther Steiner. Z kolei Auto Motor und Sport sugeruje, że problem może wynikać z projektu nadwozia wokół jednostki Ferrari, z czym fabryczna stajnia miała się szybko uporać.
Gunther Steiner potwierdza, że Haas ma problemy z przegrzewającym się zawieszeniem bolidu VF-20.
Kierowca ekipy - Romain Grosjean, podczas weekendu w Portugalii zdradził, że tył samochodu Haasa zmienia prześwit podczas jazdy na torze. Francuz tłumacząc bardziej szczegółowo na czym polega problem, zasugerował, iż wynika on z przegrzewającego się zawieszenia
Przed startem Grand Prix Emilii-Romanii słowa Grosjeana potwierdził Gunther Steiner. Z kolei Auto Motor und Sport sugeruje, że problem może wynikać z projektu nadwozia wokół jednostki Ferrari, z czym fabryczna stajnia miała się szybko uporać.
Kiedy tył samochodu podnosi się góra-dół, wówczas dyfuzor nie pracuje tak jak należy i cała aerodynamika jest zakłócona. Wypróbowaliśmy wiele różnych rozwiązań w Portugalii i wierzymy, że udało nam się wykonać postępy- powiedział szef Haasa.