Bridgestone ujawnia mieszanki opon na końcówkę sezonu
W pierwszym nocnym wyścigu F1 w Singapurze użyte zostaną miękkie i supermiękkie opony
10.08.0810:34
5961wyświetlenia
Mieszanki wybrane na wyścigi w sezonie 2008 | ||||||||
Grand Prix | Tor | @Supermiękka | @Miękka | @Średnia | @Twarda | @Strategie | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | Australii | Albert Park | X | X | pokaż | |||
1 | Malezji | Sepang | X | X | pokaż | |||
1 | Bahrajnu | Sakhir | X | X | pokaż | |||
1 | Hiszpanii | Catalunya | X | X | pokaż | |||
1 | Turcji | Istanbul Park | X | X | pokaż | |||
1 | Monako | Monte Carlo | X | X | pokaż | |||
1 | Kanada | Gilles Villeneuve | X | X | pokaż | |||
1 | Francji | Magny-Cours | X | X | pokaż | |||
1 | Wielkiej Brytanii | Silverstone | X | X | pokaż | |||
1 | Niemiec | Hockenheim | X | X | pokaż | |||
1 | Węgier | Hungaroring | X | X | pokaż | |||
1 | Europy | Valencia | X | X | pokaż | |||
1 | Belgii | Spa-Francorchamps | X | X | pokaż | |||
1 | Włoch | Monza | X | X | pokaż | |||
1 | Singapuru | Singapore | X | X | pokaż | |||
1 | Japonii | Fuji | X | X | pokaż | |||
1 | Chin | Shanghai | X | X | pokaż | |||
1 | Brazylii | Interlagos | X | X | pokaż | |||
Pogrubioną czcionką oznaczone rozegrane wyścigi. Strategie będą dopisywane po kolejnych wyścigach. |
Bridgestone ujawnił mieszanki opon wybrane na ostatnie cztery rundy sezonu 2008. Japońska firma zastosuje miękkie i supermiękkie mieszanki w pierwszym nocnym wyścigu Formuły 1 w Singapurze, natomiast średnie i miękkie mieszanki będą użyte podczas GP Japonii, tak jak i w roku ubiegłym. Twarde i średnie mieszanki zostaną zastosowane w Chinach, a na kończące sezon GP Brazylii Bridgestone ogłosił zmianę i zastosowane tu będą średnie i miękkie mieszanki zamiast miękkich i supermiękkich użytych w 2007.
Po 11 wyścigach tego sezonu możemy potwierdzić mieszanki opon, jakie będą użyte w ostatnich czterech wyścigach tego sezonu.- powiedział Hirohide Hamashima, szef rozwoju opon w Bridgestone Motosport.
Na pierwszy wyścig F1 w Singapurze zastosujemy miękkie i supermiękkie mieszanki. To będzie nowy, interesujący wyścig uliczny. Na tym torze konieczna będzie wysoka przyczepność, stąd nasz wybór. W Japonii i Chinach użyjemy tych samych opon, jakich użyliśmy w 2007 roku. Na Brazylię przesunęliśmy się o stopień w górę z twardością. Ten wyścig może być bardzo gorący, jak to miało miejsce w roku ubiegłym, a zdobyte dane pokazują, że ta zmiana przyniesie zespołom korzyść.
Źródło: Autosport.com
KOMENTARZE