Dwie strefy DRS w wyścigu o Grand Prix Australii
Informacją taką podzielił się główny inżynier Saubera - Giampaolo Dall'Ara.
09.03.1215:21
1986wyświetlenia
Międzynarodowa Federacja Samochodowa podjęła decyzję o lokalizacji stref DRS podczas otwierającego sezon wyścigu o Grand Prix Australii na torze Albert Park w Melbourne.
Ubiegłoroczna edycja imprezy była pierwszą, podczas której użyto systemu redukcji oporów, a kierowcy mogli aktywować go na prostej startowej. W dalszej części sezonu podjęto jednak decyzję o ustanawianiu dwóch stref DRS na niektórych obiektach i wydaje się, że podobnie będzie także podczas tegorocznego wyścigu na Antypodach.
Patrząc na karty historii, wyprzedzanie w Melbourne było zawsze bardzo trudne, ale tym razem na torze pojawią się dwie strefy aktywacji DRS- powiedział główny inżynier zespołu Sauber, Giampaolo Dall'Ara.
Patrząc na konfigurację toru Albert Park, naturalnymi miejscami do stosowania DRS podczas wyścigowej rywalizacji są proste: startu/mety, a także pomiędzy zakrętami numer 2 i 3, oraz 12 i 13.
Źródło: planet-f1.com
KOMENTARZE