Toyota ma nowego sponsora - RE/MAX Europe

Ponadto Panasonic przedłużył umowę do końca roku 2012, a z zespołu odszedł Luca Marmorini
15.01.0914:47
Mariusz Karolak
2643wyświetlenia

Przy okazji dzisiejszej prezentacji nowego bolidu TF109, zespół Toyoty poinformował, że będąca liderem na rynku nieruchomości firma RE/MAX Europe dołączyła do niego jako oficjalny partner.

Logo RE/MAX będzie widoczne w nadchodzącym sezonie na kombinezonach kierowców, członków ekipy technicznej, na wystroju garaży w boksach i na wszelkich innych materiałach marketingowych. Szef zespołu Tadashi Yamashina powiedział: Z zadowoleniem mogę powitać RE/MAX Europe jako naszego oficjalnego partnera.

To dla nas zaszczyt móc dysponować wsparciem marki tak dużego kalibru, jak RE/MAX Europe i liczymy na to, że będziemy odnosili razem sukcesy na torach. Każdy wie, jak wygląda teraz światowa ekonomia, zatem jest to szczególnie zachęcające, że w takim czasie zdołaliśmy poszerzyć nasze portfolio o nowego, prominentnego partnera.

Toyota potwierdziła też, że związana z zespołem od samego początku jego istnienia japońska firma Panasonic przedłużyła umowę sponsorską do końca roku 2012. Dotychczasowy kontrakt miał obowiązywać do końca roku bieżącego. Nowa umowa oznacza, że Panasonic będzie sponsorem tytularnym Toyoty przez kolejne 4 lata.

Na koniec - jeśli ktoś przeoczył tę informację w naszym opisie prezentacji TF109 - warto dodać, że z działu Toyoty odpowiedzialnego za układ napędowy odszedł Luca Marmorini, który wniósł duży wkład w prace nad silnikiem RVX-09 i systemem KERS - zdecydował się na odejście z zespołu. Obowiązki Marmoriniego przejął Kazuo Takeuchi, który odpowiada za koordynację techniczną prac związanych z silnikiem.

Źródło: ManipeF1.com

KOMENTARZE

4
Jędruś
16.01.2009 06:54
Dobrze , że Toyota się zabezpiecza. Panasonic choć jest jednym z największych obecnie sponsorów w F1 to trochę mało.
Aquos
16.01.2009 11:29
DarkArt, Lalu -> Nie rozumiem skąd i po co ta agresja. Czyżby jakieś negatywne doświadczenia z RE/MAX? Nie wiem co złego, czy choćby niestosownego jest w zawarciu umowy sponsorskiej z tą marką. Yamashina ciut może przesadził z patosem, ale po pierwsze takie "dopieszczanie" sponsora jest zupełnie naturalne, a po drugie w branży nieruchomości RE/MAX rzeczywiście jest bardzo silną marką (wobec jej działalności w kilkudziesięciu krajach, niska znajomość w Polsce nie ma znaczenia). Wśród sponsorów obecnych w F1 jest więcej marek, których nazwy niewiele mówią sporej grupie kibiców, ale to nie powód, by eksponujące ich logo zespoły obrzucać epitetami.
Lalu
15.01.2009 02:50
Ta firma sponsorowała już wcześniej Jordana.
DarkArt
15.01.2009 02:35
Pijarowy belkot... az sie rzygac chce, naprawde. Zamiast pierniczenia, ze "To dla nas zaszczyt móc dysponować wsparciem marki tak dużego kalibru, jak RE/MAX Europe i liczymy na to, że będziemy odnosili razem sukcesy na torach." mogliby napisac wprost, ze maja w powazaniu jakie logo woza na bolidach bo i tak liczy sie tylko kasa ;)