GP Monako: wypowiedzi po kwalifikacjach (10)

Ferrari, McLaren, BMW Sauber, Williams, Renault, Toyota, Red Bull, Honda, STR, Force India
24.05.0816:56
Redakcja
13755wyświetlenia

Scuderia Ferrari Marlboro

Felipe Massa (P1): Niesamowite! Zdobyłem pole position na torze, na którym do tej pory nie szło mi najlepiej. Teraz zaczynam go coraz bardziej lubić... Udało mi się wykonać świetne okrążenie we wspaniałym bolidzie - ten rezultat pokazuje, że jeśli wytrwale pracujesz i zwracasz uwagę na szczegóły, możesz tego dokonać wszędzie. Po zakończeniu okrążenia nikt mi niczego nie mówił przez radio i wtedy, niespodziewanie, Rob (Smedley - inżynier wyścigowy Felipe) wykrzyknął 'niesamowite, jesteś na pole!' i śmiałem się przez całe okrążenie zjazdowe, po prostu nie mogłem przestać. Teraz musimy zachować naszą koncentrację na jutrzejszy wyścig, który zapowiada się na bardzo ciężki. Może padać, co skomplikuje sprawy jeszcze bardziej. Startując z przodu mam najlepszą możliwą pozycję, jednak musimy wszystko wykonać perfekcyjnie. Pracowaliśmy dużo nad ustawieniami, aby poprawić sytuację względem zeszłego roku i ta decyzja opłaciła się.

Kimi Raikkonen (P2): Oczywiście wolałbym znajdować się na pole position i nie ma sensu temu zaprzeczać, ale dwa Ferrari przed całą resztą to świetny wynik dla zespołu. Powinno jutro padać, więc wyścig może stać się loterią, a jednocześnie może ułatwić wyprzedzanie, ponieważ w suchych warunkach wyścig może stać się nudną procesją. Ogólnie rzecz biorąc jestem zadowolony z samochodu - mieliśmy lekkie problemy z wyciągnięciem maksimum z opon na pierwszym mierzonym okrążeniu, a później miałem kłopoty w pierwszych zakrętach drugiego okrążenia w Q3. Mieliśmy pewne wątpliwości dotyczące naszych możliwości na tym torze przed weekendem, ale ten rezultat potwierdza naszą ciężką pracę i wykonanie kroku naprzód w porównaniu z zeszłym rokiem.

Stefano Domenicali, szef zespołu: Cały pierwszy rząd czerwony - nie mogliśmy prosić o więcej podczas tej sesji kwalifikacyjnej. Przez kilka ostatnich tygodni powtarzaliśmy, że podejdziemy do tego wyścigu inaczej niż zwykle i jak dotychczas praca naszego całego zespołu przynosi efekty. Chociaż jesteśmy w pełni świadomi znaczenia kwalifikacji na tym torze, to musimy też pamiętać, że punkty przyznane zostaną dopiero jutro. Będzie to bardzo trudny wyścig, a sprawy dodatkowo może skomplikować deszcz. Będziemy musieli postarać się z całych naszych sił, by wykorzystać dzisiejsze pozycje.

(deeze)
_

Vodafone McLaren Mercedes

Lewis Hamilton (P3): Oczywiście wolałbym znaleźć się na pole position, jednak jestem zadowolony z bolidu i obranej strategii. Zespół świetnie się spisał oraz nie miałem żadnych problemów z ruchem na torze. Moje dwa szybkie okrążenia w ostatniej części kwalifikacji były dobre, jednak straciłem nieco czasu w drugim sektorze, ponieważ brakowało mi nieco przyczepności na wyjściu za zakrętu numer osiem oraz w ostatnich zakrętach trzeciego sektora. Nie hamowałem tak późno jak mogłem. Mamy jednak dobrą strategię i jestem pewny siebie przed wyścigiem. Jutro może wydarzyć się wszystko, zwłaszcza, że zapowiadany jest deszcz.

Heikki Kovalainen (P4): Jestem nieco zawiedziony, ponieważ dałem z siebie wszystko w ostatnim przejeździe. Samochód spisywał się dobrze i nie wiem, skąd wzięła się ta strata do samochodów przede mną. Nie podjęliśmy podczas treningów żadnych złych kroków. Chcę podziękować ekipie, która naprawiła mój bolid po porannej przygodzie, dzięki czemu bez przeszkód mogłem cisnąć. Wyścig jest już inną bajką, jednak spodziewam się nas na dobrych pozycjach.

Ron Dennis, szef zespołu: Kwalifikacje były ekscytujące, jako że kierowcy z czołówki kręcili bardzo porównywalne czasy. Z pewnością wolelibyśmy pole position, jednak w wyścigu możemy liczyć na naszą strategię, niezawodność i tempo. W Monako bardzo łatwo popsuć sobie wyścig, tankując małą ilość paliwa, więc nietrudno popełnić błąd. Z dobrym startem, jeśli uda się na torze pozostać dłużej, można tu wygrać nawet po starcie z drugiego rzędu. Mamy dobrą strategię i spodziewamy się trudnej walki w wyścigu - miejmy nadzieję w dobrych warunkach pogodowych.

(Qnik)
_

BMW Sauber F1 Team

Robert Kubica (P5): Ponownie pokazaliśmy dobre tempo. Cisnąłem na każdym okrążeniu kwalifikacji i to było wszystko, co mogłem dzisiaj osiągnąć. Niestety na moim ostatnim okrążeniu pomiarowym miałem przed sobą Lewisa Hamiltona. Nie spowolnił mnie, ale kiedy tylko masz przed sobą inny samochód, istnieje pewnego rodzaju ryzyko. Na moim okrążeniu wyjazdowym próbowałem zrobić sobie więcej wolnej przestrzeni przed Lewisem. Moje opony schłodziły się zbytnio i byłem bardzo wolny w pierwszym sektorze na moim szybkim okrążeniu.

Nick Heidfeld (P13): Niestety nie mam zbyt wiele do powiedzenia: mój wynik z kwalifikacji jest rozczarowujący. Tutaj w Monako nie potrafię rozgrzać opon wystarczająco szybko.

Mario Theissen, szef BMW Motorsport: Z technicznego punktu widzenia nasze kwalifikacje były w porządku. Z pewnością jesteśmy zawiedzeni trzynastą pozycją Nicka. Robert pokazał dobre tempo i był w stanie walczyć o czołowe miejsca. Ostatecznie mogliśmy być trochę wyżej w stawce, ale piąte miejsce jest zadowalające.

(Maraz)
_

AT&T Williams

Nico Rosberg (P6): Jestem bardzo zadowolony. Wyciągnąłem maksimum z bolidu i dzisiejszy rezultat jest bardzo dobry. Bardzo podobało mi się dzisiejsze jeżdżenie w Monako. Była dobra zabawa i naprawdę jechałem na granicy możliwości - wyobrażam sobie, że obejrzenie mojego okrążenia z kamery pokładowej byłoby bardzo ekscytujące, jako że atakowałem każdy centymetr toru. Kwalifikacje w Monako są inne niż gdziekolwiek indziej i pojechanie tutaj na limicie jest po prostu niesamowite. Jeśli jutro będzie padać deszcz, to będzie to istne szaleństwo. Będę musiał jechać bardzo ostrożnie i utrzymywać się na torze. Z dobrą strategią mogę mieć udane Grand Prix Monako.

Kazuki Nakajima (P14): Były to dla mnie ciężkie kwalifikacje, ponieważ miałem problem z przejechaniem idealnego okrążenia podczas szybkich kółek. Popełniłem parę błędów na jednym z moich czystych okrążeń (bez żadnego auta przede mną), więc muszę usiąść i zastanowić się, jak można się poprawić. Nico spisał się dziś świetnie. Ustanowił bardzo dobry czas jednego kółka, więc myślę, że powinienem lepiej pojechać. Warunki były nieco inne dzisiejszego popołudnia w porównaniu do tych, które panowały na porannej sesji, a prognoza pogody na wyścig nie jest do końca jasna, co może uczynić go bardzo interesującym.

Sam Michael, dyrektor techniczny: To była dobra sesja kwalifikacyjna dla Nico i jest on w dobrym położeniu przed jutrzejszym wyścigiem. Szkoda, że Kazukiemu nie udało się wejść do Q3, ale zrobił dobrą robotę patrząc na to, że siedzi za kółkiem bolidu F1 w Monako po raz pierwszy. Jutro niestety czego go ciężka przeprawa, ale jeśli będzie mokro, to wszystko może się zdarzyć. Nie mieliśmy dziś żadnych przygód związanych z niezawodnością.

(Igor Szmidt)
_

ING Renault F1 Team

Fernando Alonso (P7): W Monako kwalifikacje są ważniejsze niż gdziekolwiek indziej i dlatego naszym celem było dostanie się do Q3. Bardzo trudno się tu wyprzedza, jednak sądzę, że wyścig jest wciąż otwarty, ponieważ nie jesteśmy jeszcze w decydującej fazie walki o mistrzostwo i możemy nieco zaryzykować. To będzie z pewnością wyrównany wyścig, jednak zagadką wciąż pozostaje pogoda.

Nelson Piquet (P17): Jestem bardzo zawiedzony. Miałem w Q1 problem z hamulcami, przez co nie byłem wystarczająco szybki. Samochód był bardzo czuły, jednak widzieliśmy, jak poprawiał się bolid Fernando w trakcie trwania sesji, co jest dla mnie jeszcze bardziej frustrujące. Start z końca stawki jest zawsze trudny, a w Monako wyjątkowo trudny. Jutro dam jednak z siebie wszystko, choć moją jedyną nadzieją jest deszcz, który może zamieszać w stawce.

Pat Symonds, szef działu inżynierii: To nie był łatwy dzień, ponieważ pogoda nie dała nam zbyt wiele czasu na wykonanie zaplanowanych rzeczy. W związku z tym nie wiedzieliśmy przed kwalifikacjami, jakie opony będą najlepsze na tę sesję. Nelson cierpiał z powodu braku doświadczenia, jednak Fernando po raz kolejny wykonał świetną pracę, a pozycja na starcie jest jego zasługą. Sądzę, że możemy mieć jutro udany wyścig. Teraz musimy poczekać i zobaczyć, co przyniesie pogoda.

(Qnik)
_

Panasonic Toyota Racing

Jarno Trulli (P8): Mieliśmy dziś udane, choć trudne kwalifikacje. Przez cały weekend miałem pewne problemy z wykrzesanie z samochodu maksimum i nawet w trakcie kwalifikacji nie byłem w pełni zadowolony. Tu w Monako, jeśli nie ma się pewności siebie, trudno jest cisnąć. Cieszę się więc z dostania się do czołowej dziesiątki po raz kolejny i mam spore nadzieje przed wyścigiem. Wielkie dzięki dla zespołu i mechaników, którzy naprawdę ciężko pracowali od czwartku, kiedy pojawiły się pewne problemy z samochodem. Mogłem się im odwdzięczyć jedynie dobrym wynikiem w kwalifikacjach.

Timo Glock (P11): Szkoda, że nie udało mi się wejść do Q3 po tak obiecującym początku weekendu. Nie wiem sam co się stało. Zrobiłem przyzwoite okrążenie w Q2, jednak przejazd na ostatnim zestawie opon nie udał mi się. Miałem dobry pierwszy sektor, jednak pozostałe dwa się nie udały i do Q3 zabrakło mi mniej niż 0,1 sekundy. Pociechą jest fakt, że mogę jutro skorzystać z dowolnej strategii. Pogoda może jutro odegrać dużą rolę, a ja zamierzam naciskać i nadrobić straty.

Pascal Vasselon, szef techniczny ds. nadwozia: Jak by nie patrzeć, jest to jak do tej pory dość gorączkowy weekend, ze względu na pogodę dziś rano oraz problemy, które trapiły nas w trakcie treningów. Jarno jest tu bardzo mocny i mimo trudnego czwartku był w stanie powrócić do walki i ustawić samochód w czwartym rzędzie. W Q2 miał mniej niż pół sekundy straty do najlepszych, co pokazuje, że jest coraz ciaśniej w stawce. Jesteśmy nieco zawiedzeni wraz z Timo, któremu naprawdę niewiele zabrakło do dostania się do Q3. Był mocny przez cały weekend i ciężko pracował w każdej sesji - tak na suchym, jak i mokrym torze. Jednakże jego pozycja nie jest w sumie najgorsza - mamy możliwość wybrania strategii przed wyścigiem. To może być przewaga przy niepewnych warunkach pogodowych i mamy spore nadzieje przed wyścigiem.

(Qnik)
_

Red Bull Racing

Mark Webber (P9): Mieliśmy czysty przejazd bez żadnych problemów. Dość dużo blokowałem koła, ale nie było właściwie żadnego sektora, w którym traciłbym znaczną ilość czasu do innych kierowców - musimy zobaczyć, jak sprawy ułożą się jutro. 78 okrążeń to długi wyścig i są pewne wątpliwości co do pogody, ale mam nadzieję na jakieś punkty.

David Coulthard (P10): Jechałem około 185 km/h, kiedy zdarzył się ten wypadek i uderzyłem dość mocno w bandę. Kiedy nacisnąłem na hamulce, samochód skręcił - jechałem na wzniesieniu, więc możliwe, że zablokowała się tylna oś, ale normalnie gdy coś takiego się zdarza, można puścić trochę pedał hamulca i nie ma problemu. Sprawdzimy, czy z tyłem samochodu wszystko dobrze, jako że obrócił się bardzo szybko. To normalne, że samochód jest 'lekki' podczas hamowania w tamtym miejscu, ponieważ nie mamy hamowania silnikiem i tym podobnych udogodnień, lecz jedziesz tam wiedząc o tym, więc jestem zaskoczony gwałtownością tego zajścia. Zbadamy samochód, przeanalizujemy dane i wtedy się czegoś dowiemy.

Christian Horner, dyrektor sportowy: Najważniejszą sprawą po nieprzyjemnie wyglądającym wypadku jest to, że David wyszedł z tego bez szwanku i uszkodzenie bolidu jest relatywnie małe, więc po ciężkim weekendzie dla niego, w którym miał problemy z przepustnicą w czwartek, problemy z ciśnieniem oleju w skrzyni biegów tego ranka i duży wypdaek w Q2, bycie na dziesiątej pozycji na starcie jest dla niego wciąż dobrą wiadomością! Mam więc nadzieję, że David będzie w porządku w jutrzejszym wyścigu. Mark spokojnie przejechał dwie pierwsze części kwalifikacyji i myślę, że jesteśmy w miarę dobrze ustawieni bez względu na jutrzejsze warunki pogodowe.

(Igor Szmidt)
_

Honda Racing F1 Team

Jenson Button (P12): Przez całą sesję pracowaliśmy nad balansem, próbując usunąć podsterowność bolidu w szybkich zakrętach, co nam się udało - balans wciąż się poprawiał. Na moim ostatnim kółku samochód sprawował się dobrze i zyskałem prawie 0,2 sekundy w pierwszym sektorze względem mojego poprzedniego okrążenia, a wtedy w drugim sektorze rozbił się Coulthard, co kosztowało mnie utratę szans na polepszenie swojej pozycji z powodu żółtych flag. Samochód był dobrze ustawiony na ostatnim okrążeniu w Q2 i ostatni sektor był tym, gdzie zyskałbym jeszcze więcej, gdyż mieliśmy lepszy przód na szybkie zakręty. Niestety, żółte flagi uniemożliwiły nam wykorzystanie pełnego potencjału. Nie ma nas w pierwszej dziesiątce i jest to rozczarowaniem. Takie jest Monako, ale najważniejsze jest to, że byliśmy wystarczająco szybcy, by się poprawić.

Rubens Barrichello (P15): Z pewnością druga sesja była dla nas rozczarowująca. Niestety, nie udało mi się dobrze pojechać pierwszego okrążenia ze względu na tłok na torze, a podczas mojego drugiego kółka pojawiły się żółte flagi. Szkoda takiego wyniku, gdy samochód z pewnością był w stanie dać nam awans do Q3. Jednakże w Formule Jeden nie ma miejsca na 'a gdyby' i znajdujemy się na 15 pozycji, tak więc będzie to ciężki wyścig.

(deeze)
_

Scuderia Toro Rosso

Sebastien Bourdais (P16): Na moim pierwszym okrążeniu trafiłem na Massę, a moje drugie zapowiadało się na dużo lepsze, ale to nic by nie zmieniło. Bardzo ciężko przychodzi mi odczytanie, tego co robi bolid, szczególnie podczas hamowania, gdy często blokuje hamulce. Właściwie to spowodowało mój problem na kolejnym przejeździe, ponieważ wiedziałem o tym, że tylne koła blokują się na wyjeździe z tunelu, więc przesunąłem nieznacznie balans na przód i zablokowały się przednie koła. Generalnie mogę powiedzieć, że bolid jest nadsterowny przy wejściu w zakręty. Nasza sytuacja nie poprawiła się ze względu na brak doświadczenia z nowym bolidem i niemal zupełny brak przejazdów na suchym torze dziś rano. Musisz poprawić czas o półtorej sekundy, a jeśli nie robiłeś tego nigdy w F1 w Monako, to jest to trudniejsze niż gdziekolwiek indziej.

Sebastian Vettel (P19 po karze za zmianę skrzyni biegów): Moje pierwsze okrążenie wyglądało dość obiecująco. Potem czułem, że powinniśmy zostać przy oponach z twardszej mieszanki, jako że bardziej miękkie niszczyły się już podczas pierwszego okrążenia pomiarowego. Nie byłem w stanie utrzymać wystarczającej przyczepności na całym torze, więc traciłem czas, szczególnie w końcówce okrążenia. Szkoda, ponieważ z moją karą wystartuje z samego końca stawki. Tak więc, oczekuję deszczu.....dużo deszczu!.

Giorgio Ascanelli, dyrektor techniczny: Jestem zadowolony z tego, że obeszło się bez żadnych problemów technicznych z naszymi bolidami i udało się sprawdzić pomyślnie dwa nowe tyły. Osiągi nie są jednak jeszcze takie, jakich byśmy sobie życzyli i wygląda na to, że mamy pewne trudności ze złożeniem w całość dobrego okrążenia.

(Igor Szmidt)
_

Force India Formula One Team

Adrian Sutil (P19): Czułem, że moje pierwsze okrążenie było całkiem dobre, ale musiałem wyprzedzić kilka samochodów w pierwszym sektorze. Straciłem tam mniej więcej 0,2 sekundy, ale trudno po takiej sytuacji wpaść we właściwy rytm. Planowaliśmy zrobić dwa okrążenia, ale nigdy nie wiadomo, czy będzie ruch, tak więc zostawiliśmy pewien margines paliwa i mogłem pozostać na torze kilka okrążeń dłużej, by powalczyć o lepszy czas. Były jednak pewne pozytywy: przynajmniej uporaliśmy się z problemem z oponami i lepiej teraz pracują.

Giancarlo Fisichella (P20): To były rozczarowujące kwalifikacje i w ogóle cały dzień. Rano mieliśmy problem ze skrzynią biegów i musieliśmy ją wymienić, tak więc zostałem ukarany cofnięciem o pięć pozycji. Wszystko było gotowe o 14:05, tak więc nie mieliśmy nawet wystarczająco czasu, aby wykonać trzy okrążenia. Pierwszy przejazd nie był rewelacyjny, ale drugi był lepszy, choć potem straciłem szansę na dobre okrążenie, gdy koło basenu utknąłem za zwalniającym Barrichello. To było bardzo frustrujące.

Mike Gascoyne, szef techniczny: To były rozczarowujące kwalifikacje, tym bardziej że dla Giancarlo to dwusetne Grand Prix. Problem ze skrzynią biegów, który miał rano ograniczył jego jazdę, a na swoim najszybszym okrążeniu trafił na tłok na torze. Gdyby nie to, byłby bliski awansowania do Q2. Adrian z kolei wykonał dziś dobrą robotę, poprawiając się w każdej sesji, ale ogólnie rzecz biorąc myślę, że mieliśmy samochód, który nie powinien być na końcu. To powoduje, że wyścig będzie trudny, ale tutaj wszystko może się wydarzyć.

(Spider)

KOMENTARZE

23
Kerb
25.05.2008 05:21
"ponieważ nie jesteśmy jeszcze w decydującej fazie walki o mistrzostwo i możemy nieco zaryzykować" w wypowiedzi Alonso powinno być przetłumaczone "ponieważ nie walczymy o mistrzostwo" (oni, czyli Renault)
1688988
25.05.2008 02:17
1. Hamilton 2.00 2. Kubica +3 3. Massa +4 4. Webber +19 5. Vettel +24 6. Barrichello +28 7. Nakajima +30 8. Kovalainen +33 9. Raikkonen +43 10. Alonso +1 LAP 11. Button +1 LAP 12. Glock +1 LAP 13. Trulli +1 LAP 14. Heidfeld +1 LAP Sutil Not Classified Rosberg Not Classified Piquet Not Classified Fisichella Not Classified Coulthard Not Classified Bourdais Not Classified
MMM
25.05.2008 10:15
dlatego desz jest dobrą sprawą, bo procesja sie zamieni w loterie :P
marcinp
25.05.2008 10:09
LEJE LEJE LEJE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BEDZIE SIE DZIAŁO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wisluk
25.05.2008 09:21
Heidfeld ostatnio cudem przechodzil kolejne etapy kwalifikacji, wiec nie ma sie co dziwic ze w koncu sie nie powiodlo...
rafaello85
24.05.2008 07:24
Killku kierowców liczy na deszcz. Fakt - deszcz sprawi, że widowsiko będzie bardzo urozmaicone. Obawiam się jednak, że wkradnie się przypadkowość wynikająca z wizyt SC na torze. Jeśli deszcze nie spadnie to będzie procesja jak co roku...
Paulina
24.05.2008 07:12
troche pechowe te kwalifikacje dla Nicka, gdyby nie 'wypadek' Coultharda dostal by sie do Q3 i mialby jakies szanse na punkty, no a tak to raczej niebardzo..szkoda
Seraf
24.05.2008 05:21
Nie jestem optymistą co do deszczu...akurat na tym torze podczas deszczu mogą sie dziać takie cuda że nawet genialna strategia tankowań itp. nie pomoże...będzie loteria...Po wyścigu o ile Nick dojedzie to DR T będzie wychwalał w niebiosa Nicka jakie to piękne wyprzedzania robił... A o Kubicy powie że tego BMW się spodziewało... Ja jednak mimo deszczu przewiduje że Kubica wyżej niż na 3 miejsce nie wskoczy...w końcu inni tez potrafią jeździć...jak będzie deszcz to się boję Massy i Kovalainena...Massa już pokazywał że bez TC może mieć problemy a co dopiero w deszczu (choć mam nadzieję że już się przyzwyczaił po ostatnich sukcesach)...Koval na 3 treningu go nieźle śliznęło więc jak Kubek jest za nim i jak będzie deszcz to żeby się na niego nie "nadział"...Pozdro
Maraz
24.05.2008 05:11
yankess i K - gdzie dwóch się bije, tam trzeci... pomoże ;-) Tak chyba będzie najlepiej: "Zdobyłem pole position na torze, na którym do tej pory nie szło mi najlepiej".
seba_d
24.05.2008 05:11
Szkoda ostatniego kółka Roberta :( Co sie dzieje z QN czegoś takiego nie można zwalić na opony. Nelson Piquet "moją jedyną nadzieją jest deszcz" - co to biedzie sie działo z nim jak na suchym ślizgał się jak na lodowisku.
K
24.05.2008 05:06
yankess, ale to będzie wtedy znaczyło: na którym zawsze szło mi dobrze
yankess
24.05.2008 04:35
Może i po angielsku nie istnieje coś takiego, jak zaprzeczanie zaprzeczeniu, no ale skoro mowa o polskim... przeredagowałbym to zdanie: Felipe Massa (P1): „Niesamowite! Zdobyłem pole position na torze, na którym zawsze nie szło mi najlepiej. na na którym nigdy nie szło mi najlepiej
tolo
24.05.2008 03:55
@Khelinubril: http://weather.yahoo.com/forecast/MNXX0001.html Deszcz - szansa do 90%
Khelinubril
24.05.2008 03:49
Czy jest już oficjalnie wiadome że jutro będzie padać czy to tylko prawdopodobne??
tolo
24.05.2008 03:38
@Poul: dzięki za info, chociaż szkoda, że niezbyt optymistyczne. No cóż... deszczu deszczu deszczu! 8) Jest gdzieś może zestawienie najgorszych debiutantów w historii F1? Wiadomo, że to trudno wymierzyć biorąc pod uwagę różne auta, ale porównując różnice między partnerami z teamu... PIQ znowu dzisiaj 10 miejsc za ALO - przepaść, kimkolwiek by nie był ALO. @marcinp - http://www.piquetsports.com.br/avi_npj/cgi-bin/PageSvr.dll/Get?id_sec=1 8)
Poul
24.05.2008 03:33
@tolo Niestety nie ma tu zacytowanej wypowiedzi Willy'ego Rampf'a, który między innymi powiedział: "In Q1 and Q2 Robert managed to get the results we expected. In Q3 he was not able to set the time we hoped for." czyli: "Podczas Q1 i Q2 Robertowi udało się osiągnąć oczekiwane przez nas rezultaty. Podczas Q3 niestety nie udało mu się osiągnąć czasu, na który liczyliśmy". Ja bym z tego bardziej wywnioskował, że Robert właśnie ma dość mało paliwa i BMW liczyło na przyblokowanie 1-2 kierowców McLarena / Ferrari w pierwszej fazie wyścigu. Wnioskuję tak, ponieważ BMW cieszyło się z 6tych miejsc Roberta w Q1 i Q2 (6te miejsce to spełnienie ich oczekiwań ?). A skoro w Q3 liczyli na jeszcze więcej to logiczne wydaje się być, że Robert jest dość lekki.
marcinp
24.05.2008 03:18
Im więcej PP i zwycięstw Massy tym mniej Roberta w czerwonym bolidzie. i to i w 2009 i 2010 roku jeździ rzeczywiście doskonale ale.... BMW ma niezła zadyszkę w tej chwili są tylko troszkę lepsi niż w 2007... A poproszę namiary na stronę Piqeta chce autograf :) śpieszmy się kochać ludzi bo szybko odchodzą z F1 co za brutalny sport :)
JaJacek
24.05.2008 03:14
Jeżeli założyć, że Nick to doświadczony kierowca środka stawki i właśnie jego wyniki odzwierciedlają aktualną formę bolidów BMW, to nawiązywanie przez Roberta walki ze scisłą czołówką świadczy o jego wręcz wybitnej jeździe. Pomyślcie, co by sie działo, gdyby dać Robertowi zasiąść w czerwonym bolidzie...
Khelinubril
24.05.2008 03:13
Nick złamał dobra passę BMW zakwalifikowania się wszystkich kierowców BMW do pierwszej dziesiątki. Ciekawe czy zostanie w ekipie na rok 2009.
tolo
24.05.2008 03:13
DrT i Robert zadowoleni z P5, czyżby liczyli na taktykę mocnego zatankowania albo wyjazd SC - albo może po prostu nie dało się więcej dzisiaj wycisnąć? To samo pytanie dotyczy MCL jakby nie patrzeć. Nick niestety katastrofa, ale wiadomo... deszcz :)
marcinp
24.05.2008 03:11
Co z tym Nickiem ???? chyba trzeba postawić sobie na serio pytanie czy w niemieckim teamie musi jeździć niemiecki kierowca ? Aaaa i opony jak zwykle problem.... mają chłopaki problem z balansem to i opony zużywają się prędko BMW oddala się od czołówki Deszczu ! Deszczu ! Deszczu !
Maraz
24.05.2008 03:09
Opony posolone, tfu, poprawione ;)
F1-HELP
24.05.2008 03:05
"Moje opony słodziły się zbytnio" Robek używa opon z cukru? ;) I Nick jakiś małomówny. ;)