MOV´IT nowym sponsorem Renault

Logo niemieckiej firmy pojawi się na nosie bolidu
11.03.1010:15
Paweł Zając
3131wyświetlenia

Zespół Renault poinformował o nawiązaniu współpracy z firmą MOV´IT. Logo nowego partnera pojawi się na nosie bolidu R30 już podczas Grand Prix Bahrajnu.

Ulokowana w Niemczech firma MOV´IT zajmuje się rozwojem wysokiej klasy układów hamulcowych przeznaczonych do sportu, wyścigów i samochodów bezpieczeństwa, jak również dla producentów samochodów sportowych. Układy hamulcowe MOV´IT oferują unikalną karbonowo-ceramiczną konstrukcję tarcz, która zapewnia znaczące zalety względem konkurencji, szczególnie w sprawach wagi, siły oraz wytrzymałości.

W ciągu ostatnich piętnastu lat, MOV´IT nawiązał bliską współpracę z najważniejszymi graczami przemysłu samochodowego. Pojawienie się logo firmy MOV´IT na bolidach zespołu Renault stanowi kolejny krok do wzrostu rozpoznawalności tej wysoko zaawansowanej technicznie marki wśród globalnej publiczności o dużej świadomości technologicznej.

Jednym z głównych powodów, przez które zainwestowaliśmy w zespół Renault była chęć wykorzystania sportu jako mocnej multibiznesowej platformy i stworzenie synergii pomiędzy różnymi firmami w ramach naszej sieci partnerskiej - komentuje Gerard Lopez, przewodniczący zespołu Renault. Związek pomiędzy główną działalnością MOV´IT, a publicznością F1 jest idealnym przykładem tego, jak możemy wykorzystać F1 jako bodziec dla firm w naszej sieci partnerskiej. Ponadto pojawienie się naszego logo w Bahrajnie nie może być dla nas bardziej odpowiednie, ponieważ ten tor jest sporym wyzwaniem dla hamulców.

Frank Scherer, prezes MOV´IT dodał: Jesteśmy zachwyceni, będąc częścią sieci partnerskiej zespołu Renault. Wyhamowanie bolidu F1 jest trudnym zadaniem. Nasze wysokie wymagania co do jakości materiałów, intensywne badania i perfekcyjna jakoś wykonania dobrze łączą się z Formułą 1. Ta fachowa wiedza dotycząca hamowania jest dostępna w każdym układzie hamulcowym MOV´IT.

Źródło: RenaultF1.com

KOMENTARZE

7
zaSchumiony
11.03.2010 09:28
Sasha, pewnie bardziej chcieliby się związać z Mercem jednak cena reklamy byłaby dla nich barierą.
Banditto
11.03.2010 11:05
sasza, jeszcze zapomniałeś dodać, dlaczego Petronas jest z Mercem, a nie z Lotusem ;-) A co jeśli Orlen związałby się z Mercem? :)
podgladamwas
11.03.2010 10:43
ale szybcy jesteście
sasza82
11.03.2010 10:17
Dlaczego nie Mov'it na niemieckim Mercedesie, dlaczego nie X-Trade na francuskim Renault...żeby poznać odpowiedź trzeba sobie uświadomić, że F1 to sport o zasięgu globalnym i firma z Niemiec wcale nie musi sponsorować zespołu niemieckiego. Dla firmy jako takiej liczy się co innego niż tylko wspólna narodowość.
BlindWolf
11.03.2010 10:15
Bo na żółtym lepiej widać :D
lakeman
11.03.2010 09:34
super! Nowy sponsor -> więcej kasy -> więcej możliwości rozwoju :)
Carlo's
11.03.2010 09:19
Ponoć to film promujący MOVIT'a: http://www.youtube.com/watch?v=0x3W6hutEj8&feature=related ;D