Drugi dzień testów na torach Catalunya, Jerez, Monza i Silverstone
18.09.0300:00
923wyświetlenia
Kierowca | Konstruktor | Op. | Czas okr. | Okr. | |
---|---|---|---|---|---|
Czasy uzyskane na torze Catalunya | |||||
David Coulthard | McLaren Mercedes | mic | 1:16.366 | 78 | |
1 | Kimi Raikkonen | McLaren Mercedes | mic | 1:16.432 | 79 |
1 | Alex Wurz | McLaren Mercedes | mic | 1:16.680 | 119 |
1 | Cristiano da Matta | Toyota | mic | 1:17.358 | 105 |
1 | Franck Montagny | Renault | mic | 1:17.390 | 121 |
Czasy uzyskane na torze Jerez | |||||
Michael Schumacher | Ferrari | bri | 1:18.470 | 107 | |
1 | Nick Heidfeld | Sauber Petronas | bri | 1:19.235 | 100 |
1 | Jenson Button | B.A.R Honda | bri | 1:20.112 | 63 |
1 | Ricardo Zonta | Toyota | mic | 1:20.309 | 93 |
1 | Takuma Sato | B.A.R Honda | bri | 1:20.425 | 114 |
Czasy uzyskane na torze Monza | |||||
Felipe Massa | Ferrari | bri | 1:21.816 | 72 | |
Czasy uzyskane na torze Silverstone | |||||
Juan Pablo Montoya | Williams BMW | mic | 1:19.966 | 43 | |
1 | Marc Gene | Williams BMW | mic | 1:20.824 | 116 |
1 | Ralph Firman | Jordan Ford | bri | 1:23.171 | 26 |
Podczas drugiego dnia testów na innym hiszpańskim torze - Jerez najlepszy czas przejazdu jednego okrążenia ponownie uzyskał Michael Schumacher. Kierowca Ferrari kontynuował zapoczątkowane we wtorek testy ustawień bolidu F2003-GA, a także sprawdzał opony Bridgestone. Włoska stajnia wczoraj obecna była również na torze Monza, przy czym dla Felipe Massy był to ostatni dzień testów w tym tygodniu. Brazylijczyk kontynuował prace nad programem rozwojowym bolidu F2003-GA pod kątem wyścigu o Grand Prix Stanów Zjednoczonych. Drugi czas na torze Jerez uzyskał kierowca z zespołu Sauber - Nick Heidfeld, kontynuując testy konfiguracji aerodynamicznej bolidu C22, dostosowanej do wymogów torów Indianapolis i Suzuka. Kierowca testowy Toyoty - Ricardo Zonta także kontynuował rozpoczęte we wtorek prace związane z przygotowaniami do wyścigu o Grand Prix Stanów Zjednoczonych i przeprowadzał kolejne testy wchodzące w skład programu rozwojowego bolidów japońskiej stajni. Do zespołów Ferrari, Sauber i Toyota w środę na torze Jerez dołączył zespół B.A.R, który reprezentowali Jenson Button i kierowca testowy Takuma Sato. Kierowcy ci uplasowali się na trzeciej i piątej pozycji, mając odpowiednio 1.6 i 1.9 sekundy straty do Michaela Schumachera. Jak wynika z ostatniej wypowiedzi Jacquesa Villeneuve'a Sato ma już zapewnione miejsce drugiego obok Buttona głównego kierowcy w zespole B.A.R w przyszłym sezonie, gdyż taką decyzję podjął koncern Honda. Informacji tej nikt na razie jednak nie potwierdził.
Zespół Williams kontynuował wczoraj testy na torze Silverstone, które obejmowały sprawdzanie zawieszenia i hamulców. Juan Pablo Montoya był ponownie szybszy od kierowcy testowego Marca Gene - obydwu kierowców dzieliła blisko sekunda różnicy. Hiszpan ze względu na ilość obowiązków wynikających z bycia głównym kierowcą testowym jednej z czołowych stajni ogłosił ostatnio, iż rezygnuje z udziału w wyścigach Formuły Nissan, gdyż nie ma czasu na odpowiednie przygotowanie do nich. Tymczasem odchodzący z BMW dyrektor sportowy Gerhard Berger powiedział, iż swoją postawą w ostatnim wyścigu Gene zapewnił już sobie przyszłość w Formule Jeden. Oprócz zespołu Williams w środę na torze Silverstone obecny był również zespół Jordan. Ralph Firman pierwszy raz od blisko miesiąca powrócił za kierownicę bolidu EJ13. Brytyjczyk ze względu na wypadek podczas treningów poprzedzających Grand Prix Węgier nie wziął udziału w ostatnich dwóch wyścigach, jednak powrócił już do pełni sił. Niestety problemy techniczne ograniczyły jego wczorajszą aktywność do zaledwie 26 przejechanych okrążeń.