LiGNA WTCC: Wyniki testowej symulacji na A1Ring
04.08.0916:26
2095wyświetlenia
Oficjalne wyniki testowego wyścigu na A1Ring.
Dane toru


Grosser A1 Preis von Österreich
Lokalizacja: Spielberg, Austria
Liczba okrążeń: 17
Szczegółowe statystyki bez uwzględnienia ewentualnych kar
Wyścig 1
Wyścig 2
Komentarze prasowe
Komentarze prasowe zespołów są publikowane w oryginalnej formie. LiGNA nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Misiakow -
B4ndit -
Cube -
infospec -
olexy -
Master -
bogoz -
Kajek -
Wyniki kwalifikacji | ||||
Kierowca | Samochód | Czas okr. | Strata | |
---|---|---|---|---|
1 | B4ndIt | SEAT Leon TDI | 01:40.203 | - |
1 | Kojot | Alfa Romeo 156 | 01:40.390 | +0.187 |
1 | Kajek | Chevrolet Lacetti | 01:41.146 | +0.943 |
1 | Infospec | Alfa Romeo 156 | 01:41.377 | +1.174 |
1 | Misiakow | Alfa Romeo 156 | 01:41.409 | +1.206 |
1 | Blank | Honda Accord | 01:41.658 | +1.455 |
1 | Master | SEAT Leon | 01:41.679 | +1.476 |
1 | kemek | Chevrolet Lacetti | 01:41.851 | +1.648 |
1 | Olexy | SEAT Leon | 01:41.851 | +1.648 |
1 | Cube | Honda Accord | 01:42.350 | +2.147 |
1 | bogoz | Alfa Romeo 156 | 01:42.350 | +2.147 |
1 | Jacho | Honda Accord | 01:43.277 | +3.074 |
1 | Semai | Alfa Romeo 156 | 01:44.379 | +4.176 |
1 | pyciek | Honda Accord | 01:44.692 | +4.489 |
1 | Owsianny | Seat Leon | - | - |
1 | DAK | Chevrolet Lacetti | - | - |
Rezultaty pierwszego wyścigu | ||||
P | Kierowca | Samochód | Okr. | Strata |
---|---|---|---|---|
1. | B4ndIt | Seat Leon TDI | 17 | - |
2. | Infospec | Alfa Romeo 156 | 17 | +19.267 |
3. | kemek | Chevrolet Lacetii | 17 | +28.510 |
4. | bogoz | Alfa Romeo 156 | 17 | +38.984 |
5. | Olexy | Seat Leon | 17 | +40.154 |
6. | Master | Seat Leon | 17 | +44.607 |
7. | Cube | Honda Accord | 17 | +52.120 |
8. | Blank | Honda Accord | 17 | +57.548 |
9. | Misiakow | Alfa Romeo 156 | 17 | +1:10.391 |
10. | Owsianny | Seat Leon | 17 | +1:16.190 |
11. | DAK | Chevrolet Lacetti | 17 | +1:32.991 |
12. | Semai | Alfa Romeo 156 | 16 | +1 okr. |
Niesklasyfikowani | ||||
Kojot | Alfa Romeo 156 | 11 | DNF | |
Jacho | Honda Accord | 8 | DNF |
Rezultaty drugiego wyścigu | ||||
P | Kierowca | Samochód | Okr. | Czas/strata |
---|---|---|---|---|
1. | Kojot | Alfa Romeo 156 | 17 | - |
2. | bogoz | Alfa Romeo 156 | 17 | +6.167 |
3. | B4ndIt | Seat Leon TDI | 17 | +11.136 |
4. | Infospec | Alfa Romeo 156 | 17 | +14.800 |
5. | Blank | Honda Accord | 17 | +27.021 |
6. | Kajek | Chevrolet Lacetti | 17 | +30.078 |
7. | Misiakow | Alfa Romeo 156 | 17 | +34.871 |
8. | kemek | Chevrolet Lacetii | 17 | +36.978 |
9. | Cube | Honda Accord | 17 | +40.703 |
10. | Semai | Alfa Romeo 156 | 17 | +1:24.423 |
Niesklasyfikowani | ||||
Unikalny.Nick | Seat Leon | 14 | DNF | |
Master | Seat Leon | 9 | Zawieszenie | |
Owsianny | Seat Leon | 9 | DNF | |
Olexy | Seat Leon | 4 | DNF | |
DAK | Chevrolet Lacetti | 2 | DNF |
Dane toru


Grosser A1 Preis von Österreich
Lokalizacja: Spielberg, Austria
Liczba okrążeń: 17
Szczegółowe statystyki bez uwzględnienia ewentualnych kar
Wyścig 1
Wyścig 2
Komentarze prasowe
Komentarze prasowe zespołów są publikowane w oryginalnej formie. LiGNA nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Misiakow -
Kwalifikacje wyjątkowo udane. Mam nadzieję, że w sezonie również będę startował z tak wysokich miejsc. Co do wyścigów, to gdyby nie dwóch "kierowców" - Blank (w R1) i Olexy (w R2) byłoby dobrze. A tak jest P9 i P7. Auto sprawuje się świetnie. Idealne pod mój styl jazdy.
B4ndit -
Qual (jak to zawsze już bywa) większość wykręciła słabsze niż można by się spodziewać czasy. Na okrążeniu formującym było trochę śmiechu z spinami przez rozgrzewanie opon, ale obyło się bez uszkodzeń. R1 poszedł bardzo dobrze, najpierw kilka okrążeń pięknej walki z Kojotem, aż w końcu udało mi się od niego oderwać i zyskać parę sekund przewagi. Dalej to już dowiezienie do mety P1. R2 błąd na T2 i w efekcie strata kilku sekund do ostatniego. Odrabianie pozycji zatrzymało się na infospec'u, gdzie na walce straciliśmy dużo czasu, ale w końcu udało się go wyprzedzić. Strata do Bogoza i Kojota była już niestety zbyt duża żeby powalczyć o więcej. Mam nadzieję, że udało się kogoś zainteresować "porażką" jaką rzekomo jest Seat TDI
Cube -
Jeżeli chodzi o kwalifikacje to mogę powiedzieć tylko tyle, że miejsce, które osiągnąłem było tym, czego się spodziewałem po wolnym treningu.
R1: Start był w moim wykonaniu dosyć kiepski, ale mimo to zyskałem 1 pozycję, ominąłem również mały karambol na T2 zyskując kolejne pozycje. Po jakimś czasie dogonił mnie Blank, z którym przez parę okrążeń toczyłem, jak się niestety okazało przegrany pojedynek. Przez ostatnie parę okrążeń nie wydarzyło się nieciekawego i dojechałem spokojnie na 7 pozycji.
R2: Jeżeli chodzi o drugi wyścig to nie wiem, co mnie strzeliło, że by grzebać przed nim secie. Po dosyć dobrym starcie już na prostej prowadzącej, do T2 zauważyłem, że przez rozregulowaną wcześniej przeze mnie skrzynię biegów samochód przyśpieszał wyraźnie wolniej od pozostałych, przez co na kolejnych okrążeniach traciłem kolejne pozycję. Jedyne, jakie udało mi się zyskać w tym wyścigu były po błędach rywali, których ja też się niestety nie ustrzegłem dojeżdżając ostatecznie na 9 pozycji.
infospec -
Pierwsze testy nowego modelu auta wypadły zadowalająco. Niestety po ostatnich korektach jakoś dziwnie się Alfa zaczęła zachowywać przez co będzie trzeba się jej bliżej przyjrzeć przed startem sezonu. Niektórzy potrafią bardzo optymistycznie atakować przez co trzeba mieć oczy dookoła głowy, ale pozycje pomimo wręcz brutalnych ataków Bandita w R2 są akceptowalne. Jeszcze trwają narady, ale po dzisiejszych testach jestem skłonny rozważyć posadę za kierownicą któregoś z aut.
olexy -
Kwalifikacje nie poszły po mojej myśli - po błędach w drugim i trzecim sektorze straciłem około 0,8 sekundy. Start był nie najgorszy, pierwsze kółko także. Starałem się nikogo nie uszkodzić i w sumie mi się to udało. Po błędach innych zawodników przedarłem się na 5 pozycję, lecz kilka okrążeń później zostałem wyprzedzony przez Bogoza. Później jeszcze Kojot wycofał się z wyścigu co pozwoliło mi na powrót na piąte miejsce. Miałem jeszcze szansę wyprzedzenia Bogoza, któremu skończyło się paliwo, ale już nie zdążyłem.
Drugi wyścig to kompletna katastrofa spowodowana strasznym pingiem w trakcie wyścigu (na formującym i na starcie wszystko było ok) przez co pozbawiłem szans na dobrą lokatę Kajka i Misiakowa, chociaż nawet nie miałem o tym najpierw pojęcia. Potem jechałem chyba na 7 pozycji, ale nie cisnąłem zbytnio - jechałem wręcz wolno. Kilku kierowców było ode mnie szybszych, a po sprawdzeniu pingu, który znów przybrał jakąś niewyobrażalną wartość, postanowiłem wycofać się, aby nie popsuć im wyścigu...
Master -
Pierwszy wyścig układał się nieźle, do momentu, w którym bogoz zaczął za bardzo szaleć... Swą nieodpowiedzialną jazdą - wpychaniem - spowodował, że wypadłem z toru i zakopałem się w żwirze. Po wyjeździe z pobocza austriackiego toru byłem ostatni i zacząłem gonić rywali. Wyprzedziłem 4-5 zawodników i ukończyłem pierwszy wyścig na 6 pozycji. W drugim było gorzej. Startowałem z P3 i od razu na pierwszym zakręcie wysunąłem się na prowadzenie. Zacząłem robić przewagę na drugim bogozem, ale na jednej prostej wywaliło mnie do pulpitu. Na szczęście rFactor się nie wyłączył i mogłem kontynuować jazdę będąc nie na pierwszym miejscu, ale na dwunastym. Nadrabiałem, byłem blisko 5 miejsca i na pierwszym zakręcie popełniłem błąd - otarłem się o barierę i straciłem dużo czasu. Nie chciało mi się znów nadrabiać i zakończyłem wyścig na bandzie przy zakręcie numer 2.
bogoz -
W kwalifikacjach S1 i S3 miałem na poziomie Kojota i B4nd|ta ale zablokowałem tył na dohamowaniu w s2 i zaowocowało to startem z p11, zapowiadało się wiele walki przy wyprzedzaniu. Start do obu wyścigów miałem słaby ale w R1 udało się wyprzedzić 2 auta na prostej. Na następnym kółku kolizja z Masterem i banda w ostatnim zakręcie i ostatnia pozycja. Wyprzedzałem i odrabiałem straty aż do ostatniego kółka na którym już miałem atakować kemka, jednak rozmyśliłem się po tym jak obroty zaczęły spadać z braku paliwa a ja miałem do mety jeszcze cały sektor. Ledwo dotoczyłem się do mety bez paliwa. W R2 start z p5, lap1 poszedł całkiem całkiem byłem na prowadzeniu, aż ok 10 kółek później Kojot mnie wyprzedził i tyle walki w r2.
Kajek -
Bez komentarza...
KOMENTARZE