Alpine potwierdza konieczność wymiany nadwozia w bolidzie Ocona
Na torze trwa inspekcja studzienek. Możliwe są zmiany w harmonogramie weekendu.
17.11.2306:31
1124wyświetlenia
Embed from Getty Images
Alpine potwierdziło konieczność wymiany nadwozia konstrukcji A523 Estebana Ocona.
Kierowca Alpine pokonał cztery okrążenia toru w Las Vegas, po których został zmuszony do zjazdu do boksów z uszkodzonym bolidem.
Do rozległych zniszczeń doprowadziła obluzowana studzienka na LV Strip. Chociaż Francuz najechał na nią ze stosunkowo niską prędkością, mechaników Alpine czekają pracowite godziny.
Rzecznik zespołu potwierdził:
W podobnych okolicznościach doszło do uszkodzenia bolidu Carlosa Sainza. Uderzenie po najechaniu na studzienkę było tak mocne, że w Ferrari Hiszpana doszło do wyłączenia silnika.
FIA zadecydowała o zakończeniu sesji po 10 minutach. Następnie rozpoczęła się dokładna inspekcja toru.
Organ zarządzający wydał następujące oświadczenie:
Według najnowszych doniesień problemy z nieodpowiednio zabezpieczonymi studzienkami wykryto w kolejnych sekcjach toru.
Start drugiej sesji treningowej jest planowany na północ czasu lokalnego (9:00 w Polsce).
Alpine potwierdziło konieczność wymiany nadwozia konstrukcji A523 Estebana Ocona.
Kierowca Alpine pokonał cztery okrążenia toru w Las Vegas, po których został zmuszony do zjazdu do boksów z uszkodzonym bolidem.
Do rozległych zniszczeń doprowadziła obluzowana studzienka na LV Strip. Chociaż Francuz najechał na nią ze stosunkowo niską prędkością, mechaników Alpine czekają pracowite godziny.
Rzecznik zespołu potwierdził:
Dokonamy wymiany nadwozia bolidu numer 31 z powodu uszkodzeń spowodowanych - jak podejrzewamy - obluzowaną pokrywą studzienki.
W podobnych okolicznościach doszło do uszkodzenia bolidu Carlosa Sainza. Uderzenie po najechaniu na studzienkę było tak mocne, że w Ferrari Hiszpana doszło do wyłączenia silnika.
FIA zadecydowała o zakończeniu sesji po 10 minutach. Następnie rozpoczęła się dokładna inspekcja toru.
Organ zarządzający wydał następujące oświadczenie:
Betonowa rama wokół pokryły studzienki uległa uszkodzeniu. Teraz należy sprawdzić wszystkie pozostałe pokrywy studzienek, co zajmie trochę czasu. Wspólnie z ekipą techniczną toru omówimy temat czasu potrzebnego na rozwiązanie problemu i przekażemy informacje o jakichkolwiek zmianach w harmonogramie.
Według najnowszych doniesień problemy z nieodpowiednio zabezpieczonymi studzienkami wykryto w kolejnych sekcjach toru.
Start drugiej sesji treningowej jest planowany na północ czasu lokalnego (9:00 w Polsce).