Mercedes i McLaren eksperymentują z tylnym kanałem F
W połączeniu z DRS ma on dawać diametralny wzrost osiąganych prędkości maksymalnych.
09.03.1215:45
3407wyświetlenia
Według Auto Motor und Sport, McLaren i Mercedes AMG eksperymentują z zastosowaniem nowej koncepcji kanału F.
Niemiecki magazyn uważa, że obu ekipom udało się połączyć działanie systemu ruchomego tylnego skrzydła oraz nowinki stworzonej na wzór kanału F, która umieszczona jest w tylnej partii ich samochodów. Podczas zimowych testów furorę robił pasywny kanał F zlokalizowany w przednich skrzydłach, a pionierem takiego rozwiązania był właśnie team z Brackley.
Auto Motor und Sport sugeruje jednak, że tylny kanał F może ciągle, acz przy spełnieniu pewnych warunków, nie wykraczać poza obowiązujące regulaminy. Niemieccy dziennikarze sądzą, że połączenie wspominanego wcześniej systemu wraz z DRS, może doprowadzić do diametralnej poprawy prędkości, a dowodem na to mają być świetne osiągnięcia Mercedesa W03 na prostych odcinkach, notowane podczas ostatnich testów w Barcelonie.
Źródło: onestopstrategy.com
KOMENTARZE