Liuzzi nie jest już taki pewny pozostania w HRT

Umowa Włocha była podpisana z poprzednim właścicielem
29.12.1111:01
Mariusz Karolak
2479wyświetlenia

Vitantonio Liuzzi przyznał, że choć posiada ważny kontrakt z zespołem HRT na starty w roku 2012, to nie jest już taki pewny, że zostanie on uhonorowany.

30-letni Włoch dołączył do HRT w zeszłym roku, jeszcze zanim Jose Ramon Carabante sprzedał zespół obecnym właścicielom, czyli grupie Thesan Capital. Niedawno z zespołem pożegnał się też jego dotychczasowy szef Colin Kolles, którego następca został Luis Perez-Sala, niegdyś kierowca Minardi w Formule 1.

Przed Bożym Narodzeniem nowy szef HRT mówił, że prowadzone są rozmowy z kilkoma kierowcami na temat obsady drugiego bolidu w sezonie 2012. Liuzzi stanowczo powtarzał, że na początku roku 2011 zawarł dwuletnią umowę z HRT i że to on będzie partnerem Pedro de la Rosy.

Teraz najwyraźniej nie jest już tego taki pewien. Włoch w wywiadzie dla brazylijskiego Totalrace miał powiedzieć: Mam kontrakt na ściganie się w przyszłym roku w HRT, ale umowa została zawarta z poprzednim właścicielem, a teraz moja przyszłość w zespole nie jest pewna.

Źródło: onestopstrategy.com

KOMENTARZE

13
Kamikadze2000
29.12.2011 11:54
@Yurek - faktycznie, ostatnio rzucił Raquel, moją nową. ;)
Yurek
29.12.2011 11:01
@Kamikadze2000 - ja uważam, że najlepszą opcją wśród Hiszpanów był jednak Alonso ;)
Kamikadze2000
29.12.2011 09:30
@Yurek - dokładnie chodzi o to drugie! Jest Hiszpanem, a celem zespołu było posiadanie rodaka. Pewnie ma również ze sobą jakąś kasę. Także byłem zaskoczony wyborem, bo oczekiwałem Closa lub Villi. Ale w sumie ma doświadczenie, więc z Hiszpanów był najlepszą opcją (ALG wówczas nie był do wzięcia). Cóż, zobaczymy... ;)
Yurek
29.12.2011 07:42
A gdy był piękny i młody, przegrywał z Verstappenem i Irvinem. Też nie wiem, co widział w nim Sauber (pewno wiedzę wyniesioną z McLarena) czy HRT (zapewne narodowość).
kovalf1
29.12.2011 07:14
@Dante W pełni się z Tobą zgadzam. De La Rosa nic nie osiągnął i nic nie ma do zaoferowania. Jest za stary, a więc coraz wolniejszy i słabszy fizycznie.
Ranguren
29.12.2011 06:15
to już jego koniec choć ten nacjonalistyczny bełkot szefów zespołu jest obrzydliwy ale w końcu ktoś ten zespół wykupi bo właściciel nadal z tych ubogich
dragon92
29.12.2011 06:09
Kurde szkoda że to już koniec Liuzziego w F1...
Dante
29.12.2011 05:28
@kovalf1 - Niektórzy tutaj uważają DLR'a za jakiegoś super-kierowcę a on przez całą swoją "karierę" nic szczególnego nie pokazał. W Sauberze się nie sprawdził - to co ma do zaoferowania w HRT? Chyba, że dysponuje pamięcią fotograficzną i jest w stanie przekazać im jakieś dane z tajnych projektów większych ekip. ;) Chociaż z drugiej strony lepsze to niż kolejny pay-driver z Azji.
kovalf1
29.12.2011 03:35
Na co im ten 40 letni De La Rosa!? To chyba największa pomyłka tegorocznego "okienka transferowego"...
Dante
29.12.2011 02:37
@Simi - Ojj mam takie wrażenie, że źródło już wyschło.
Simi
29.12.2011 12:19
W takim razie, skoro Liuzzi raczej odpada (zresztą można było się tego spodziewać), Jaime odpadł, to chyba faktycznie - Giedo będzie kierowcą HRT obok De La Rosy. Chociaż - nie zapominajmy o Pietrowie. Jego sponsorzy mogą wyłożyć wielką kasę - tak samo jak i Senna. Na razie wszystko jest otwarte i pozostaje nam poczekać.
Kamikadze2000
29.12.2011 10:45
Tonio na pewno nie pozostanie w zespole. HRT nie stac na płatnego zawodnika. Ja stawiam na Giedo! :)
jpslotus72
29.12.2011 10:19
No, niech mi Tonio nie wmawia, że naprawdę był pewny swojej posady w HRT - taki naiwny już chyba nie jest... Próbował raczej "zahipnotyzować" szefostwo stajni swoją sugestią ("5... 4... 3... 2... 1... Liuzzi ma ważny kontrakt... Liuzzi ma ważny kontrakt... Obudzisz się i potwierdzisz ten fakt...) - ale sugestia nie zadziałała.