Szefowie GP Singapuru nie wykluczają zmiany układu toru

Jedną z opcji jest powiększenie sekcji hotelowej, w zamian za inne partie trasy
24.09.1213:26
Łukasz Godula
1844wyświetlenia

Szefowie GP Singapuru nie wykluczyli możliwości zmiany układu toru w przyszłości, by poprawić widowiskowość wyścigu.

Po tym jak podpisano pięcioletnią umowę, gwarantującą pozostanie toru w kalendarzu do 2017 roku, oficjele rządowi debatowali nad wszystkimi opcjami zmniejszającymi obciążenie finansowe rządu, jakie generuje wyścig.

Jedną z możliwości jest zmniejszenie toru polegające na mniejszej ingerencji w drogi publiczne, a powiększenie sekcji nowego obszaru hotelowego Marina Bay Sands.

Wypowiadając się na konferencji prasowej potwierdzającej podpisanie umowy przez GP Singapuru, S. Iswaran, minister handlu, przemysłu i edukacji w Singapurze powiedział, że żadne plany dotyczące zmiany układu toru nie zostały sfinalizowane, ale zaznaczył, że są brane pod uwagę.

Jak na razie przyglądamy się różnym opcjom - powiedział. Obecny tor dobrze nam służył i zobaczymy czy będą możliwości zmodyfikowania go, jednak na chwilę obecną nie ma w tej kwestii żadnych konkretnych planów.

Źródło: autosport.com

KOMENTARZE

12
Wmiarenietypowy
24.09.2012 04:20
Wolałbym żeby nie zmieniali obecnego układu toru, bo już go dobrze znam, a nie chce mi sie znowu uczyć nowego :P
IceMan11
24.09.2012 03:22
@Lukas Jak ja słucham Pana Andrzeja B.? ;D
Lukas
24.09.2012 03:21
@IceMan11 - 1600 reflektorów, 3000 luksów - źródło: FIA.com
IceMan11
24.09.2012 03:02
@Nilstem 1500 luksów, a nie refletkorów! Jak słuchasz Pana Andrzeja B.? ;D
Nilstem
24.09.2012 01:48
@TimOOv Jeszcze D: mniejsze rachunki za prąd ;] Przecież te słynne 1500 reflektorów trochę napędza liczniki ;p
TimOOv
24.09.2012 12:31
@joybubbles powiedz mi gdzie ja napisałem że zmiana konfiguracji nie zmniejszy kosztów? Zrobiłem coś przeciwnego -zanegowałem to najpierw przez pytanie retoryczne później przez stwierdzenie faktu.
joybubbles
24.09.2012 12:21
@TimOOv Krótszy tor z mniejszą ingerencją w infrastrukturę to mniejsze koszty budowy toru, który budowany jest przecież co roku prawie od zera.
TimOOv
24.09.2012 12:10
Zadałem konkretne pytanie a nie otrzymałem nawet mało konkretnej odpowiedzi w jaki sposób samo zmniejszenie ilości okrążeń wpłynie na oszczędność wyścigu nie licząc: A: mniejsze wypłaty dla personelu (muszą pracować 20 minut krócej) B: mniejsze zużycie asfaltu itp C: mniejsze prawdopodobieństwo uszkodzenia band okalających tor Są to oszczędności tak nikłe, że nie ma sensu o nich wspominać. Zbudowanie tańszej konfiguracji takim rozwiązaniem jest PS ten cytat to nie zemnie...
Lukas
24.09.2012 11:57
Ludzie mieszkający w SIngapurze i niemuszący ich pod przymusem oddawać rządowi :)
Wit91
24.09.2012 11:50
[quote="TimOOv"][/qu Singapur niema kasy to kto te kase ma
TimOOv
24.09.2012 11:45
@Wit91 W jaki sposób wpłynie to na zmniejszenie kosztów organizatorów?
Wit91
24.09.2012 11:38
Lepiej zostawić go w spokoju tylko zmniejszyć dystans