Williams próbuje wyeliminować problemy z układem chłodzenia bolidu
Według AMuS team mógł popełnić błąd kopiując rozwiązania zastosowane w Mercedesie.
23.04.1811:05
3181wyświetlenia
Embed from Getty Images
Williams próbuje wyeliminować poważne problemy z chłodzeniem bolidu - donosi Auto Motor und Sport.
Model FW41 jest obecnie jednym z najwolniejszych bolidów w stawce i nie zapewnia kierowcom żadnych realnych szans na walkę o punktowane pozycje. Według dziennikarzy niemieckiego magazynu Auto Motor und Sport jedną z największych wad konstrukcji jest układ chłodzący.
Dziennikarz dodaje, że dostrzeżona w padoku toru w Szanghaju długa rozmowa szefa ekipy Mercedesa - Toto Wolffa z ojcem Lance'a Strolla - Lawrencem od razu zrodziła plotki na temat pomocy, jakiej Williams może szukać teraz u swojego dostawy silników. Jeden z inżynierów stajni z Grove miał stwierdzić:
Williams próbuje wyeliminować poważne problemy z chłodzeniem bolidu - donosi Auto Motor und Sport.
Model FW41 jest obecnie jednym z najwolniejszych bolidów w stawce i nie zapewnia kierowcom żadnych realnych szans na walkę o punktowane pozycje. Według dziennikarzy niemieckiego magazynu Auto Motor und Sport jedną z największych wad konstrukcji jest układ chłodzący.
Paddy Lowe chciał stworzyć kopię systemu bazującą na swoim dawnym teamie - Mercedesie. Koncepcja ta jest jednak bardzo skomplikowana i wygląda na to, że Williams popełnił błąd. Teraz karoseria musi być całkowicie otwarta, a to w znaczący sposób obniża poziom docisku bolidu- tłumaczy Michael Schmidt.
Dziennikarz dodaje, że dostrzeżona w padoku toru w Szanghaju długa rozmowa szefa ekipy Mercedesa - Toto Wolffa z ojcem Lance'a Strolla - Lawrencem od razu zrodziła plotki na temat pomocy, jakiej Williams może szukać teraz u swojego dostawy silników. Jeden z inżynierów stajni z Grove miał stwierdzić:
Jeśli rozwiążemy problem z chłodzeniem od razu poprawimy nasze tempo o 0,8s.
KOMENTARZE