Verstappen sfrustrowany problemami z silnikiem Renault
Holender nie ukrywał swoich emocji w trakcie sobotniego treningu i kwalifikacji.
14.04.1811:34
2482wyświetlenia
Embed from Getty Images
Max Verstappen potwierdza, że jest sfrustrowany kolejnymi problemami z jednostką napędową Renault.
W trakcie sobotnich kwalifikacji 20-latek kilkukrotnie dawał upust swym emocjom korzystając z radia zespołowego. W jednym z komunikatów opublikowanych przez FOM w trakcie FP3 Holender tłumaczył:
Pytany przez dziennikarzy o swoje słowa, Verstappen tłumaczył:
Verstappen przyznał, że jego komentarze mają na celu wywrzeć presję na odpowiedzialnych za kłopoty z silnikiem.
Holender wyjaśniał, że w kwalifikacjach nie mógł korzystać z pełnej mocy silnika jadąc na wysokich obrotach.
Max Verstappen potwierdza, że jest sfrustrowany kolejnymi problemami z jednostką napędową Renault.
W trakcie sobotnich kwalifikacji 20-latek kilkukrotnie dawał upust swym emocjom korzystając z radia zespołowego. W jednym z komunikatów opublikowanych przez FOM w trakcie FP3 Holender tłumaczył:
Za każdym razem gdy jadę na limicie tracę prędkość. Nie chcę kolejnego szybkiego kółka. Nie wiem, czy z silnikiem wszystko jest w porządku. Mówiłem wam już o tym rok temu w Baku. Teraz jest podobnie.
Pytany przez dziennikarzy o swoje słowa, Verstappen tłumaczył:
Byłoby chyba ze mną coś nie tak, gdybym nie był sfrustrowany, prawda? Jestem tutaj po to, by wygrywać wyścigi. Wszyscy, którzy pracują przy moim bolidzie mają dokładnie taki sam cel. Gdybym siedział cicho, to równie dobrze mógłbym ścigać się w GT, bo mało by mnie to obchodziło.
Verstappen przyznał, że jego komentarze mają na celu wywrzeć presję na odpowiedzialnych za kłopoty z silnikiem.
Nie chodzi o to, że moje słowa mają zostać upublicznione. Nie są kierowane do szerszej publiczności, tylko do tych, którzy słuchają mojego radia.
Holender wyjaśniał, że w kwalifikacjach nie mógł korzystać z pełnej mocy silnika jadąc na wysokich obrotach.
Nasza strata na prostych była dużo większa niż oczekiwaliśmy. Pewna poprawa musi dokonać się także po naszej stronie. Tryby pracy silnika nie są jednak zbyt dobre. Pojawiło się też trochę kłopotów, z jakimi zmagałem się wcześniej - gdy zbliżałem się do limitu obrotów wkradały się problemy przy wrzucaniu wyższych biegów i tego typu rzeczy. Silnik nie pracował tak, jak powinien.
KOMENTARZE