Garść mniej istotnych doniesień powiązanych z F1
Kovalainen szuka trenera, Volkswagen mówi 'nie' dla F1, Dennis stracił prawo jazdy na pół roku
11.03.1116:23
2782wyświetlenia
Heikki Kovalainen rozważa zatrudnienie nowego trenera kondycyjnego. Zdaniem Turun Sanomat, kierowca Team Lotus zrezygnował z usług dotychczasowego fizjoterapeuty, którym był Petri Lehikoinen.
Fińska gazeta napisała, że Kovalainen otrzymał propozycję rozpoczęcia współpracy z Balbirem Singhem z Indii. Człowiek ten ostatnio opiekował się Giancarlo Fisichellą, gdy ten ścigał się w Force India. Najbardziej znany jest jednak z tego, że był trenerem Michaela Schumachera przez wiele lat.
Kovalainen widziany był w czwartek z Singhem w Barcelonie.
Singh to jeden z kandydatów, ale nie zdecydowałem jeszcze, co zrobić- skomentował Heikki.
Volkswagen mówi 'nie' dla Formuły 1
Volkswagen nadal nie zamierza włączać się do rywalizacji producentów silników w Formule 1. Zeszłoroczna dominacja zespołu Red Bull w F1 zrodziła w mediach pomysł, aby łączyć go ze słynnym producentem samochodów z Wolfsburga.
Ulrich Hackenberg, dyrektor techniczny działu rozwojowego VW oświadczył, że Volkswagen nie będzie angażował się ani w F1, ani w NASCAR.
To nie dla nas- powiedział agencji prasowej Reuters.
Powinienem wiedzieć, o czym mówię, ponieważ to wykroczyłoby poza nasz budżet.
Media sugerują jednak, że VW wkrótce ogłosi plan udziału w rajdach. Sugeruje się, że będzie to WRC oraz Rajd Dakar. Ma to ponoć nastąpić jeszcze w tym miesiącu.
Ron Dennis stracił prawo jazdy na pół roku
Z innych doniesień warto wspomnieć, że prezes McLarena - Ron Dennis otrzymał półroczny zakaz prowadzenia samochodu po tym, jak nie zatrzymał się na czerwonym świetle i tym samym przekroczył dozwoloną liczbę punktów karnych. Brytyjczyk próbował usprawiedliwić się przed sądem, że chciał w ten sposób uniknąć kolizji z samochodem przyjaciela, który jechał blisko za nim. Było to czwarte wykroczenie drogowe 63-latka. Sąd nakazał Dennisowi zapłacić karę grzywny w wysokości 350 funtów i pokryć koszty rozprawy.
Źródło: motorsport.com (1), motorsport.com (2), autosport.com
KOMENTARZE