Vettel tłumaczył się sędziom ze zbyt wolnego okrążenia zjazdowego
Na Niemca nie nałożono kary. Kierowca wyjaśniał, że odczuwał wibracje po spłaszczeniu opony.
30.03.1919:30
1479wyświetlenia
Embed from Getty Images
Sebastian Vettel został wezwany przez sędziów w celu wyjaśnienia zbyt wolnej jazdy po pokonaniu pomiarowego okrążenia w pierwszym bloku czasówki na torze Sakhir.
Kierowca Ferrari zakończył sobotnie kwalifikacje na drugiej pozycji, za zespołowym partnerem - Charlesem Leclerkiem.
Niemiec jest podejrzewany o niedostosowanie się do instrukcji wydanych przez dyrektora wyścigu, w których określony jest maksymalny czas w jakim kierowca powinien pokonać okrążenie zjazdowe.
Spotkanie Vettela z sędziami miało rozpocząć się o 21:15 czasu lokalnego (19:15 w Polsce).
Warto zaznaczyć, że oceniając poprzednie tego typu incydenty sędziowie nie decydowali się nakładać na kierowców kar cofnięcia na starcie.
Aktualizacja 20:00: Na Vettela nie zostanie nałożona żadna kara. Niemiec wyjaśnił, że spłaszczył jedną z opon, a jego wolne tempo na okrążeniu zjazdowym było spowodowane odczuwaniem silnych wibracji. Zostały one udokumentowane na odczytach z telemetrii
Sebastian Vettel został wezwany przez sędziów w celu wyjaśnienia zbyt wolnej jazdy po pokonaniu pomiarowego okrążenia w pierwszym bloku czasówki na torze Sakhir.
Kierowca Ferrari zakończył sobotnie kwalifikacje na drugiej pozycji, za zespołowym partnerem - Charlesem Leclerkiem.
Niemiec jest podejrzewany o niedostosowanie się do instrukcji wydanych przez dyrektora wyścigu, w których określony jest maksymalny czas w jakim kierowca powinien pokonać okrążenie zjazdowe.
Spotkanie Vettela z sędziami miało rozpocząć się o 21:15 czasu lokalnego (19:15 w Polsce).
Warto zaznaczyć, że oceniając poprzednie tego typu incydenty sędziowie nie decydowali się nakładać na kierowców kar cofnięcia na starcie.
Aktualizacja 20:00: Na Vettela nie zostanie nałożona żadna kara. Niemiec wyjaśnił, że spłaszczył jedną z opon, a jego wolne tempo na okrążeniu zjazdowym było spowodowane odczuwaniem silnych wibracji. Zostały one udokumentowane na odczytach z telemetrii