Trulli: Nowe wspomaganie kierownicy ciągle z problemami
Tymczasem Liuzzi ponownie wyraził chęć pozostania w HRT
09.09.1112:00
1510wyświetlenia
Jarno Trulli może ponownie być zmuszony do jazdy ze starym układem wspomagania kierownicy, z powodu problemów ekipy Team Lotus z nową konstrukcją. Włoski weteran od początku zmaga się z problemami pierwotnego systemu, a nowy, który miał zadebiutować na Węgrzech, wciąż nie jest w pełni użyteczny.
Dla mnie jest to duża różnica, ponieważ mogę teraz dokładnie poczuć bolid i jego zachowanie, czego nie byłem w stanie zrobić ze starym wspomaganiem- powiedział Jarno podczas weekendu na Monzy.
Przedtem byłem bardziej pasażerem niż kierowcą. Z nowym układem jest już normalnie.
W tym samym czasie uważa się, że Trulli był zmuszony do jazdy bez nowego wspomagania na Spa dwa tygodnie temu,
z powodów technicznych. Nowy system powrócił do bolidu na GP Włoch, jednak 37-latek powiedział, że problem ciągle nie jest całkowicie rozwiązany.
Być może będziemy musieli pojechać kolejny wyścig bez niego, jednak w tej chwili chcę się skoncentrować tylko na nim.
Tymczasem Vitantonio Liuzzi ponownie wyraził chęć pozostania z zespołem w 2012 roku, gdyż uważa, że HRT jest w końcu gotowe na zrobienie kroku w przód.
Przed nami wielki projekt w 2012 roku i muszę powiedzieć, że nowy właściciel, Thesan planuje wykonać wielkie rzeczy z zespołem- skomentował Włoch.
Źródło: onestopstrategy.com
KOMENTARZE