LiGNA WTCC: Wyniki testowej symulacji na A1Ring

04.08.0916:26
Master
2095wyświetlenia
Oficjalne wyniki testowego wyścigu na A1Ring.

Wyniki kwalifikacji
KierowcaSamochódCzas okr.Strata
1B4ndItSEAT Leon TDI01:40.203-
1KojotAlfa Romeo 15601:40.390+0.187
1KajekChevrolet Lacetti01:41.146+0.943
1InfospecAlfa Romeo 15601:41.377+1.174
1MisiakowAlfa Romeo 15601:41.409+1.206
1BlankHonda Accord01:41.658+1.455
1MasterSEAT Leon01:41.679+1.476
1kemekChevrolet Lacetti01:41.851+1.648
1OlexySEAT Leon01:41.851+1.648
1CubeHonda Accord01:42.350+2.147
1bogozAlfa Romeo 15601:42.350+2.147
1JachoHonda Accord01:43.277+3.074
1SemaiAlfa Romeo 15601:44.379+4.176
1pyciekHonda Accord01:44.692+4.489
1OwsiannySeat Leon--
1DAKChevrolet Lacetti--

Rezultaty pierwszego wyścigu
PKierowcaSamochódOkr.Strata
1. B4ndItSeat Leon TDI17-
2. InfospecAlfa Romeo 15617+19.267
3. kemekChevrolet Lacetii17+28.510
4. bogozAlfa Romeo 15617+38.984
5. OlexySeat Leon17+40.154
6. MasterSeat Leon17+44.607
7. CubeHonda Accord17+52.120
8. BlankHonda Accord17+57.548
9. MisiakowAlfa Romeo 15617+1:10.391
10. OwsiannySeat Leon17+1:16.190
11. DAKChevrolet Lacetti17+1:32.991
12. SemaiAlfa Romeo 15616+1 okr.
Niesklasyfikowani
KojotAlfa Romeo 15611DNF
JachoHonda Accord8DNF

Rezultaty drugiego wyścigu
PKierowcaSamochódOkr.Czas/strata
1. KojotAlfa Romeo 15617-
2. bogozAlfa Romeo 15617+6.167
3. B4ndItSeat Leon TDI17+11.136
4. InfospecAlfa Romeo 15617+14.800
5. BlankHonda Accord17+27.021
6. KajekChevrolet Lacetti17+30.078
7. MisiakowAlfa Romeo 15617+34.871
8. kemekChevrolet Lacetii17+36.978
9. CubeHonda Accord17+40.703
10. SemaiAlfa Romeo 15617+1:24.423
Niesklasyfikowani
Unikalny.NickSeat Leon14DNF
MasterSeat Leon9Zawieszenie
OwsiannySeat Leon9DNF
OlexySeat Leon4DNF
DAKChevrolet Lacetti2DNF

Dane toru



Grosser A1 Preis von Österreich
Lokalizacja: Spielberg, Austria
Liczba okrążeń: 17


Szczegółowe statystyki bez uwzględnienia ewentualnych kar

Wyścig 1
Wyścig 2

Komentarze prasowe

Komentarze prasowe zespołów są publikowane w oryginalnej formie. LiGNA nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Misiakow - Kwalifikacje wyjątkowo udane. Mam nadzieję, że w sezonie również będę startował z tak wysokich miejsc. Co do wyścigów, to gdyby nie dwóch "kierowców" - Blank (w R1) i Olexy (w R2) byłoby dobrze. A tak jest P9 i P7. Auto sprawuje się świetnie. Idealne pod mój styl jazdy.

B4ndit - Qual (jak to zawsze już bywa) większość wykręciła słabsze niż można by się spodziewać czasy. Na okrążeniu formującym było trochę śmiechu z spinami przez rozgrzewanie opon, ale obyło się bez uszkodzeń. R1 poszedł bardzo dobrze, najpierw kilka okrążeń pięknej walki z Kojotem, aż w końcu udało mi się od niego oderwać i zyskać parę sekund przewagi. Dalej to już dowiezienie do mety P1. R2 błąd na T2 i w efekcie strata kilku sekund do ostatniego. Odrabianie pozycji zatrzymało się na infospec'u, gdzie na walce straciliśmy dużo czasu, ale w końcu udało się go wyprzedzić. Strata do Bogoza i Kojota była już niestety zbyt duża żeby powalczyć o więcej. Mam nadzieję, że udało się kogoś zainteresować "porażką" jaką rzekomo jest Seat TDI

Cube - Jeżeli chodzi o kwalifikacje to mogę powiedzieć tylko tyle, że miejsce, które osiągnąłem było tym, czego się spodziewałem po wolnym treningu.
R1: Start był w moim wykonaniu dosyć kiepski, ale mimo to zyskałem 1 pozycję, ominąłem również mały karambol na T2 zyskując kolejne pozycje. Po jakimś czasie dogonił mnie Blank, z którym przez parę okrążeń toczyłem, jak się niestety okazało przegrany pojedynek. Przez ostatnie parę okrążeń nie wydarzyło się nieciekawego i dojechałem spokojnie na 7 pozycji.
R2: Jeżeli chodzi o drugi wyścig to nie wiem, co mnie strzeliło, że by grzebać przed nim secie. Po dosyć dobrym starcie już na prostej prowadzącej, do T2 zauważyłem, że przez rozregulowaną wcześniej przeze mnie skrzynię biegów samochód przyśpieszał wyraźnie wolniej od pozostałych, przez co na kolejnych okrążeniach traciłem kolejne pozycję. Jedyne, jakie udało mi się zyskać w tym wyścigu były po błędach rywali, których ja też się niestety nie ustrzegłem dojeżdżając ostatecznie na 9 pozycji.


infospec - Pierwsze testy nowego modelu auta wypadły zadowalająco. Niestety po ostatnich korektach jakoś dziwnie się Alfa zaczęła zachowywać przez co będzie trzeba się jej bliżej przyjrzeć przed startem sezonu. Niektórzy potrafią bardzo optymistycznie atakować przez co trzeba mieć oczy dookoła głowy, ale pozycje pomimo wręcz brutalnych ataków Bandita w R2 są akceptowalne. Jeszcze trwają narady, ale po dzisiejszych testach jestem skłonny rozważyć posadę za kierownicą któregoś z aut.

olexy - Kwalifikacje nie poszły po mojej myśli - po błędach w drugim i trzecim sektorze straciłem około 0,8 sekundy. Start był nie najgorszy, pierwsze kółko także. Starałem się nikogo nie uszkodzić i w sumie mi się to udało. Po błędach innych zawodników przedarłem się na 5 pozycję, lecz kilka okrążeń później zostałem wyprzedzony przez Bogoza. Później jeszcze Kojot wycofał się z wyścigu co pozwoliło mi na powrót na piąte miejsce. Miałem jeszcze szansę wyprzedzenia Bogoza, któremu skończyło się paliwo, ale już nie zdążyłem.
Drugi wyścig to kompletna katastrofa spowodowana strasznym pingiem w trakcie wyścigu (na formującym i na starcie wszystko było ok) przez co pozbawiłem szans na dobrą lokatę Kajka i Misiakowa, chociaż nawet nie miałem o tym najpierw pojęcia. Potem jechałem chyba na 7 pozycji, ale nie cisnąłem zbytnio - jechałem wręcz wolno. Kilku kierowców było ode mnie szybszych, a po sprawdzeniu pingu, który znów przybrał jakąś niewyobrażalną wartość, postanowiłem wycofać się, aby nie popsuć im wyścigu...


Master - Pierwszy wyścig układał się nieźle, do momentu, w którym bogoz zaczął za bardzo szaleć... Swą nieodpowiedzialną jazdą - wpychaniem - spowodował, że wypadłem z toru i zakopałem się w żwirze. Po wyjeździe z pobocza austriackiego toru byłem ostatni i zacząłem gonić rywali. Wyprzedziłem 4-5 zawodników i ukończyłem pierwszy wyścig na 6 pozycji. W drugim było gorzej. Startowałem z P3 i od razu na pierwszym zakręcie wysunąłem się na prowadzenie. Zacząłem robić przewagę na drugim bogozem, ale na jednej prostej wywaliło mnie do pulpitu. Na szczęście rFactor się nie wyłączył i mogłem kontynuować jazdę będąc nie na pierwszym miejscu, ale na dwunastym. Nadrabiałem, byłem blisko 5 miejsca i na pierwszym zakręcie popełniłem błąd - otarłem się o barierę i straciłem dużo czasu. Nie chciało mi się znów nadrabiać i zakończyłem wyścig na bandzie przy zakręcie numer 2.

bogoz - W kwalifikacjach S1 i S3 miałem na poziomie Kojota i B4nd|ta ale zablokowałem tył na dohamowaniu w s2 i zaowocowało to startem z p11, zapowiadało się wiele walki przy wyprzedzaniu. Start do obu wyścigów miałem słaby ale w R1 udało się wyprzedzić 2 auta na prostej. Na następnym kółku kolizja z Masterem i banda w ostatnim zakręcie i ostatnia pozycja. Wyprzedzałem i odrabiałem straty aż do ostatniego kółka na którym już miałem atakować kemka, jednak rozmyśliłem się po tym jak obroty zaczęły spadać z braku paliwa a ja miałem do mety jeszcze cały sektor. Ledwo dotoczyłem się do mety bez paliwa. W R2 start z p5, lap1 poszedł całkiem całkiem byłem na prowadzeniu, aż ok 10 kółek później Kojot mnie wyprzedził i tyle walki w r2.

Kajek - Bez komentarza...

KOMENTARZE

24
Master
07.08.2009 03:50
Nawet nie wiesz kiedy zaspinuje.
LUKE
07.08.2009 03:08
co was tak odrzuca od bmw?
infospec
05.08.2009 11:10
Nigdzie nie napisałem że mam o nie żal :) Fajnie się łapało auto gdy tył mnie zaczynał wyprzedzać :P No i pomimo tego nie dałem się łyknąć, myślę że jak bardziej się z autami zapoznam i ostatecznie na któreś zdecyduję nie będzie już tak łatwo mnie łyknąć.
B4ndit
05.08.2009 06:09
nie az tak duzo jak na Detroit, ale pewnie wlasnie z kilkaset okrazen zrobilem. Pewnie podobnie jak na Macau w zeszlym sezonie. Za tamte stukniecia infospeca przepraszalem i ani razu na nich nie skorzystalem, za kazdym razem czekalem/odpuszczalem. Nie zmienia to faktu, ze nie powinny one miec miejsca, tym bardziej ze nie byly to ataki, tylko wzialem zeby mala poprawke na punkty hamowania (miedzy innymi dlatego nie zglaszalem sie do komisji do rozpatrywania incydentow, bo sam zbyt duzo incydentow powoduje)
kemek
05.08.2009 10:59
B4ndIt ładnie jeździł, ale on na tym torze wykręcił w wtcc już chyba kilkaset okrążeń, testując moda, więc wcale mnie to nie zaskoczyło. [; Ja pojeździłem ostatnio w wtcc (w ogóle pierwszy raz na tej wersji moda) tylko na pierwszym treningu na tym torze, czyli daaaawno temu i to też co kilka kółek bez sensu zmieniając samochód. (; Zgadzam się z infospecem w temacie optymistycznych ataków.
Master
05.08.2009 10:44
Kajek, cwaniaku, a nie cfaniaku. Ja tu tylko mówię jak głupio tłumaczą się zawodnicy.
Kajek
05.08.2009 10:43
'zmniejszyć sobie ping...' To pisz nickami cfaniaku a nie ktoś ;]
Owsianny
05.08.2009 09:38
No i ja rowniez jechałem benzyniakiem a nie TDI :P
Master
05.08.2009 09:36
Easy, znam wielu, którzy ewidentnie są winni, a oni sami twierdzą, że ja mam patrzeć w lusterka czy zmniejszyć sobie ping...
bogoz
05.08.2009 09:32
eh master ogladałeś repa? na 2 dohamowaniu troche za póżno zahamowałem i stuknełem sorka, ale potem jechałem po wew i zostawiłem wystarczająco miejsca zebyś się zmieścił ale ty gwałtowanie skreciłeś we mnie jakbyś mnie nie widział... albo chciał się pozbyć taranując :evil:
Master
05.08.2009 08:50
Testowałem podwójne tabelki :P
Figo
05.08.2009 08:18
Master, czemu pod komentarzami drugi raz jest rezultat drugiego wyścigu?
Master
05.08.2009 08:01
B4ndIt jest faworytem ;) Bynajmniej u mnie :P
olexy
05.08.2009 08:00
Mała poprawka: jechałem Leonem benzynowym, a nie tak jak jest w tabeli - TDI.
bronze
05.08.2009 07:34
Czyzby drugi sezon padł łupem b4dita
Patryk777
05.08.2009 07:28
przecież BMW to najlepszy samochód w WTCC, jeździłem w kilku ligach na WTCC, zawsze tylko BMW :) niby trudny, ale dla mnie nie ma nic lepszego :P szkoda, że nikogo nie macie
Grekyy
04.08.2009 11:44
BMW jest tylko nikt zapewne nie chciał nim jechać. Tylny napęd to trudniejsze prowadzenie a nic go nie rekompensuje - wcale nie bierze lepiej zakrętów, a przynajmniej np. ja nic z niego nie mogę wycisnąć. Infospec ma rację, przednia oś się ślizga się zdecydowanie gorzej niż w Alfie czy Chevrolecie.
Patryk777
04.08.2009 10:46
dlaczego nie ma BMW?
infospec
04.08.2009 10:01
Rubiq, chciałem BMW jechać, ale jest bardziej podsterowny niż FWD :|
misiakow
04.08.2009 09:55
ja bym się przyjrzał silnikowi Seata TDI :>
Rubiq
04.08.2009 09:45
[*] BMW :(
B4ndit
04.08.2009 09:44
oO, widze ze w R2 leony benzyniaki dzielnie walczyly :)
Crow
04.08.2009 09:42
Leń :P
Master
04.08.2009 09:37
Wypowiedzi opublikuję jutro rano.