Dwie strefy DRS podczas Grand Prix Francji na Paul Ricard

FIA zastrzega sobie jednak możliwość dodania trzeciego miejsca aktywacji tylnego skrzydła
20.06.1814:10
Mateusz Szymkiewicz
2075wyświetlenia
Embed from Getty Images

FIA potwierdziła, że podczas Grand Prix Francji na Paul Ricard kierowcy będą mieli możliwość korzystania z ruchomego tylnego skrzydła w dwóch strefach.

Federacja zdecydowała się umieścić pierwszą strefę aktywacji DRS na prostej startowej, natomiast pomiar różnicy czasowej między kierowcami będzie odbywał się w zakręcie numer czternaście.

Druga szansa na skorzystanie z DRS będzie na prostej między siódmym a ósmym wirażem. Skorzystanie z ruchomego skrzydła będzie możliwe 170 metrów za wyjściem z zakrętu, natomiast pomiar będzie się odbywał 240 metrów wcześniej.

FIA zastrzegła sobie zmianę długości stref, jeżeli uzna, że są one zbyt krótkie lub ruchome tylne skrzydło gwarantuje zbyt dużą przewagę wyprzedzającemu. Ponadto wciąż jest możliwe dodanie trzeciego miejsca aktywacji DRS za szykaną na prostej Mistral.

KOMENTARZE

10
Haifisch7734
20.06.2018 09:32
@bartoszcze Obie mapy, twoja i piro są identyczne, tylko twoja numerami oznacza kolejne zakręty, a ta od piro po prostu numerami zaznacza "punkty charakterystyczne". Zauważ, że np. u niego numer 5 oznacza prostą Mistral, która na pewno nie jest zakrętem.
bartoszcze
20.06.2018 08:53
@piro Nie jest. Signes jest zakrętem 10. https://www.fia.com/sites/default/files/styles/panopoly_image_original/public/f12018-c08-france_0.png?itok=45phH9HH
dulk
20.06.2018 08:16
[quote="piro"]To jest oficjalna mapa toru: https://gpf.cdn.m...ule1-paul-ricard.png [/quote] jeśli te prędkości są poprawne to mamy 3 zakręty z konkretnymi prędkościami (na poziomie 340) powinno być dużo lepiej niż w hiszpanii czyżby tor dobry dla RedBulla? jak typujecie?
buran70
20.06.2018 02:38
Mapka na Waszej stronie nijak nie odpowiada opisowi w newsie. piro też podał coś dziwnego. Mapka odpowiadajaca opisowi to chyba: https://www.circuitpaulricard.com/en/page-track-and-facilities.html
Sasilton
20.06.2018 02:20
Za dużo konfiguracji ma ten tor, przez co oglądanie go nie jest zbyt fajne. Widziałem przejazd na youtube i co chwila był widoczny jakiś zakręt. Na innych torach jest to jakoś ładnie ukryte, tu się jedzie i skręca w 3 apex.
Luis Garcia
20.06.2018 02:18
Aero jest zrąbane to próbują jakoś łatać to DRS-ami... Żenada, najpierw stworzyli problem a teraz bohatersko go rozwiązują... Może te zmiany w 2019 coś dadzą, bo to co jest obecnie to masakra.
MairJ23
20.06.2018 01:57
@bartoszcze to samo chyba nasi pilkarze powiedzieli wczoraj :P
bartoszcze
20.06.2018 01:51
Przecież i tak te strefy będą za krótkie na atak, spodziewajmy się Hiszpanii bis.
mati2050
20.06.2018 01:32
Kiedy można spodziewać się uaktualnionej mapy toru? Wasz design torów zawsze należał do moich ulubionych.