Missed Apex: Red Bull rozważa finansowanie rozwoju silnika Hondy
Uważa się, że jednostki wykorzystywane po sezonie 2021 nosiłyby nazwę Mugen.
06.10.2019:39
1909wyświetlenia
Embed from Getty Images
Autorzy podcastu Missed Apex informują, że Red Bull jest realnie zainteresowany finansowaniem rozwoju jednostki napędowej Hondy.
Japoński producent ogłosił już, że z końcem sezonu 2021 wycofa się z Formuły 1. Informacja ta uderza w Red Bulla oraz juniorskie AlphaTauri, którzy współpracują na wyłączność z koncernem z Tokio.
Szef Honda Motorsport - Masashi Yamamoto, zasugerował już, że jest otwarty na przekazanie projektu jednostki napędowej po sezonie 2021. Red Bull mógłby w ten sposób kontynuować jej rozwój przy współpracy z innym partnerem, a także utrzymałby niezależność.
Według Missed Apex, którzy jako pierwsi informowali o przejściu Red Bulla na pakiety Hondy od 2019 roku, czterokrotni mistrzowie świata mają omawiać perspektywę finansowania rozwoju hybrydowego silnika V6. Na spotkanie w Austrii z Dietrichem Mateschitzem mieli udać się szef zespołu Christian Horner, a także konsultant Helmut Marko.
Niewykluczone, że układy napędowe wykorzystywane od 2022 roku przez zespoły Red Bulla, nosiłyby nazwę Mugen. Japońskie przedsiębiorstwo jest oficjalnym tunerem Hondy i posiada już swoją siedzibę w brytyjskim Milton Keynes.
Autorzy podcastu Missed Apex informują, że Red Bull jest realnie zainteresowany finansowaniem rozwoju jednostki napędowej Hondy.
Japoński producent ogłosił już, że z końcem sezonu 2021 wycofa się z Formuły 1. Informacja ta uderza w Red Bulla oraz juniorskie AlphaTauri, którzy współpracują na wyłączność z koncernem z Tokio.
Szef Honda Motorsport - Masashi Yamamoto, zasugerował już, że jest otwarty na przekazanie projektu jednostki napędowej po sezonie 2021. Red Bull mógłby w ten sposób kontynuować jej rozwój przy współpracy z innym partnerem, a także utrzymałby niezależność.
Według Missed Apex, którzy jako pierwsi informowali o przejściu Red Bulla na pakiety Hondy od 2019 roku, czterokrotni mistrzowie świata mają omawiać perspektywę finansowania rozwoju hybrydowego silnika V6. Na spotkanie w Austrii z Dietrichem Mateschitzem mieli udać się szef zespołu Christian Horner, a także konsultant Helmut Marko.
Niewykluczone, że układy napędowe wykorzystywane od 2022 roku przez zespoły Red Bulla, nosiłyby nazwę Mugen. Japońskie przedsiębiorstwo jest oficjalnym tunerem Hondy i posiada już swoją siedzibę w brytyjskim Milton Keynes.