Ecclestone: Ferrari znowu stało się zbyt włoskie
Media donoszą, że przed sezonem 2019 Maurizio Arrivabene odejdzie ze stanowiska szefa Scuderii.
02.10.1812:09
2951wyświetlenia
Embed from Getty Images
Włoskie media nie szczędzą krytycznych uwag pod adresem Ferrari, gdzie po zakończeniu obecnego sezonu może dojść do poważnych roszad w kadrze zarządzającej.
Po Grand Prix Rosji, w którym najlepsi okazali się kierowcy Mercedesa,
Włoskie media donoszą, że szef stajni - Maurizio Arrivanebe, może odejść ze stanowiska i zająć miejsce odchodzącego dyrektora generalnego Juventusu Turyn. Włoski klub znajduje się w posiadaniu blisko związanej z Ferrari rodziną Agnellich. La Repubblica informuje, że najpoważniejszym kandydatem na nowego głównodowodzącego Scuderią jest jej obecny dyrektor techniczny - Mattia Binotto.
Pytany przez magazyn Auto Hebdo o to, dlaczego Ferrari traci szanse na mistrzowskie tytuły, Ecclestone odparł:
Włoskie media nie szczędzą krytycznych uwag pod adresem Ferrari, gdzie po zakończeniu obecnego sezonu może dojść do poważnych roszad w kadrze zarządzającej.
Po Grand Prix Rosji, w którym najlepsi okazali się kierowcy Mercedesa,
La Repubblicanapisała:
Jak Ferrari traci mistrzostwo świata w ciągu trzech miesięcy - samobój za samobójem.
Włoskie media donoszą, że szef stajni - Maurizio Arrivanebe, może odejść ze stanowiska i zająć miejsce odchodzącego dyrektora generalnego Juventusu Turyn. Włoski klub znajduje się w posiadaniu blisko związanej z Ferrari rodziną Agnellich. La Repubblica informuje, że najpoważniejszym kandydatem na nowego głównodowodzącego Scuderią jest jej obecny dyrektor techniczny - Mattia Binotto.
Pytany przez magazyn Auto Hebdo o to, dlaczego Ferrari traci szanse na mistrzowskie tytuły, Ecclestone odparł:
Zespół jest obecnie zbyt włoski. Swego czasu Jean Todt sprawił, że ekipa stała się mniej włoska a Michael [Schumacher] był jej prawdziwym liderem. Moim zdaniem brakuje im teraz tego typu organizacji. Ferrari pracuje w oparciu o zupełnie inny model niż Mercedes. Mercedes ma team, który wyłącznie się ściga. Nie mają praktycznie nic wspólnego z koncernem- powiedział Brytyjczyk odnosząc się do stopnia zaangażowania firmy matki w funkcjonowanie teamu wyścigowego.
KOMENTARZE