Salo: Mazepin po prostu nie pasuje do Formuły 1
Była menedżerka Witalija Pietrowa uważa z kolei, że nie wolno przedwcześnie skreślać 22-latka.
29.03.2111:09
2438wyświetlenia
Embed from Getty Images
Mika Salo uważa, że Nikita Mazepin
Rosjanin jeszcze przed debiutem wywołał wiele kontrowersji swoim zachowaniem poza torem, natomiast w Grand Prix Bahrajnu popełnił mnóstwo błędów. Kierowca Haasa podczas kwalifikacji dwukrotnie obrócił bolid, a także wyprzedzał zawodników szykujących się do szybkich przejazdów. Z kolei w wyścigu Mazepin zakończył występ po trzech zakrętach, rozbijając się.
W obronie Mazepina stanęła Oksana Kosaczenko, która wprowadziła do Formuły 1 pierwszego Rosjanina - Witalija Pietrowa.
W podobnym tonie wypowiedział się szef Haasa - Gunther Steiner, broniąc nieudanych debiutów swoich kierowców.
Kierowca rezerwowy zespołu - Pietro Fittipaldi, potwierdził, że samochody Haasa są bardzo nieprzyjemne w prowadzeniu.
Mika Salo uważa, że Nikita Mazepin
nie pasujedo stawki Formuły 1.
Rosjanin jeszcze przed debiutem wywołał wiele kontrowersji swoim zachowaniem poza torem, natomiast w Grand Prix Bahrajnu popełnił mnóstwo błędów. Kierowca Haasa podczas kwalifikacji dwukrotnie obrócił bolid, a także wyprzedzał zawodników szykujących się do szybkich przejazdów. Z kolei w wyścigu Mazepin zakończył występ po trzech zakrętach, rozbijając się.
Ten facet po prostu nie pasuje tutaj- powiedział Mika Salo, który rywalizował w Formule 1 w latach 1994-2002.
W obronie Mazepina stanęła Oksana Kosaczenko, która wprowadziła do Formuły 1 pierwszego Rosjanina - Witalija Pietrowa.
Nie róbmy z tego afery. To był pierwszy wyścig i zarówno Nikita jak i Schumacher podkreślali, że mają jeszcze mnóstwo rzeczy do nauczenia się w Formule 1.
W podobnym tonie wypowiedział się szef Haasa - Gunther Steiner, broniąc nieudanych debiutów swoich kierowców.
Obaj byli zbyt agresywni w obsłudze przepustnicy. To coś, czego muszą się nauczyć. Nasz samochód nie jest łatwy w prowadzeniu. Będzie dobrze, jeżeli uda nam się pokonać Williamsa. Celem na ten rok musi być przygotowanie kierowców do sytuacji, w której nasz bolid znów będzie na konkurencyjnym poziomie- dodał Włoch dla Ekstra Bladet.
Kierowca rezerwowy zespołu - Pietro Fittipaldi, potwierdził, że samochody Haasa są bardzo nieprzyjemne w prowadzeniu.
Mam nadzieję, że poprawki szykowane na Imolę sprawią, iż bolid będzie nieco łatwiejszy w prowadzeniu. Wydaje mi się, że mamy niewielki problem ze stabilnym zachowaniem w brudnym powietrzu- uważa Brazylijczyk.