Hartley otrzymał nową jednostkę napędową Hondy na GP Hiszpanii
Przy następnych wymianach Nowozelandczyk zostanie karnie cofnięty na starcie
13.05.1814:03
1679wyświetlenia
Embed from Getty Images
Ekipa Toro Rosso założyła zupełnie nowy układ napędowy Hondy do bolidu Brendona Hartley'a na Grand Prix Hiszpanii.
Nowozelandczyk podczas trzeciego treningu w Barcelonie utracił kontrolę nad bolidem, doszczętnie rozbijając jego tył. Uszkodzenia STR13 okazały się na tyle poważne, że kierowca nie wziął udziału w kwalifikacjach, natomiast zespół Toro Rosso był zmuszony zamontować nowe podwozie, skrzynię biegów oraz jednostkę napędową.
Hartley otrzymując do bolidu nowe generatory energii cieplnej i kinetycznej, turbo, baterie oraz elektronikę sterującą, wykorzystał całą dostępną pulę na sezon 2018. Na bezkarną wymianę Nowozelandczyk może zdecydować się jeszcze tylko w przypadku silnika spalinowego. Z kolei MGU-H oraz turbosprężarka zostały wymienione już po raz trzeci w tym roku. Pierwsza wymiana miała miejsce przed Grand Prix Bahrajnu, kiedy to Honda wykryła fabrycznie wadliwe elementy.
Sytuacja ta oznacza, że Hartley wystartuje z końca stawki do wyścigu o Grand Prix Kanady, gdzie Honda szykuje pierwszy poważny pakiet udoskonaleń do swojej jednostki napędowej. 28-latek otrzymując nowe podzespoły przekroczy regulaminową pulę, najprawdopodobniej jako pierwszy w stawce.
Ekipa Toro Rosso założyła zupełnie nowy układ napędowy Hondy do bolidu Brendona Hartley'a na Grand Prix Hiszpanii.
Nowozelandczyk podczas trzeciego treningu w Barcelonie utracił kontrolę nad bolidem, doszczętnie rozbijając jego tył. Uszkodzenia STR13 okazały się na tyle poważne, że kierowca nie wziął udziału w kwalifikacjach, natomiast zespół Toro Rosso był zmuszony zamontować nowe podwozie, skrzynię biegów oraz jednostkę napędową.
Hartley otrzymując do bolidu nowe generatory energii cieplnej i kinetycznej, turbo, baterie oraz elektronikę sterującą, wykorzystał całą dostępną pulę na sezon 2018. Na bezkarną wymianę Nowozelandczyk może zdecydować się jeszcze tylko w przypadku silnika spalinowego. Z kolei MGU-H oraz turbosprężarka zostały wymienione już po raz trzeci w tym roku. Pierwsza wymiana miała miejsce przed Grand Prix Bahrajnu, kiedy to Honda wykryła fabrycznie wadliwe elementy.
Sytuacja ta oznacza, że Hartley wystartuje z końca stawki do wyścigu o Grand Prix Kanady, gdzie Honda szykuje pierwszy poważny pakiet udoskonaleń do swojej jednostki napędowej. 28-latek otrzymując nowe podzespoły przekroczy regulaminową pulę, najprawdopodobniej jako pierwszy w stawce.
KOMENTARZE