Konkurs z okazji premiery gry Need for Speed SHIFT - etap III

Na rozwiązanie czeka ostatnia porcja pytań, z których kilka powinno być nieco trudniejszych
15.09.0911:28
Marek Roczniak
2375wyświetlenia

To już ostatni etap konkursu zorganizowanego wspólnie przez serwis F1WM.pl i firmę Electronic Arts Polska z okazji premiery gry Need for Speed™ SHIFT, która będzie miała miejsce 18 września.

Na rozwiązanie czeka ostatnia porcja pytań związanych z różnymi wyścigami samochodowymi i serią gier Need for Speed, z których kilka powinno być nieco trudniejszych. Do wygrania jest jeden z trzech kodów, umożliwiających darmowe pobranie gry Need for Speed™ SHIFT z serwisu EAStore.pl (w wersji PC).

Trzeci etap potrwa do 21 września włącznie. Jeśli nikt nie odpowie prawidłowo na pytania ze wszystkich etapów, to wówczas nagrody trafią do tych uczestników, którzy odpowiedzą poprawnie na najwięcej pytań. Szczęśliwców, do których trafią kody ogłosimy we wtorek, 22 września.

Więcej informacji na temat gry można znaleźć pod adresem www.ea.pl/shift.


Zobacz także:
•  Filmik Need for Speed™ SHIFT - spot TV
•  Filmik Need for Speed™ SHIFT - strefa
•  Filmik Need for Speed™ SHIFT - ryzyko i konsekwencje
•  EA Polska zaprasza na Need for Speed™ SHIFT Tour

Przejdź na stronę konkursu >>>

A oto prawidłowe odpowiedzi na pytania z drugiego etapu konkursu:
  1. Jaki przydomek zyskała wśród kierowców F1 długa wersja toru Nurburgring? Zielone Piekło.

  2. W której grze z serii Need for Speed pojawiły się po raz pierwszy uszkodzenia samochodów? Need for Speed: High Stakes.

  3. Który kierowca jest obecnym rekordzistą w Indy Racing League pod względem liczby zwycięstw? Scott Dixon.

  4. Który z tych kierowców nie punktował w swoim debiucie w Formule 1? Michael Schumacher.

  5. W której z tych serii nie startował nigdy Juan Pablo Montoya? NASCAR Craftsman Truck Series.

  6. W której części Need for Speed po raz ostatni można było zasiąść za kierownicą samochodu Ferrari? Need for Speed: Hot Pursuit II.

  7. Kto był pierwszym Japończykiem punktującym w F1? Satoru Nakajima.

KOMENTARZE

17
tommakrwro
17.09.2009 07:47
w pytaniu o sześciokołowe bolidy co mam rozumieć przez znany konstruktor? czy pewien "miesięczny":) konstruktor jest uznany jako znany?
Damon
15.09.2009 08:32
To się Maraz postarał z tym 10 pytaniem ;) Ponad godzina szukania, ale wszystko jest do znalezienia :D Konkretnie zabunkrowana jest odpowiedź do tego pytania. A sama gierka bardzo fajna :)
Pointrox
15.09.2009 08:12
To ostatnie pytanie jest awykonalne. Gdyby była chociaż podpowiedź, czy ta firma istnieje do dziś czy może upadła. Lub chociaż inny tytuł tego wydawcy.
Dansa
15.09.2009 06:30
Ostatnie pytanie to masakra... nawet nie wiem o jaką firme chodzi.. a co dopiero nazwa gry.
fordern
15.09.2009 02:35
3 razy musiałem strzelać...
Teliss
15.09.2009 02:09
No nie znowu jeden błąd w tej samej 'kategorii' pytania co w I etapie.
Lalu
15.09.2009 02:07
No ostatnie pytanie masakryczne :) I tak pewnie nic nie wygram :(
R.O.N.O
15.09.2009 01:53
Ostatnie pytanie mnie trochę ugięło... Mam nadzieję, że dobrze trafiłem.
DamianF
15.09.2009 01:40
To ja na razie z dwóch poprzednich etapów wychodzę z maksem pkt. Mam nadzieję iż w 3 będzie podobnie ;p
Maraz
15.09.2009 01:26
Literówka usunięta - dzięki za info.
Damon
15.09.2009 01:14
Maraz w siódmym pytaniu jest mały błąd w odpowiedzi, który mnie przez chwile zmylił. Dodam, że to literówka.
Maly-boy
15.09.2009 12:15
nfs porsche to legenda ,lubię również hot pursuit III do dzisiaj lubie sobię włączyć nfs porsche i przejeść całą grę od nowa
michael85
15.09.2009 11:51
@Twarzer Dokładnie!!!
Twarzer
15.09.2009 11:16
fernandof1, bez przesady, ostatni udany NFS to Porsche. :P
fernandof1
15.09.2009 11:01
Ta gra jest troche tak sie wyraże do d*p* tak samo jak undercover carbon ostania udana gra NFS to MW Niby jest wiekszy realizm ale i tak jest do d*p*
michael85
15.09.2009 10:38
Oglądałem wczoraj w jednym z portali videotest tej gry i jako wieloletni fan serii muszę powiedzieć, że znów jestem zawiedziony. Co prawda po raz pierwszy od czasów NFS Porsche powrócono do widoku z kokpitu ale to za mało. Widać, że gra ma niewiele wspólnego z realizmem. Finał będzie taki, że zarówno fani symulacji jak i arcade'owcy będą zawiedzeni. Dla tych pierwszych gra będzie za łatwa dla tych drugich za trudna! Czy tak ciężko umieścić przełącznik z jakim mamy do czynienia choćby w GTR2? Jeśli za tą grę odpowiadają ludzie którzy tworzyli wiele wspaniałych tytułów jak choćby GTL, GTR itd to nie rozumiem czemu tak "uwalili" NFSa?! Czyżby na polecenie EA? Czy EA nie umie uczyć się na błędach i nie może iść w kierunku jaki wyznacza konsolowa Forza Motorsport? Całkowicie tego nie rozumiem! Tak czy inaczej jest to jednak pewien postęp względem wręcz tragicznych Undercover, Carbon i innych gier cyklu Need For Sh*t.
cobra
15.09.2009 09:38
Grałem już w to i gra jest niestety denna. Model jazdy dziwny, mnóstwo bugów, beznadziejny soundtrack... można by tak wymieniać. Jest lepsza od Undercovera ale do takiego GRIDa nie ma co porównywać.